|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Er zijn mensen op deze wereld die ongeneeslijk ziek zijn niet als lijdensweg beschouwen, omdat er toch nog een hoop dingen zijn waardoor men blij is om in leven te zijn, en die dat als hun lot geaccepteerd hebben. Verder doen sommige mensen nu net alsof dat de betrokkenen zelf geen beslissing kunnen nemen en dat dat voor hun gedaan moet worden... Sterker nog, als mijn moeder zou vragen om hulp bij euthanasie, dan zou ik de eerste zijn om daarbij te helpen... maar als ze nou gewoon NIET dood wil... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
zelfmoord, deel2, hahahaha. hoe kom je erop. Oud Vuil. |
|
|
|
hehehe |
|
quote:Suicide Part II: The Suicide Strikes Back |
|
Endless Suicide... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Episode One: The Suicide Menace |
|
Respect @ Jebes (en nee niet op de ali g manier) De mens moet uiteindelijk vrij zijn, hij of zij wordt in dit leven al zoveel bestuurd, de beslissing om te leven of niet ligt en zou uiteindelijk altijd bij de persoon zelf moeten liggen. Het recht van Euthanasie is voor mij heilig, als je al niet eens over je eigen leven zou mogen beslissen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Mensen die zelfmoord plegen zullen er vast wel een reden voor hebben... Maar ik weet niet waarom... aangezien het leven veels te mooi is om er uit te stappen FREEZE |
|
quote: Alsof ze je tegen kunnen houden meestal kan je het ook zonder dokter. en ik ben ook voor authanasie, je kan er toch geen spijt van hebben ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Elite, je denkt niet dat er mensen zijn die niet tot zelfdoding in staat zijn (bijvoorbeeld verlamd)en euthanasie willen plegen, zonder familie die hun kan helpen? over gesproken... denk eens even langer na. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:43] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik heb er half uur geleden dus kennis mee gemaakt, moeder van mn vriendin, dit voelt echt kut yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Hmmja dat is ook mijn worse-case-scenario, zolang ik zelfbeschikkingsrecht heb of al dood ben vind ik het niet erg, en ik wens dit anderen ook toe(een van het weinige wat ik echt iedereen toewenst). ik ben ook tegen de plantjes politiek, als mensen al een paar jaar in coma liggen en niet de verwachting is dat ze er redelijk uitkomen dan moet gewoon de stekker eruit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: sterkte ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:dnku yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik kan me heel goed voorstellen wat het standpunt bij zelfdoding is als je een geliefde hebt die ernstig ziek is of die overleden is. Ik heb zelf een moeder met m.s. Dat is niet direct levensbedreigend maar oud zal ze er ook niet mee worden. En de kans is groot dat het haar in een kasplantje veranderd. Nu kan ze nog veel maar ze heeft ook een euthanasieverklaring voor als het niet meer gaat. Ik zou zelf ook niet in een kwijlend kasplantje willen veranderen of ondraaglijke pijnen lijden. Ik kan niet oordelen over zelfdoding. Zelf zou ik het niet doen, maar sommigen zijn zo depri dat ze geen uitweg meer zien. Wie ben ik dan om te zeggen dat ze dat niet mogen. |
|
quote: moet je zien wat er met de nabestaanden gebeurt yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: ja, dus? |
|
quote: 50 mensen die door een hel gaan of 1? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Als je als nabestaande er vrede mee kan hebben kan het fijner zijn dan zoiemand ondragelijk zien lijden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wat wil je er tegen doen dan? Het verbieden? |
|
quote: Heel veel sterkte kerel They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: lol nee alsof dat zin heeft... als iemand zelfmoordpleegt heeft zn hele vriendenkring/familie er last van... alsie ut nie doet komtie er ooit wel weerus boven op yo yo wassup nigga bitches in da house |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |