IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : EK 2004 in Portugal Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2003 15:49 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 november 2003 15:36 schreef chriz het volgende:
gast, het heet een vermoedelijke opstelling voor een reden...

er is alsnog een kans dat die lul gewoon Kluivert opstelt


Ach, er zijn in die paar dagen tijd ongeveer net zo veel "vermoedelijke" opstellingen voorbijgekomen als dat er voetballers in het veld staan...

Persoonlijk hoop ik op Sneijder, Van der Vaart en Makaay in de basisopstelling. Kunnen we tenminste weer eens laten zien dat we van oudsher een aanvallend land zijn en dan wordt er misschien weer eens vooruit gevoetbald in plaats van achteruit...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 19-11-2003 15:52 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

het is me de afgelopen jaren vooral opgevallen dat Nederland pas gaat voetballen als het achter staat...misschien dat dat met jongere spelers veranderd



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-11-2003 15:58 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

jeuj Portugal, zal t een lekker jaar worden voor mijn vader die daar een hotelletje heeft


wait for me dragon, we'll meet in the sky


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2003 16:00 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 november 2003 15:52 schreef chriz het volgende:
het is me de afgelopen jaren vooral opgevallen dat Nederland pas gaat voetballen als het achter staat...misschien dat dat met jongere spelers veranderd


Dat bedoel ik. De opstelling bevatte steeds te veel controlerende/verdedigende spelers, waarmee niks mis als je dan tenminste de nul kan houden en niet tegen stompzinnige rode kaarten aan loopt.
En een andere blunder mijns inziens is om Kluivert en Van Nistelrooy samen in de basis te zetten (wat dus zo'n beetje elke wedstrijd gebeurd is). Zij zijn allebei namelijk diepe spitsen en om balans in een team te krijgen, moet je een diepe en een hangende spits hebben.
Ja, ik beweer dat Kluivert een diepe spits is. En ja, ik weet dat Advocaat hem al een aantal keer als schaduwspits heeft opgesteld, maar weet je ook hoe dramatisch Kluivert toen speelde...

Zoals het Nederlands elftal (bijna) de hele kwalificatiecampagne gespeeld heeft, liep het constant achter de feiten aan. De enige beetje goede wedstrijd was die tegen Oostenrijk, toen Van Nistelrooy geschorst was. Toen begonnen Kluivert en Van der Vaart in de basis en kwam Van Hooijdonk (toch? Of was het Makaay? Ik begin nu ineens te twijfelen...) daar in de tweede helft bij. Dan heb je tenminste een beetje balans in het elftal.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 19-11-2003 16:02]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 19-11-2003 16:06 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

je hebt wel gelijk, maar ik bedoelde neit eens de opstelling...dezelfde spelers gaan beter voetballen als ze tegen een tegentreffer aanlopen...ze gaan er veel te veel vanuit dat wedstrijden makkelijk kunnen controleren en vanzelf een keer scoren en het is wel gebleken hoe goed dat werkt



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-11-2003 16:45 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Vanavond lekker met een groep in de kroeg kijken, en heb er toch wel vertrouwen in. En zo niet, kan ik lekker vroeg op vakantie deze zomer!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 16:45 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

we gaan verliezen, we gaan verliezen!!!

ik hoop dat we verliezen op penalty's


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-11-2003 16:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hoera hoera we missen het E.K.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-11-2003 16:46 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Waarom mogen dames ook in dit topic mots?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 16:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

mots?

omdat wij veel realistischer over onze kans zijn natuurlijk


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-11-2003 17:00 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 november 2003 16:56 schreef ghoulliette het volgende:
omdat wij veel realistischer over onze kans zijn natuurlijk
Bedoel je niet 'hun' kans?


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 17:01 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

onze jongens
maar je hebt gelijk het is niet mijn elftal, dan hadden we nieteens in de playoffs gezeten. als ze nu eens beginnen met alle over de datum spelers en ajaxieden eruit te schoppen...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2003 17:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 november 2003 16:06 schreef chriz het volgende:
je hebt wel gelijk, maar ik bedoelde neit eens de opstelling...dezelfde spelers gaan beter voetballen als ze tegen een tegentreffer aanlopen...ze gaan er veel te veel vanuit dat wedstrijden makkelijk kunnen controleren en vanzelf een keer scoren en het is wel gebleken hoe goed dat werkt


Tsja, die dingen hebben IMHO wel met elkaar te maken. Met een meer aanvallend ingestelde opstelling heb je er zelf al 2 gemaakt voordat je er 1 tegenkrijgt, terwijl het doel met een controlerende opstelling normaal gesproken is om de nul te houden en zelf er eentje te scoren (of misschien 2 als het een keer meezit...).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2003 17:05 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 november 2003 17:01 schreef ghoulliette het volgende:
onze jongens
maar je hebt gelijk het is niet mijn elftal, dan hadden we nieteens in de playoffs gezeten. als ze nu eens beginnen met alle over de datum spelers en ajaxieden eruit te schoppen...


Hehe, jij bent grappig!!!

De praktijk heeft uitgewezen dat Van der Vaart zo'n beetje de beste speler van het Nederlands elftal is en dat Sneijder een van de betere is. Raad eens van welk team die zijn...

En het is trouwens "ajacieden"...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2003 17:07 by Chelman Profiel van Chelman

of gewoon tuig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-11-2003 17:08 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

quote:
Op 19 november 2003 17:01 schreef ghoulliette het volgende:
onze jongens
maar je hebt gelijk het is niet mijn elftal, dan hadden we nieteens in de playoffs gezeten. als ze nu eens beginnen met alle over de datum spelers en ajaxieden eruit te schoppen...


He donder nou ff op joh! Je praat poep! Vrouwen die over voetbal praten zijn eigenlijk mannen! Wat ajaxcieden eruit gooien? Je moet je voorkeur voor je club en het Nederlands Elftal gescheiden houden
ohhhh

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 19-11-2003 17:09]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 17:08 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ja maar dat zijn tevens nieuwe gezichten. ik doelde eigenlijk meer op de ouwe ouwe ajacieden( zoals de de boertjes, de kluiverts, de seedorfen, de davids etc. echt die lui hebben nog nooit iets geprestreerd en doen nu nog minder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-11-2003 17:10 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Onbegrijpelijk dat Kezman niet geselecteerd is.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 17:10 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 november 2003 17:08 schreef Vintersorg het volgende:
He donder nou ff op joh! Je praat poep! Vrouwen die over voetbal praten zijn eigenlijk mannen! Wat ajaxcieden eruit gooien? Je moet je voorkeur voor je club en het Nederlands Elftal gescheiden houden
ohhhh

Ik heb geen clubvoorkeur. Maar als je als Een de Boer zegt na van Schotland verloren te hebben dat je best goed gespeelt hebt en het afschuift op geluk, of het ontbreken daravan, dat ben je gewoon een slappe homofiele kloothommel met een ik ben goed want ik heb bij ajax gespeeld mentaliteit.
Die lui kennen geen zelfkritiek.

edit: die zin van vrouwen die over voetbal praten zijn eigenlijk mannen... haha sneuo alsof mannen de norm behoren te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-11-2003 17:12]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2003 17:11 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 17:11 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 november 2003 17:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Onbegrijpelijk dat Kezman niet geselecteerd is.

dat is toch geen nederlander?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2003 17:11 by Chelman Profiel van Chelman

nee?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-11-2003 17:12 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 19 november 2003 17:11 schreef ghoulliette het volgende:
dat is toch geen nederlander?

Dank je, je kunt zo in een Amstel-reclamespotje .

Eh hmmm, beetje gemeen van me wel.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 17:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

tss ik zei tenminste niet: ja waarom niet? ofzo iets doms...Ik vraag me stiekem af wie dat wel gedaan zouden hebben


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-11-2003 17:15 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 november 2003 17:10 schreef ghoulliette het volgende:
Ik heb geen clubvoorkeur. Maar als je als Een de Boer zegt na van Schotland verloren te hebben dat je best goed gespeelt hebt en het afschuift op geluk, of het ontbreken daravan, dat ben je gewoon een slappe homofiele kloothommel met een ik ben goed want ik heb bij ajax gespeeld mentaliteit.
Die lui kennen geen zelfkritiek.

edit: die zin van vrouwen die over voetbal praten zijn eigenlijk mannen... haha sneuo alsof mannen de norm behoren te zijn.


Nou, ik noem het liever "ik ben door Van Gaal naar Barcelona gehaald"-mentaliteit, maar verder ben ik het nog met je eens ook...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen