IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2004 2:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-02-2004 8:27 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 10 februari 2004 1:59 schreef ElitE het volgende:
dat zeg ik ook niet
maar depressief zijn is juist een manier om je gevoel te verwerken, je kan ook je gevoel verstoppen, vrolijk zijn en als het gevoel teveel word opeens suicidiaal worden, maar voor de rest heel vrolijk.


Hmmh, of je dat nu zo kort door de bocht kan stellen weet ik niet, maar het is een feit dat "de omgeving" een zelfmoord zelden ziet aankomen: "Het ging toch net zo goed?" is een vaak gehoorde reactie.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 10-02-2004 23:29 by Jezebel Profiel van Jezebel

quote:
Op 10 februari 2004 0:37 schreef BARABAS het volgende:
Er zijn gevallen bekent van mensen die de laatste weken van hun leven uitzonderlijk vrolijk waren


Mijn ervaring is dat mensen die de beslissing hebben gemaakt om zelfmoord te plegen juist erg opgelucht zijn. Ze hebben de knoop doorgehakt.



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-02-2004 23:33 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 10 februari 2004 23:29 schreef Jezebel het volgende:
Mijn ervaring is dat mensen die de beslissing hebben gemaakt om zelfmoord te plegen juist erg opgelucht zijn. Ze hebben de knoop doorgehakt.
Dat is inderdaad wat ik bedoel


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 3:59 by invictis Profiel van invictis

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:44]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-02-2004 4:08 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 februari 2004 3:59 schreef invictis het volgende:
ik zou toch wel eens willen weten waar de drempel ligt om het toch te doen?...ik bedoel wanneer houdt het echt op?
mensen kruipen toch terug neem ik aan , er blijven toch wel lichtpuntjes bestaan om door te gaan en er het beste van te maken? of zou het echt serieus rust geven?


Het ligt er denk ik aan waar je de kwaliteit van het leven aan afmeet...sommige mensen zijn voor het ongeluk geboren; verliezen alle mensen om hen heen die wat voor ze betekenen...lijden zelf door ziekte etc....op zo'n moment is het leven een gevangenis en dood de bevrijding...zoiets


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 4:12 by invictis Profiel van invictis

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:45]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-02-2004 4:18 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 februari 2004 4:12 schreef invictis het volgende:
oki , thanks dat vroeg ik namelijk enorm af maar dit maakt serieus een hoop helder


Very glad to be of service

Deze reply doet me wel wat gezien wat ik van je weet.

Moet er wel even bij vermelden dat het maar een beredenering was; zo kan een enorme emotionele beleving makkelijk doorslaan (pubers bijv) maar anderzijds kunnen mensen ook lijden in stilte; dan heb je nog een biologische factor (chemical imbalance) en natuurlijk de geestesgesteldheid; iedereen heeft een geestelijk breekpunt maar dat ligt bij iedereen anders.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-02-2004 4:19]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 4:20 by invictis Profiel van invictis

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:45]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 4:20 by invictis Profiel van invictis

dus in dit geval geen handen die boven het graf uit komen so to speak...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-02-2004 4:24 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Invictis...De volgende keer dat ik je meet krijg je wel een biertje van me...sorry...

Dude...kom op...zo diep als ik kun je niet zinken...Je begint echt op mij te lijken zoals je hier nu post...kies voor het leven en veracht tuig als ik...

Kop op man!!!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 4:25 by invictis Profiel van invictis

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:45]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-02-2004 4:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik snap het; de doden laten rusten en de herinneringen koesteren; ik wens je hier heel veel succes in; de tijd slijt gelukkig

Persoonlijk heb ik het trouwens nooit kunnen accepteren dat de ouders de kinderen niet dienen te overleven volgens de natuur maar ja...blame the Creator


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-02-2004 4:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 februari 2004 4:25 schreef invictis het volgende:
snap ik , maar jij weet ook de pijn die ik nu verduur en die trek ik niet meer, ik kan toch ook wel eens gewoon op zijn?...


euhh.. kun je ajb ff op msn komen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 4:28 by invictis Profiel van invictis

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:45]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-02-2004 4:30 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 22 februari 2004 4:25 schreef invictis het volgende:
snap ik , maar jij weet ook de pijn die ik nu verduur en die trek ik niet meer, ik kan toch ook wel eens gewoon op zijn?...
Ja...dat kan...zie het merendeel van mijn posts de laatste tijd op dit forum...

maar weer verder op MSN dan...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 5:06 by invictis Profiel van invictis

er staat mij iets bij dat er wel eens mensen zijn gestorven van verdriet en/of zorgen of is dit een fabeltje?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-02-2004 5:12 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Nee...het is de waarheid...alleen stellen ze dan nog minder voor dan ik...en dat sterkt me toch wel enigszins...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 22-02-2004 19:08 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ikzelf ben 1 keer echt op de drempel gestaan. Het ging zo beroerd. Alles ging verkeerd en als het dan een tijd goed ging waren we naar 2 weken weer terug bij af. Ruzies thuis kon ik niet meer aan. Ik heb al heel lang mijn bek gehouden en alleen maar tussenpersoon geweest tussen mijn zusje en mijn ouders, en tussen mijn ouders zelf.
Op eens kwam dat ene gevoel naar boven. Normaal gaat dat het ene oor en en het andere weer uit. En je zegt tegen jezelf, dat is nooit een optie!
Die keer was er geen tegenspraak. En ik stond zelfs afscheid van me moeder te nemen. Gewoon dat alle hoop weg is. Al je moeite die je gedaan hebt in 1 keer weggeschreeuwd. Dan wil je eigenlijk maar 1 ding, namelijk rust. Gewoon geen zorgen meer maken om gekloot of gezeik. Maar gewoon rust...

En even voor nu --> Ik leef nog . En ik zie wel voor hoelang


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 22-02-2004 19:10 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 8 februari 2004 18:25 schreef queen_of_hell het volgende:
Daar sta ik dan in het holst van de nacht
Is dit het dan, Waar ik zolang op heb gewacht?
Doet het pijn of voel ik niets.
Ik wist niet dat het zo moeilijk was
Ik kijk nog eens goed naar beneden
Vroeger liep ik gelukkig over deze stoep
Maar dat was toch erg lang geleden?
Mijn ouders verloren,
Door mijn vriendje gedumpt,
Al mijn vrienden verdwenen
Door iedereen verlaten
Geen drukte om me heen
Kan nergens over praten
Nu sta ik hier in het holst van de nacht
Wie had dit nou gedacht
Toen de drukte om me heen
Heel erg gepest
En nu op dit moment de dodelijke stilte, de leegte in mijn hart
Zometeen is alles voorbij, en zijn mijn zorgen verdwenen
Mijn leven was een grote fout
Ik open de ramen, en voel de wind, zo koud.
Ik spring en mijn leven is nu uit
De stilte, de spanning, de regen, de wind, de drukte
Haar vrienden, haar ouders, haar leven..

7 februarie 2004 23:46
Bibi



Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-02-2004 19:42 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 8 februari 2004 18:25 schreef queen_of_hell het volgende:
Daar sta ik dan in het holst van de nacht
Is dit het dan, Waar ik zolang op heb gewacht?
Doet het pijn of voel ik niets.
Ik wist niet dat het zo moeilijk was
Ik kijk nog eens goed naar beneden
Vroeger liep ik gelukkig over deze stoep
Maar dat was toch erg lang geleden?
Mijn ouders verloren,
Door mijn vriendje gedumpt,
Al mijn vrienden verdwenen
Door iedereen verlaten
Geen drukte om me heen
Kan nergens over praten
Nu sta ik hier in het holst van de nacht
Wie had dit nou gedacht
Toen de drukte om me heen
Heel erg gepest
En nu op dit moment de dodelijke stilte, de leegte in mijn hart
Zometeen is alles voorbij, en zijn mijn zorgen verdwenen
Mijn leven was een grote fout
Ik open de ramen, en voel de wind, zo koud.
Ik spring en mijn leven is nu uit
De stilte, de spanning, de regen, de wind, de drukte
Haar vrienden, haar ouders, haar leven..

7 februarie 2004 23:46
Bibi

.:zelfgemaakt:.

ik vind zelfmoord heewl erg.. ik vind het trouwens absoluut niet laf..

gemaakt op de 7e, gepost op de 8e, hoe laag kun je gaan als het gaat om aandachtstrekkerij.
het leven is wat je erzelf van maakt, en als je daar niet tegen kunt, als je wilt dat alles voor jou gedaan moet worden dan kun je misschien idd beter zelfmoord plegen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 20:05 by invictis Profiel van invictis

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:45]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-02-2004 20:06 by invictis Profiel van invictis

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:46]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 22-02-2004 23:49 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 22 februari 2004 20:06 schreef invictis het volgende:
jij ook thanks voor het luisterend oor, deed me onwijs goed, maar binnenkort biertje doen..doe je iets 27 maart
binnekort


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Rottenbody-orgy
Lekker rondkloten
Usericon van Rottenbody-orgy
Posted 25-02-2004 16:57 by Rottenbody-orgy Profiel van Rottenbody-orgyhttp://www.soulreaver.wingsofdeath.nu



"Intergalactic Primordial Death Atack ........"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen