|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Op z'n tijd. Don't push me! |
|
quote: *pokepokepoke* Bruce Banner |
|
quote:Oh, en jij noemde mij mafkees. Why is that? |
|
Heer skullfuck, mag ik je even op wijzen dat dit het zelfmoord topic is. Ik bedoel, kijk dan niet ofzo |
|
quote: lees je voorgaande 30 tips over zelfmoord, en trek je conclusies. Lees daarna de post van Skullfuck hierboven, en je begrijpt me volledig (hoop ik)... Bruce Banner |
|
quote: Lees eens tussen de regels door.. Suck my piss |
|
Je doet het altijd uit eigenbelang. Al staan er 100000 mensen naast je te schreeuwen dat je moet springen, je springt pas als je dat zelf wil. Ik geef mensen een deur. De mensen zelf moeten hem openmaken. Ok, misschien praat ik er wat makkelijk over omdat ik al 3 jaar zelfmoord slaap eet en drink. Jammer dan. |
|
quote: carcasstrid |
|
quote: hoeveel pogingen? even concreet? Bruce Banner |
|
quote:Gedwonge opname. Hey, als er niet op deze manier over zelfmoord kan worden gepraat moet hier een slotje op. Je bent niet half open minded, je bent het niet [rot op uit dit topik], of je bent het wel [hoi]. |
|
quote:TS? Drie keer. |
|
quote: 3 jaar geleden? carcasstrid |
|
quote:Nee, 2 jaar geleden. Maareh psychiatrische problematiek begint niet bij een opname. |
|
quote: je hoort vaak over mensen dat ze het wel geprobeerd hebben, maar bijvoorbeeld dat mes uiteindelijk toch niet diep genoeg hebben doorgedrukt, of niet genoeg gif of pillen te hebben ingenomen, omdat ze niet helemaal zeker van hun zaak waren. 1.Hoe heb jij het gedaan? 2.Was je zeker van je zaak? 3.Waarom ging het fout? Dom of zwak, of gewoon onhandig? jij weer. Bruce Banner |
|
quote: Ow, meneer wil zijn gelijk weer krijgen hoor |
|
quote: gaat het nu wel weer beter? carcasstrid |
|
quote: nee, droplul, ik ben gewoon benieuwd naar de reden van het 3x falen van zo'n poging. sla je kop maar fijn tegen de muur Bruce Banner |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2005 12:59] |
|
quote:1. Altijd middels medikamenteuze intoxicatie. 2. Always have been, always will be. 3. Je [en ik met jouw] staat te kijken van wat het menselijk lichaam allemaal kan verdragen. De eerste keer simpelweg te weinig pillen genomen [niet bewust natuurlijk]. De andere 2 keren 'liggend gevonden'. |
|
Wat Lain vraagt en onder welke noemer der psychiatrische problematiek sta jij? |
|
quote:Nee, daar waar psychiatrische problematiek meestal eindigt bij een opname [en dan wordt genezen/handelbaar wordt gemaakt] is dat bij mij niet zo. Vraag me niet waarom want dat weet ik ook niet. |
|
quote:Mijn diagnose wil je weten? |
|
quote: Soort van chronisch suicidaal, is daar een aanwijsbare reden voor? |
|
quote: Aha. was gewoon benieuwd waarom het fout ging. Dank je. En -hoe vreemd het ook mag klinken- veel succes bij je volgende poging : Deur op slot he Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |