|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Toon? Dus ik had een huilende smiley moeten plaatsten? Toon is in dit geval intrepretatie, ik zat heus niet te lachen toen ik het tiepte, maar om nou zo melodramatisch te doen ben ik niet echt het type voor. |
|
quote: Idd. In dit geval een overdosis insuline en zelf 112 bellen. |
|
quote: Je slaat aardig koppen met spijkers. Het is ook niet de eerste keer dat mijn moeder het doet (11 jaar geleden ook een poging gedaan) en ik was ook niet erg verbaasd dat ze er weer mee bezig was in haar hoofd, je voelt het aankomen, ook door de rare e-mails die je krijgt. Ik heb mijn moeder tussen mijn 11 en 15e nauwelijks gezien, en ik zie haar de laatste jaren zo eens in de 2/3 maanden, en meestal niet langer dan een paar uurtjes, of 2 dagen. Ik ben erg op mezelf, niet echt een familie mens, wat ik het ergste vind aan de situatie is wat ze mijn broertje en zusje ermee aandoet die nog thuis wonen. Gelukkig zijn die er redelijk goed onder (zitten nu bij mijn pa en daar kom ik ook net vandaan). En het is fijn om het neer te tiepen, ook omdat je voor jezelf dingen een beetje op een rijtje kunt zetten. En zoals iemand al zei, dat je het kwijt kunt zonder dat mensen je zielig vinden en melodramatisch gaan doen, van die mensen die je dan willen gaan troosten ofzo, hoe lief dat ook bedoeld is daar kan ik echt niet tegen. Maar thnx iig voor de mensen die het gelezen hebben en jullie opmerkingen. |
|
quote: Dominator zei zoiets als: het zijn alleen ongelofelijk stomme eikels die Nietzsche zo buiten de context citeren, in een vergeefse poging om iets verstandigs te zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Dominator op 07-07-2005 17:51] Verbal abuse is no substitute for the real thing. |
|
wat zielig allemaal zeg, zelfmoord moet je niet over lullen, dat moet je gewoon DOEN, and anders moet je gewoon je bek houwe Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: doe jij ook, maar je leeft nog steeds american psycho |
|
quote:Even terugkomend op het taxusverhaal. Niet het vlees van de vrucht, maar de pit schijnt erg giftig te zijn. Zo giftig dat je van 2 of 3 pitjes dood kunt gaan. Jammergenoegd kan ik zeggen dat dit niet zo is. Zelfs na 5 stuks was er GEEN ENKEL EFFECT te merken. Mensen die dachten Het gevonden te hebben, jammer! |
|
quote: Ja hee doe dat eens even quote: Dat was toch allang wel bekend dat het een fabeltje was, tenminste vroeger werd ik er ook altijd al voor gewaarschuwd en ik leef nog steeds. |
|
quote:Nou, mijn baas in de groenvoorziening heeft me ooit uitgelegd dat je er dood aan kunt gaan. En hij is opgeleid man [in de groenvoorziening dan he]. Maargoed, jammer dusch. |
|
quote: Jah, vroegah.. waren die witte slijmbesjes ook giftig en ging je van het aanraken van een bereklauw (als in plant) ook dood enzo. Van de jeuk misschien.. maar meer ook niet. |
|
Lekker mensen blij maken met een dooie mus heet dat. |
|
quote: Tja, volgende keer beter opzoeken op het internet en alles? |
|
quote: Ja die berenklauwen! Jarenlang doodsbang voor geweest. Later bedacht ik me dat als ze echt zo gevaarlijk waren ze niet langs elk fietspad zouden staan. |
|
quote: Precies, och vroegah.. toen men nog geoorloofd kinderen bang mocht maken |
|
quote:Op internet moet je niet zijn voor bevestigingen van dergelijke dingen. Tegenstrijdigheid alom. |
|
quote: Hehe, nou geloof me als ik zeg dat die krengen lelijke brandwonden veroorzaken. M'n ouweheer zat er twee jaar terug helemaal vol mee. Wekenlang doktersbezoeken en ellende met die krengen gehad. spelfout weggehaald... |
|
quote:Juist wel dus, want je vindt altijd iets wat jou gelijk geeft. Behalve als je goed zoekt en betrouwbare websites uitzoekt. |
|
quote: Euhm, wat deed jouw jongeheer in een berenklauw? |
|
quote:Niet dus. |
|
quote: DAT zou ik ook wel eens willen weten ja.. |
|
Goed nieuws voor de mensen met plannen: Alles aan de taxus behalve het rode vruchtvlees is giftig. Echter, giftig is nog niet meteen dodelijk. Nou let op: Een aftreksel van 50-100 naalden is reeds dodelijk. Dus je trekt wat takken los, gooit die in een pan, en trekt er thee van. NIET LATEN KOKEN. Want dan kook je de giftige stoffen [ephedrine, taxicasotide en blauwzuurverbindingen] kapot. Het hoofdgif [alkaloïde Taxine] blijft wel werkzaam na koken. Het effect is eerst een prikkelende, daarna verlammende werking op ademhalingssysteem en hart. Enjoy! |
|
Probeer het lekker zelf, mafkees Bruce Banner |
|
Gisteren stond er in de krant iets over een paddestoel die nu overal in Nederland opduikt. Een ervan is al dodelijk. Eet smakelijk |
|
quote:Yep, een groenachtige die bijna niet van een onschuldige paddestoel te onderscheiden is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |