|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: idd echt zo'n plaat voor z'n kop dus |
|
Penalty's trainen ??? En dan met een cdr d'r bij waarop ze gejuich van een vol stadion hebben staan ? |
|
quote: Het gaat erom dat ze penalties zoveel oefenen dat ze zelfvertrouwen krijgen in het nemen. Er zijn nog andere mogelijkheden voor het nabootsen van de realiteit: Hiddink liet de spelers van Zuid-Korea vanaf de middencirkel naar het strafschopgebied lopen, zodat ze tijd hadden om na te denken. Kan toeval zijn natuurlijk, maar de Koreanen versloegen (ik meen) Spanje met penalties tijdens het WK 2002. Denk dat dat oefenen zeker heeft geholpen. De bondscoach van Engeland, Eriksson, oefent ook op strafschoppen nadat Engeland verschillende malen een serie had verloren. |
|
Stik met die spleetogen. Hoevaak die lui wel geen hulp hadden van scheidsrechters en grensrechters tijdens hun wedstrijden, vooral tegen Italie toen. Ik wil daar geen FUCK meer van horen |
|
quote: Je ze zijn dus te trainen, als je 20 keer strak in de kruising kan trappen dan zit hij gewoon gegarandeerd. Dat geeft zelfvertrouwen bij een echte strafschoppen reeks, ze hebben zelf mental coaching bij engeland als ik het me goed herinner. Loterij is dus gewoon onzin "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
met penalties trainen bedoelen de kenners dus ook niet die 1 of 2 strafschoppen na de training, maar gewoon tientallen keren per dag oefenen om die bal precies in de hoek te trappen. volgens mij helpt dat best. no text supplied |
|
Nou, dat gaat niet zo goed. |
|
Stelletje luie rijke klootzakken zijn het, die het verdommen om een keer achter een bal aan te rennen.... Mijn hemel wat gaan we op ons bek in Portugal "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het is idd bepaald niet van niveau. En bij die overigens knap ingeschoten goal schutterde de verdediging weer als vanouds. Overigens zijn de heren voetballers volgens mij niet lui, maar het werkt gewoon niet. Ze zijn gewoon matig. (Reiziger, Bouma, etc. waar hebben we het nou over, dan zou ik nog eerder Barry van Galen oproepen) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Advocaat: "Het is nog geen enkele keer goed gegaan, maar we proberen het tegen Ierland gewoon nog een keer met Kluivert en Van Nistelrooy in de spits." Nu staan we in de rust dus 1:0 achter... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
*zingt* Wij gaan naar Portugal, wij gaan naar Portugal..... En mijn god, wat gaan we daar een partij af!!!!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
hehehe, völler ging intimideren dmv een kwartier voor tijd vertrekken, hoe vreemd het ook klinken mag, de duitsers zijjn niet zo zeker van een winnende clash tegen nederland als ze laten blijken... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Zou Advocaat er al achter zijn dat Kluivert en Van Nistelrooy in de spits niet werkt? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
völler wel, dick niet nee denk ik We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Whahaha, en alweer verloren. the only pleasure is pain |
|
Het is een oefenwedstrijd. De oefenwedstrijden zijn altijd slecht. Ik heb er nog steeds vertrouwen in, maar misschien ben ik te optimistisch. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-06-2004 0:18] |
|
Leuk om te lezen al die azijnpissers hier die normaal niks met voetbal te doen willen hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 06-06-2004 0:18] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja inderdaad. Maargoed, Als we gewoon van Duitsland winnen dan vinden ze het allemaal weer geweldig |
|
Duitsland gaat echt wel winnen tegen Nederland the only pleasure is pain |
|
quote: Dat denk ik niet. Beide zijn trage starters op toernooien. Altijd al geweest. Duitsland maakt de laatste maanden allerminst een sterke indruk op mij en ik denk dat het een voordeel is voor Oranje dat ze tegen Duitsland moeten beginnen i.p.v. dat ze ze in de latere poulewedtrijden tegenkomen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Bovendien is Duitsland teveel afhankelijk van Ballack. Als hij geblesseerd is dan hebben ze een probleem. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-06-2004 0:29] |
|
Toch blijf ik voor Duitsland. Als Nederland zo voetbalt als ze vanavond deden schat ik de kansen voor het Duitse elftal hoog in. the only pleasure is pain |
|
[kansloos puberaal gehuil] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 06-06-2004 3:24] |
|
op zich is duitsland als de dood voor makaay, alleen hem de hele eerste helft warm laten lopen zal de duitsers al para maken... en in die wedstrijd is er de enige mogelijkheid geweest om bommel in te zetten, verder erg blij dat hij niet mee gaat We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |