|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
We hebben hier lang haar, en welke kleur? Ik heb zelf semi lang haar, met een aantal kleine vlechtjes, mijn kleur is goud () bruin... |
|
haar tot halverwege mijn rug (was ooit langer ) ... kastanje bruin is de kleur |
|
Kort haar Blubber: Wat krijgen we nou? Mijn icoon gebruiken?? Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
had lang haar Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Wat is er mee gebeurt dan |
|
Zijn er hier maar zo weinig mensen met lang haar??? Dat verbaast mij wel! |
|
quote: je mag 3 keer raden wat daar mee gebeurd is Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: 1. Het is uitgevallen 2. je hebt het er van de stressss uitgetrokken 3. je hebt het af laten knippen bij de kapper |
|
quote: Ik bedoelde dus eigenlijk waarom is godesnaam??? |
|
quote: Wow, jij wint de allesmixer Fire! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Misschien is hij het met mij eens dat lang haar best vaak lastig is! |
|
quote: Moet je mijn adres hebben?? Ik vind GratiX allesmixers wel leuk! |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Okee tijdje niet meer hiuer geweest (schaam schaam). Ik heb ook lang haar!! Donkerbruin. Was bijna onder mijn schouderbladen, nu iets korter (niet veel!!!) |
|
Waarom heeft iedereen lang haar mmm... misschien moet ik dan ook maar eens niet naar de kapper gaan |
|
quote: Ik heb mijn haar geisteren laten knippen, er is ongeveer 2 cm af, maar als ik mijn haar te lang tij knip gaat het helemaal opkrullen (zeeuws meisje), vandaar... |
|
quote: Als ik nu weer naar de kapper ga is er waarschijnlijk nog maar 2 cm over... |
|
ik heb nog lang haar iets langer dan m'n schouders zwart/bruin Thou blessed by night |
|
Lang blond haar tot ongeveer halverwege mijn rug. |
|
Damn, ik val een beetje uit de boot op deze topic Volgens mij heb ik zelfs het kortste haar van alle mensen op dit forum. Niet dat ik daar erg mee zit hoor. Niet iedereen kan lang haar hebben, anders wordt de wereld zo saai. Toch wordt ik wel eens helemaal gestoord van mensen die toch even een kut-opmerking over je moeten maken. Zogenaamt grappig ofzo. Geef mij een pistool en de wereld zou van zijn overbevolking af zijn. Af en toe heb ik gewoon de nijging om mijn mooie kammetje eraf te scheren. Daar zou ik dan een heleboel mensen een plezier mee doen, dus doe ik dat maar niet. zo, dit kleine meisje moest even haar frustraties kwijt. Dat lucht op. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
quote: Je moet zo'n kam alleen ff heel fel kleuren! En langer laten groeien! [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 18-02-2001 23:09] |
|
Ik moet mezelf onder de groep langharig tuig scharen, alhoewel ik niet een echte metal fan ben.. maar het lange haar heb ik iig wel |
|
quote: Blauw zeker. Ik ben geen standaard kippetje ofzo. Doe mij maar wat natuurlijkere kleuren My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
Je maakt ons flink nieuwsgierig Roodkapje! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Of zou Roodkammetje niet een betere nick zijn? |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |