IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
slome
Usericon van slome
Posted 26-04-2005 20:36 by slome Profiel van slome

quote:
Op 26 april 2005 15:31 schreef DarknessThere het volgende:
Ze is er echt nog niet lang. De tweede zelfmoordpoging was drie weken terug. Ze is er nu twee weken. Ik verwacht ook nog geen verandering te zien, nu al. Ik weet gewoon niet wat ik nu kan doen dat het beste is voor haar. Er voor zorgen dat ze behandeling krijgt, en haar overtuigen om te blijven, okee. Maar is dat dan niet strijdig met die 'innerlijke rust' waar je het gisteren over had?


Ik denk dat dat niet met elkaar in strijd is. Volgens mij heeft een depressief persoon in die gemiddeld 9 maanden niet fulltime een rotgevoel maar zitten ze vaak een deel van de dag in de put. Verbeter me als ik er naast zit, ik ben geen expert maar volgens mij hebben depressieve mensen in hum periodes ook 'goede momenten'.

Maar iig sterkte ermee, jij zal het ook wel nodig hebben.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 26-04-2005 20:51 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Ik ben net terug van bezoek, en op dit moment ben ik leeg. Vandaag was het terug een moeilijke dag. Op zich niet verwonderlijk, op het moment zit ze nog op een gesloten afdeling, omringd door mensen die door de politie gecoloceerd zijn. Ze heeft bijna twee uur geweend, bijna letterlijk gesmeekt om naar huis te mogen komen... op dat moment breekt je hart echt volledig, en ik ben al zo'n ongelooflijk emotioneel persoon om mee te beginnen. Nogmaals bedankt voor jullie reacties/steun. Helpt me echt.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-04-2005 11:39 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 april 2005 20:51 schreef DarknessThere het volgende:
Ik ben net terug van bezoek, en op dit moment ben ik leeg. Vandaag was het terug een moeilijke dag. Op zich niet verwonderlijk, op het moment zit ze nog op een gesloten afdeling, omringd door mensen die door de politie gecoloceerd zijn. Ze heeft bijna twee uur geweend, bijna letterlijk gesmeekt om naar huis te mogen komen... op dat moment breekt je hart echt volledig, en ik ben al zo'n ongelooflijk emotioneel persoon om mee te beginnen. Nogmaals bedankt voor jullie reacties/steun. Helpt me echt.

Damn ja da's heel zwaar
Probeer in ieder geval te onthouden dat ze er niet voor niks zit. Op het moment wil ze misschien naar huis maar als ze dat doet wordt er niks opgelost. Ze moet nu gewoon even door een zware periode heen voordat het beter gaat, en da's erg moeilijk, voor haar en voor jullie...
Mag ik vragen of ze ook medicatie krijgt en hoe lang al? Want als ze ook pas sinds kort antidepressiva slikt dan duurt het meestal een paar weekjes voordat dat begint te werken, en als dat gebeurt dan zal ze zich ook al ietsje beter voelen.
En nog even een adviesje: Denk ook aan jezelf! Het is heel zwaar voor je moeder maar ook voor jullie. Als je het er te moeilijk mee hebt, ga dan even niet op bezoek. Of spreek af met anderen dat je omstebeurt op bezoek gaat ofzo. Want je moeder heeft er ook niks aan als je er zelf gestressed of depri van wordt...


Zenial


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 27-04-2005 12:05 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Ze neemt al lang (jaren) anti-depressiva. Een viertal weken geleden zijn ze echter met iets nieuw begonnen, maar dat zou nu ook al moeten werken. Die beurtrol die komt er nog wel, maar vooral omdat het nu het begin is, willen we allemaal toch graag zo veel mogelijk gaan. Ik ga bijvoorbeeld 4 keer per week, mijn vader 5 of 6 keer.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-04-2005 12:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 april 2005 20:51 schreef DarknessThere het volgende:
Ik ben net terug van bezoek, en op dit moment ben ik leeg. Vandaag was het terug een moeilijke dag. Op zich niet verwonderlijk, op het moment zit ze nog op een gesloten afdeling, omringd door mensen die door de politie gecoloceerd zijn. Ze heeft bijna twee uur geweend, bijna letterlijk gesmeekt om naar huis te mogen komen... op dat moment breekt je hart echt volledig, en ik ben al zo'n ongelooflijk emotioneel persoon om mee te beginnen. Nogmaals bedankt voor jullie reacties/steun. Helpt me echt.


Sterkte! Echt heel zwaar allemaal maar zoals men al zei, denk ook aan jezelf. Zoek een goede uitlaatklep en doe dingen waar je zelf energie uit kan halen.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 27-04-2005 13:13 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 27 april 2005 12:05 schreef DarknessThere het volgende:
Ze neemt al lang (jaren) anti-depressiva. Een viertal weken geleden zijn ze echter met iets nieuw begonnen, maar dat zou nu ook al moeten werken. Die beurtrol die komt er nog wel, maar vooral omdat het nu het begin is, willen we allemaal toch graag zo veel mogelijk gaan. Ik ga bijvoorbeeld 4 keer per week, mijn vader 5 of 6 keer.


Mijn vader is ook een zes jaar zwaar depressief geweest (door OPS) en heeft ook heel wat plekken afgegaan, pillen geslikt etc. De opnames hielpen hem erg goed, maar de anti depressiva niet, hij stopte ermee en je merkte meteen het verschil.
Maarja, het zal vast beter gaan met je moeder nu ze is opgenomen, misschien niet meteen, maar alvast veel geluk!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 27-04-2005 13:14 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Succes ermee inderdaad!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 30-04-2005 0:49 by el mariachi Profiel van el mariachi

what can I say ?
anti depressiva helpen idd niet altijd en hebben soms vervelende bijverschijnselen.
Ik werd zelf op een gegeven moment depressiever van de bijverschijnselen.Dus ben ik cold turkey gestopt met de medicatie.(is niet aan te raden hoor).

Psychiaters en psychologen zijn ook maar mensen en kunnen dus ook falen. Ik zelf heb, door eigen ervaringen en die van mensen die ik zeer goed ken, weinig geloof meer in de hulpverlening. Het was zo slecht gesteld dat ik drie mensen heb verloren door slechte hulpverlening.
Maar ja als je er nooit mee te maken hebt weet je ook niet waar je op moet letten. Bovendien vindt ik het onzin om te stellen dat depressieve mensen geen eigen wil of mening meer zouden kunnen hebben, ze weten soms wel degelijk wat goed voor hen is.

Verder wil ik je heel veel sterkte wensen, alleen probeer haar niet te overtuigen , uiteindelijk zal ze zichzelf moeten overtuigen. Leven voor iemand anders heeft geen zin, alleen als zij het voor zichzelf de moeite waard vind om te leven kan ze door. Zodra ze het ook maar voor iets of iemand anders doet is de kans op terug val erg groot.

Om ff eerlijk te zijn, zelf ben ik een jaar of 6 zwaar depressief geweest, tot in de wao toe en met 1 zelfmoordpoging. ik begin er nu pas goed uit te komen. Het heeft me mijn relatie gekost en weet nu wel wie mijn echte vrienden zijn. Welgeteld 1 iemand die me ontzettend dierbaar is, is gebleven.
Ben er gewoon voor je moeder, niet meer niet minder en laat haar er ook zijn.

Heel veel succes, het is een strijd van de lange adem, volhouden!!


lycantrophy
Usericon van lycantrophy
Posted 01-05-2005 23:23 by lycantrophy Profiel van lycantrophy

Mensen die zeggen dat ze zelfmoord gaan plegen zijn:

Dom
Achterlijk
Hebben aandachtig nodig
Stellen zich aan
Willen zelfmoord plegen
Zijn zwak
Egoístisch



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-05-2005 23:39 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 1 mei 2005 23:23 schreef lycantrophy het volgende:
Mensen die zeggen dat ze zelfmoord gaan plegen zijn:

Dom
Achterlijk
Hebben aandachtig nodig
Stellen zich aan
Willen zelfmoord plegen
Zijn zwak
Egoístisch

Dan wordt het hoog tijd voor je


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-05-2005 23:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 mei 2005 23:23 schreef lycantrophy het volgende:
Mensen die zeggen dat ze zelfmoord gaan plegen zijn:

Dom
Achterlijk
Hebben aandachtig nodig
Stellen zich aan
Willen zelfmoord plegen
Zijn zwak
Egoístisch



Simplistische mongool


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2005 23:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Niet zo hard op die jongen, die is net door pappie drie keer de straat doorgemept omdat ie weer met zijn tengels aan een jukelele zat ...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-05-2005 23:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 mei 2005 23:23 schreef lycantrophy het volgende:
Mensen die zeggen dat ze zelfmoord gaan plegen zijn:

Dom
Achterlijk
Hebben aandachtig nodig
Stellen zich aan
Willen zelfmoord plegen
Zijn zwak
Egoístisch



Nee
Nee
Soms
Soms
Soms
Nee
Ja en dat is nogal logisch ook.



OOTBC
Out Of The Body Crew
Usericon van OOTBC
Posted 02-05-2005 14:58 by OOTBC Profiel van OOTBChttp://www.degraafschap.nl

zelfmoord? ja die staatsmongool naast mij die loopt te bassen solliciteert er ook naar om vermoord te worden.


Human blood, The perfect place, Birth of descendants, Creatures living, In my veins the horror, Frightening, sickening, The pain that I am bearing, Begging, please get them, OUT OF MY BODY


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 02-05-2005 14:59 by stigma Profiel van stigma

ONTOPIC SLET! Het gaat over zelfmoord, niet moord.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 02-05-2005 15:00]


Subtiel kamerolifantje


OOTBC
Out Of The Body Crew
Usericon van OOTBC
Posted 02-05-2005 15:00 by OOTBC Profiel van OOTBChttp://www.degraafschap.nl

oja zelfmoord maak er niet zon rotzooitje van steek jezelf in de fik stelletje heroinehoeren die dit willen doen zo gek als een deur


Human blood, The perfect place, Birth of descendants, Creatures living, In my veins the horror, Frightening, sickening, The pain that I am bearing, Begging, please get them, OUT OF MY BODY


OOTBC
Out Of The Body Crew
Usericon van OOTBC
Posted 02-05-2005 15:01 by OOTBC Profiel van OOTBChttp://www.degraafschap.nl

oja een echte stigma


Human blood, The perfect place, Birth of descendants, Creatures living, In my veins the horror, Frightening, sickening, The pain that I am bearing, Begging, please get them, OUT OF MY BODY


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 02-05-2005 15:06 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 2 mei 2005 15:00 schreef OOTBC het volgende:
oja zelfmoord maak er niet zon rotzooitje van steek jezelf in de fik stelletje heroinehoeren die dit willen doen zo gek als een deur

Doen! Snel! Huppa ende sterf!



Bloodied by the thorns beside the leaves


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 02-05-2005 15:10 by stigma Profiel van stigma

I think I'm in love...





Subtiel kamerolifantje


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-05-2005 15:11 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Zonde van je tijd


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-05-2005 15:12 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Jeetje, de intelligentie druppelt er weer vanaf!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-05-2005 15:28 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

quote:
Op 2 mei 2005 15:00 schreef OOTBC het volgende:
oja zelfmoord maak er niet zon rotzooitje van steek jezelf in de fik stelletje heroinehoeren die dit willen doen zo gek als een deur

Ja, leuk hoor. Je weet gewoon niet wat die mensen drijft tot wat ze doen. Generaliseer maar zoveel je wilt. Ik hoop voor jou dat als je over een jaar of drie je eigen posts terugleest, dat je beseft hoe kinderachtig je toen bezig was...

Even over mijn moeder. Ze is vorige week overgeplaatst naar een open afdeling, en is met therapiën begonnen. Het is nog steeds zwaar voor haar, maar af en toe heeft ze eens een dag waarop ze de zin van alles weer ziet. Nog niet vaak, maar toch af en toe. Donderdag zou ze misschien een dag naar huis mogen, maar daar ben ik heel zenuwachtig over.

[Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 02-05-2005 15:29]


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 02-05-2005 15:30 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 2 mei 2005 15:00 schreef OOTBC het volgende:
oja zelfmoord maak er niet zon rotzooitje van steek jezelf in de fik stelletje heroinehoeren die dit willen doen zo gek als een deur

ben jij ooit wel eens een deur met een psychische afwijking tegen gekomen? Nee hé? Dus jou opmerking met deuren en hoeren slaat nergens op.



OOTBC
Out Of The Body Crew
Usericon van OOTBC
Posted 02-05-2005 15:42 by OOTBC Profiel van OOTBChttp://www.degraafschap.nl

quote:
Op 2 mei 2005 15:30 schreef Audiophile het volgende:
ben jij ooit wel eens een deur met een psychische afwijking tegen gekomen? Nee hé? Dus jou opmerking met deuren en hoeren slaat nergens op.


sorry dat onze opmerking iets te bot overkwam.


Human blood, The perfect place, Birth of descendants, Creatures living, In my veins the horror, Frightening, sickening, The pain that I am bearing, Begging, please get them, OUT OF MY BODY


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 02-05-2005 15:42 by CurseOfDeath Profiel van CurseOfDeathhttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Onze? Ja. Psychische afwijking.

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 02-05-2005 15:42]


Bloodied by the thorns beside the leaves


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen