|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-05-2005 13:53] |
|
Poeh poeh. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-05-2005 0:26] |
|
quote:JEzus wat ben jij dom zeg Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Op je teentjes getrapt? Vertel het eens, in welk opzicht heb ik geen gelijk? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 03-05-2005 13:37] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Beetje een botte opmerking die nergens op slaat. Maar goed, dat ben ik dan weer... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Ik niet hoor, maar vanuit proffesioneel oogpunt weet ik hoe stoornissen werken en dat heeft helemaal niets met aandacht vragen te maken. Tenminste als je het niet gaat faken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik vind het persoonlijk nogal raar dat mensen al hun 'grote' problemen op internet strooien. Ik heb ook best wat mee gemaakt maar no way dat ik het op internet gooi. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Je laatste zin verklaart een hoop en ook mijn stelling. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-05-2005 14:14] |
|
quote:maar hoe weet jij of iemand maar wat doet, of dat iemand echt ziek is? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Gewoon 'ja' had ook volstaan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
wat een gezeik. Het zal je moeder maar wezen... |
|
Precies. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-05-2005 0:26] |
|
quote:Sommige mensen vinden het misschien niet erg om wat te vertellen. En ik denk dat het soms ook goed is dat je ervaring wilt delen omdat er misschien wel andere mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en daar steun aan kunnen hebben. en er over kunnen schrijven of praten lost ook een heleboel op. En ik vind niet dat je daar zo over kunt oordelen. Dat jij daar niets over wilt zeggen. ok. maar dan hoef je iemand anders niet de mond te snoeren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat vind jij. En ik vind het raar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ok. maar ik vind het raar dat jij zegt dat je het raar vind. dan moet je dit topic niet lezen. Het kan misschien bij mensen pijnlijk overkomen. Je weet maar nooit of iemand eindelijk na een hele tijd alle moed bij elkaar heeft geraapt om er wat over te vertellen. en internet is dan toch een relatief veilige plek. Ik wil alleen maar zeggen, pas een beetje op met wat je zegt vooral over dit soort beladen onderwerpen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Weet ik niet, ik weet wel dat veel mensen zichzelf een slachtofferrol aandoen. De wereld is tegen ze, ze kunnen er zelf niets aan doen en de oorzaak dat ze zo zijn is een 'ziekte' of 'stoornis' in hun hersenen. Oftewel ze creeeren problemen die er niet zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Borderline of een persoonlijkheidsstoornis, denk ik dan. Dan zijn er vaak wel dingen in het verleden van zo'n persoon gebeurt waardoor hij/zij zo is 'geworden'. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Als zo iemand zijn jankverhaal dan op het internet wil zetten, moet hij niet gaan janken als iemand anders, zoals ik, zegt dat hij puur om aandacht schreeuwt. Want ja, erover schrijven en praten doe je om aandacht te krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 03-05-2005 13:55] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Erm Het is duidelijk dat je er geen kaas van gegeten hebt. Ga eerst maar eens wat van psychopathologie opsteken en neem dan eens eens standpunt in. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Precies. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: AAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat ben jij dom!!!!!!! Sorry, moest er even uit... Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |