IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-02-2004 15:16 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 februari 2004 13:26 schreef bas_bin_laden het volgende:
alsie ut nie doet komtie er ooit wel weerus boven op

of niet


Zenial


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 03-02-2004 15:54 by bas_bin_laden Profiel van bas_bin_ladenhttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 3 februari 2004 15:16 schreef Zenial het volgende:
of niet
dan heeft er iig maar 1 persoon last van


yo yo wassup nigga bitches in da house


Lies
Usericon van Lies
Posted 03-02-2004 15:57 by Lies Profiel van Lies

Van egoïsme gesproken...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 03-02-2004 16:00 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 3 februari 2004 15:57 schreef Lies het volgende:
Van egoïsme gesproken...
3-0

Zelfmoord is pijnlijk voor nabestaanden, maar laat die zich ook een die persoon plaatsen...


FREEZE


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-02-2004 16:12 by altx Profiel van altx

quote:
Op 3 februari 2004 16:00 schreef Phantom Lord het volgende:
3-0

Zelfmoord is pijnlijk voor nabestaanden, maar laat die zich ook een die persoon plaatsen...


Tsja, je kan het ook van de andere kant bekijken...

Mensen die zelfmoord (willen) plegen, doen altijd net alsof dat zij de enigen zijn met problemen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 03-02-2004 16:26 by bas_bin_laden Profiel van bas_bin_ladenhttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 3 februari 2004 16:12 schreef altx het volgende:
Tsja, je kan het ook van de andere kant bekijken...

Mensen die zelfmoord (willen) plegen, doen altijd net alsof dat zij de enigen zijn met problemen...

of dat hun problemen veeeel erger zijn dan die van andere.. dus moete ze de andere maar pijn doen


yo yo wassup nigga bitches in da house


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 04-02-2004 19:13 by Jezebel Profiel van Jezebel

Dus als ik het goed begrijp zou je geen zelfmoord mogen plegen omdat mensen uit je omgeving daar verdriet om hebben.
Ik zou het eng vinden als iemand uit mijn omgeving speciaal voor mij zou blijven leven.

Dat zou ik ook niet op mijn geweten willen hebben.




altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-02-2004 20:07 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 februari 2004 19:13 schreef Jezebel het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zou je geen zelfmoord mogen plegen omdat mensen uit je omgeving daar verdriet om hebben.
Ik zou het eng vinden als iemand uit mijn omgeving speciaal voor mij zou blijven leven.

Dat zou ik ook niet op mijn geweten willen hebben.




Nee, mijn punt is dat als iedereen die wat probleempjes heeft, zelfmoord pleegt, het probleem van de overbevolking in één klap opgelost is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 04-02-2004 20:40 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

quote:
Op 4 februari 2004 20:07 schreef altx het volgende:
Nee, mijn punt is dat als iedereen die wat probleempjes heeft, zelfmoord pleegt, het probleem van de overbevolking in één klap opgelost is.


Dat wel, maar: 1) Zou je zelf dan nu nog leven?, en zo ja 2) dan zouden er waarschijnlijk mensen uit je vriendenkring/familie er niet meer zijn; Word je dus ook niet vrolijk van.... En dan maak je jezelf alsnog van kant! (goh, dan blijft er in the end niemand meer over...)


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-02-2004 20:45 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 februari 2004 20:40 schreef DecomposingBitch het volgende:
Dat wel, maar: 1) Zou je zelf dan nu nog leven?, en zo ja 2) dan zouden er waarschijnlijk mensen uit je vriendenkring/familie er niet meer zijn; Word je dus ook niet vrolijk van.... En dan maak je jezelf alsnog van kant! (goh, dan blijft er in the end niemand meer over...)


Sorry, maar ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je hiermee wilt zeggen. Misschien heb je me iets te letterlijk genomen? ff voor de duidelijkheid: Ik ben absoluut 100% TEGEN zelfmoord.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 04-02-2004 20:47 by DecomposingBitch Profiel van DecomposingBitch

Ik begreep je niet verkeerd! Ik wilde ff kijken wat de reacties op mijn berichtje zouden zijn. Er zijn nl idioten die zelfmoord dus wel een goede oplossing vinden voor het overbevolking-probleem! Zelfmoord is niet een goede oplossing voor problemen! Er is altijd wel ergens een lichtpuntje!

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 04-02-2004 20:50]


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-02-2004 20:48 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

zelfmoord is zwakte

past perfect ind e maatschappij dus



ik ga vrienden maken!


Je moeder.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-02-2004 20:51 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 februari 2004 20:47 schreef DecomposingBitch het volgende:
Ik begreep je niet verkeerd! Ik wilde ff kijken wat de reacties op mijn berichtje zouden zijn. Er zijn nl idioten die zelfmoord dus wel een goede oplossing vinden voor het overbevolking-probleem! Zelfmoord is niet eeg goede oplossing voor problemen! Er is altijd wel ergens een lichtpuntje!


Ow, ok. Ik dacht dat je mijn post probeerde te weerleggen... Mijn verontschuldigingen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-02-2004 20:53 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 februari 2004 20:48 schreef karnivoor het volgende:
zelfmoord is zwakte

past perfect ind e maatschappij dus



ik ga vrienden maken!


Exactomundo!

Je hebt eigenlijk altijd 2 oplossingen voor een probleem en zelfmoord is die voor de losers...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-02-2004 20:55 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

he fuck ik wil een felle discussie, niet van die nerd die het met me eens zijn!



Je moeder.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-02-2004 21:00 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 februari 2004 20:55 schreef karnivoor het volgende:
he fuck ik wil een felle discussie, niet van die nerd die het met me eens zijn!




Misschien moet je dan een pleidooi vóór zelfmoord houden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 04-02-2004 21:56 by bas_bin_laden Profiel van bas_bin_ladenhttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 4 februari 2004 20:53 schreef altx het volgende:
Exactomundo!

Je hebt eigenlijk altijd 2 oplossingen voor een probleem en zelfmoord is die voor de losers...

w8 jij maar tot je ermee te maken krijgt... als een geliefde persoon van jou zelfmoord pleegt.... dan krijg je hier nog spijt van


yo yo wassup nigga bitches in da house


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-02-2004 22:02 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 februari 2004 21:56 schreef bas_bin_laden het volgende:
w8 jij maar tot je ermee te maken krijgt... als een geliefde persoon van jou zelfmoord pleegt.... dan krijg je hier nog spijt van


Ow, dus jij bent het ermee eens dat iemand zelfmoord pleegt?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 04-02-2004 22:26 by bas_bin_laden Profiel van bas_bin_ladenhttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 4 februari 2004 22:02 schreef altx het volgende:
Ow, dus jij bent het ermee eens dat iemand zelfmoord pleegt?

jij zegt, dat zelfmoord voor lozers is.. daar krijg jij ooit nog wellus spijt van


yo yo wassup nigga bitches in da house


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-02-2004 22:43 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 februari 2004 20:55 schreef karnivoor het volgende:
he fuck ik wil een felle discussie, niet van die nerd die het met me eens zijn!


Nog een nerd die het met je eens is. He dju, eens met Karnivoor, waar ga ik toch heen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 04-02-2004 22:48 by bas_bin_laden Profiel van bas_bin_ladenhttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 4 februari 2004 22:43 schreef Misanthrope het volgende:
Nog een nerd die het met je eens is. He dju, eens met Karnivoor, waar ga ik toch heen.

wil wel n hoofd afhakke


yo yo wassup nigga bitches in da house


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-02-2004 22:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 februari 2004 22:26 schreef bas_bin_laden het volgende:
jij zegt, dat zelfmoord voor lozers is.. daar krijg jij ooit nog wellus spijt van


Ow. Waarom is het niet zo dan?

Zelfmoord houdt IMHO in dat je opgeeft, dat je toegeeft dat je toch niet kan winnen, ergo dat je een loser bent...

Het leven bestaat uit pieken en dalen. Na elk dal komt vanzelf wel weer een piek. En niemand heeft gezegd dat het leven eerlijk is of zo.

Ik heb het al eens gezegd, maar ik herhaal het hier: Sommige mensen zeggen dat je moed nodig hebt om zelfmoord te plegen. Ik zeg dat je moed nodig hebt om GEEN zelfmoord te plegen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 04-02-2004 23:11 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

altx, ik vraag me toch altijd af waarom jij je met zoveel vuur in deze discussie gooit... daar zit meer achter...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-02-2004 23:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 februari 2004 22:52 schreef altx het volgende:
Ow. Waarom is het niet zo dan?

Zelfmoord houdt IMHO in dat je opgeeft, dat je toegeeft dat je toch niet kan winnen, ergo dat je een loser bent...

Het leven bestaat uit pieken en dalen. Na elk dal komt vanzelf wel weer een piek. En niemand heeft gezegd dat het leven eerlijk is of zo.

Ik heb het al eens gezegd, maar ik herhaal het hier: Sommige mensen zeggen dat je moed nodig hebt om zelfmoord te plegen. Ik zeg dat je moed nodig hebt om GEEN zelfmoord te plegen.

Wie zeg dan dat leven voor winnaars is

Je hebt moed nodig om te leven, maar ook om dood te gaan(anders had je het al gedaan).

Er zijn net zo weinig redenen om te leven als om dood te gaan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-02-2004 23:26 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 februari 2004 23:11 schreef ~Narsil het volgende:
altx, ik vraag me toch altijd af waarom jij je met zoveel vuur in deze discussie gooit... daar zit meer achter...


Nou, 1 dingetje dat er mee te maken heeft: M'n moeder is nu zo'n 15 jaar ongeneeslijk ziek (invalide en bedlegerig) en zij heeft nog geen moment aan zelfmoord gedacht.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen