|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geef die info zowiezo maar (zelfs al wil ik mezelf niet dood hebben). |
|
quote:Ok, moet morgen weer aantreden. Zal de boas eens aanklampen. |
|
Doe dat |
|
Die strontlul van een baas wilde niks zeggen. Hij kent m'n achtertgrond. Sorry, had het zelf ook graag geweten namelijk. |
|
Wat heb je er aan. Je hebt toch geen of wel? Suck my piss |
|
Ik heb een autodestruktieve kern overgehouden aan jarenlange depressiviteit. Jawel dus. Jij nog een goedkope, schone manier. Ik wil de poetsvrouw sparen namelijk. |
|
quote: de taxus de meeste tuinen staan vol met giftige of hallicunogene planten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dank! Voor mensen die niet weten waar we het over hebben: BESSEN AAN DE TAXUS ZIJN LEKKER. Wat heb je nog meer voor me? |
|
Dit is ook een giftig coniferen soort: Junipersu sabina (Sabijnse jeneverbes). Heeft zwarte bessen. Voor plaatje hier kijken: http://herba.msu.ru/pictures/Flora_von_Deutchland/pages/d_86.htm [Dit bericht is gewijzigd door Eragon op 03-07-2005 14:00] |
|
quote: dat is vervelend. Ik snap niet helemaal waarom je het internet op moet om mensen zoals mij te vragen van hoe of wat. Je claimt en hoop. Je weet het wel... Suck my piss |
|
I know. Ben alleen [zoals velen toch wel weten] oneindig lui, vandaar. Zit natuurlijk ook niet echt op serieuze respons te wachten, weet wel beter. Ach, vind lullen over selbstmord altijd erg intressant, maar dat zal wel een persoonlijk spatje zijn. |
|
quote: moah, dat zal wel mee vallen. Dit topic leeft ook nog! Suck my piss |
|
quote: http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html soms doet de site het alleen niet vooral de waterstofbom is erg origineel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:alleen de pit is giftig, de bes kan je eten hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
de wonderboom is veel leuker, in de pit zit ricine en is 1 van de meest gevaarlijkste giffen voor de mens ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee, dat niet. Maar elk stukje kennis is mooi meegenomen. (en mocht ik ooit nog eens iemand naar het leven staan... ) |
|
Verander deze topic maar in Fantasien en gezever over zelfmoord...Mensen die er daadwerkelijk wat over te melden heben zijn er helaas niet meer om over te praten. Zou een "waarom in leven blijven topic?" niet beter zijn? |
|
quote: Start maar eens met een serieuze discussie dan, meeste is al bekend. |
|
quote: je post is een beetje een dooddoener... Suck my piss |
|
Met dit topic is een dooddoener toch welkom? Het is mijn ambitie niet om uit te voeren wat ik te melden had, bij mij gaan de haren gewoon overeind staan als ik zie hoe "luchtig" er over gedaan wordt, maar et maar niet op mij; Als je al drinkend er uit wil stappen...Baileys zuipen en daara een flinke fles 7-up er achter. |
|
quote: Idd... Die loze beloftes de hele tijd... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ja, als ik ooit zelfmoord zou gaan plegen, krijgt niemand dat te horen van me.... t moet dan lukken, anders doe ik t niet.... |
|
quote:Net zoals je domheid nodig hebt om slim te zijn Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: die met dat kleefspul erin? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |