|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hmmh, of je dat nu zo kort door de bocht kan stellen weet ik niet, maar het is een feit dat "de omgeving" een zelfmoord zelden ziet aankomen: "Het ging toch net zo goed?" is een vaak gehoorde reactie. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Dat is inderdaad wat ik bedoel Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:44] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Het ligt er denk ik aan waar je de kwaliteit van het leven aan afmeet...sommige mensen zijn voor het ongeluk geboren; verliezen alle mensen om hen heen die wat voor ze betekenen...lijden zelf door ziekte etc....op zo'n moment is het leven een gevangenis en dood de bevrijding...zoiets The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:45] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Very glad to be of service Deze reply doet me wel wat gezien wat ik van je weet. Moet er wel even bij vermelden dat het maar een beredenering was; zo kan een enorme emotionele beleving makkelijk doorslaan (pubers bijv) maar anderzijds kunnen mensen ook lijden in stilte; dan heb je nog een biologische factor (chemical imbalance) en natuurlijk de geestesgesteldheid; iedereen heeft een geestelijk breekpunt maar dat ligt bij iedereen anders. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-02-2004 4:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:45] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
dus in dit geval geen handen die boven het graf uit komen so to speak... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Invictis...De volgende keer dat ik je meet krijg je wel een biertje van me...sorry... Dude...kom op...zo diep als ik kun je niet zinken...Je begint echt op mij te lijken zoals je hier nu post...kies voor het leven en veracht tuig als ik... Kop op man!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
|
Ik snap het; de doden laten rusten en de herinneringen koesteren; ik wens je hier heel veel succes in; de tijd slijt gelukkig Persoonlijk heb ik het trouwens nooit kunnen accepteren dat de ouders de kinderen niet dienen te overleven volgens de natuur maar ja...blame the Creator The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: euhh.. kun je ajb ff op msn komen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
quote:Ja...dat kan...zie het merendeel van mijn posts de laatste tijd op dit forum... maar weer verder op MSN dan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
er staat mij iets bij dat er wel eens mensen zijn gestorven van verdriet en/of zorgen of is dit een fabeltje? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nee...het is de waarheid...alleen stellen ze dan nog minder voor dan ik...en dat sterkt me toch wel enigszins... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ikzelf ben 1 keer echt op de drempel gestaan. Het ging zo beroerd. Alles ging verkeerd en als het dan een tijd goed ging waren we naar 2 weken weer terug bij af. Ruzies thuis kon ik niet meer aan. Ik heb al heel lang mijn bek gehouden en alleen maar tussenpersoon geweest tussen mijn zusje en mijn ouders, en tussen mijn ouders zelf. Op eens kwam dat ene gevoel naar boven. Normaal gaat dat het ene oor en en het andere weer uit. En je zegt tegen jezelf, dat is nooit een optie! Die keer was er geen tegenspraak. En ik stond zelfs afscheid van me moeder te nemen. Gewoon dat alle hoop weg is. Al je moeite die je gedaan hebt in 1 keer weggeschreeuwd. Dan wil je eigenlijk maar 1 ding, namelijk rust. Gewoon geen zorgen meer maken om gekloot of gezeik. Maar gewoon rust... En even voor nu --> Ik leef nog . En ik zie wel voor hoelang Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: gemaakt op de 7e, gepost op de 8e, hoe laag kun je gaan als het gaat om aandachtstrekkerij. het leven is wat je erzelf van maakt, en als je daar niet tegen kunt, als je wilt dat alles voor jou gedaan moet worden dan kun je misschien idd beter zelfmoord plegen. |
|
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:46] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:binnekort Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
"Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |