![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
weltmeisters ![]() ![]() ![]() |
|
NOG MAAR EEN PAAR UUR ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ANGRIFF!!! ![]() KAMPFT IRH FEIGLINGE!!! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: BAN! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Zow, de beamer is onderweg, zo ff doek ophangen en straks een zooi bier halen, ik ben er klaar voor ![]() ![]() |
|
ik heb nog een zwik stahhelmen waarmee ik mijn kamer ga versieren, bierpull van de Luftwaffe in mijn klauwen en gaan ![]() of haal ik weer iets in de war ![]() it's all so confusing ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
ACHTUNG!!!! WIR WIRDEN ANGEGRIFFEN!!! VORSICHT!!!! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
weddenschapje maken dat Duitsland wint? ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: JA!!!!!!!!!!!!!!!!!DAN KOMT 'STRIPTEASE',MET IN DE HOOFDROL DE OVERGETALENTEERDE DEMIE MOORE, OP TELEVISIE. of bedoel je dat niet??? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: hou je negatieve uitstraling bij je. door zo een uitstraling wordt het nederlandse team negatief beïnvloed. Als nederland verliest is het dus jou schuld. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ik neem die schuld graag op me ![]() alles echt alles om nederland te laten falen ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Is het al afgelopen? ![]() |
|
quote: pff beetje meer nationalisme is gezond hoor. k wil dat nederlnad win omdat ik dan de straat vol kan hangen met nederlansche vlaggetjes, zal de marrokaanse overbuurman leuk vinden ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ja 4-1 voor Duitsland ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Is er al een ZM-knokploeg samengesteld om jou eens een bezoekje te brengen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: uhr uhr, maar ik ben verder wel lief hoor ![]() oude metalheadveteraan met kuurtjes ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Ahc, het zij je vergeven. Het zal voor jou wel zwaar zijn(als voetbalhater) in deze voetbaltijden. nog even doorbijten!! ![]() ![]() |
|
quote:Ik heb ook heel symbolisch mijn oranje baard laten staan. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Jah nog een paar uurtjes dan verliest nederland, berg de oranje troep maar op ![]() kan je weer relaxed naar een cafe gaan De eerste rellen zijn ook al geweest(tussen duitsers en nederlanders) jammmer dat portugal zich niet aan zn woord hield (uitsluiten van deelname ![]() Maybe als ik me later nog meer verveel dan nu, sla ik ook iemand op zn bek en roep ik keihard Lallala Holland Llalala (whatever) We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized ![]() |
|
quote:Homo. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Net een duitse vlag buiten gehangen, laat maar komen die wedstrijd en de bakstenen van die gekke oranje-geklede personen ![]() ![]() |
|
Holland ole ole ole ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |