|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat schrijf je echt wel anders. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
ONTOPIC! En nou zeg ik t niet weer, anders krijgen jullie allemaal een pak voor je broek. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 02-05-2005 16:05] Subtiel kamerolifantje |
|
Ik wil geen zelfmoord plegen. Da's best ontopic dacht ik zo. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Dat je er uberhaupt al zo serieus op ingaat..... There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Mja, ik ben op het moment nogal gevoelig op dit soort zaken (bijna altijd eigenlijk). Mijn moeder heeft drie weken geleden een tweede poging ondernomen. |
|
quote: Ja kan me het eigenlijk ook wel voorstellen, als je er zelf mee te maken hebt gehad. Double0TBC denkt waarschijnlijk dat ie funny is. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ik ga proberen zo'n mensen ietsje minder serieus te nemen... 't is tenslotte maar het internet. |
|
quote: Hmmm heb ik sinds kort ook maar besloten, haha. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Mja dat zal je nog wel vaker tegenkomen, dat mensen die nog nooit met depressie te maken hebben gehad er van die lompe oordelen op nahouden. Merk je ook wel als je dit topic doorleest, helemaal omdat een hoop metalheads het nogal stoer vindt om lomp te zijn. Maar helaas ook buiten internet loop je vaak tegen onbegrip aan. Die mensen hebben er (gelukkig voor hun) geen ervaring mee, dus is het beste inderdaad om ze maar te negeren. Zenial |
|
het vervelende van 'ziekten'/ 'stoornissen'die zich in je hoofd afspelen voor de buitenwereld niet zichbaar zijn en dus meestal niet serieus worden genomen.. je kan beter je been breken, dan ziet iedereen je gips en vinden ze je zielig! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Komt omdat veel mensen met 'ziekten' en 'stoornissen' in hun hoofd eigenlijk alleen maar om aandacht vragen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-05-2005 0:26] |
|
quote:Waarschijnlijk denk ik er dan precies hetzelfde over als dat ik nu doe... [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 03-05-2005 13:24] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-05-2005 0:26] |
|
Jij wel? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mensen voelen zich misschien, over het algemeen, te snel aangevallen. En dan zeg ik niet dat ik me daar niks bij voor kan stellen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-05-2005 13:54] |
|
Maar je leeft nog? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
't Gaat over psychoses, lieve Nix. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-05-2005 13:54] |
|
Oh, oke. Burzum, heb je dat zelf gehad of nog steeds? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Volgens mij levert dit topic wel erg veel irritaties op. Het is wel een erg gevoelig onderwerp, maar ik vind dat mensen zich niet zo snel aangevallen moeten voelen. Er zijn zo veel mensen die wel eens met zelfmoord in aanraking zijn geweest. Het lijkt me soms zelfs dat mensen elkaar hier willen overtroefen met hoeveel ervaring ze er mee hebben. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: ONTOPIC! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ik zie niet in waarom ik mijn mening erover zou moeten veranderen als blijkt dat ik wel een psychose heb... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |