|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik pas daar niet mee op, ik compromiteer niet, ik zeg wat ik wil zeggen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: juist, ik vraag om je argumenten waarom mensen die een stoornis hebben alleen om aandacht willen vragen? en ik quote je waarin je dat dus hebt gezegt, maar daar zie ik nog geen argumenten in.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ok. maar dan kan je dus verwachten dat mensen zo reageren Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ik heb het over veel mensen, ik heb het er niet over dat er geen mensen zijn met 'ziekten' en 'stoornissen' in hun hoofd. Ik heb het erover dat veel mensen om aandacht vragen en geen 'ziekten' en 'stoornissen' in hun hoofd hebben. Veel mensen beweren dat om aandacht te krijgen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Dat verwacht ik ook. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:maar waarom moet je daar dan zo negatief over doen? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Maar waarom zeg je dit dan? quote: Ik snap heel goed wanneer je zegt dat veel mensen dat faken, ben ik het helemaal met je eens. Alleen op het punt dat mensen die werkelijk een stoornis hebben dat ook alleen doen (of veroorzaken) om aandacht te trekken verschillen we nogal van mening [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 03-05-2005 14:42] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Omdat het een slechte eigenschap van mensen is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Omdat ik daar precies mee bedoel wat ik zeg. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ik vond het nogal van elkaar verschillen die 2 posts. maar dat zal dan wel kloppen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hahahahaha dit is echt hilarisch! Blekkies zijn echt gaaf Zenial |
|
Sinds wanneer is Misanthrope een blekkie? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Idd hilarisch!! Misanthrope een blekkie? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Wel een typische blekkie uitspraak. Maar wat je bedoelt te zeggen is: "Ik compromiteer niet, op het internet zeg ik wat ik wil zeggen omdat ik dan toch veilig achter mijn computertje zit. In het dagelijks leven durf ik dat natuurlijk niet omdat ik dan ruzie krijg met een hoop mensen die groter en sterker zijn dan ik." Zenial |
|
quote:Ik moet je teleurstellen, in het echt ben ik nog erger. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Omdat ziekten en stoornissen tussen quotes stonden, neem ik aan dat hij fake-ziekten en fake-stoornissen bedoelde. Wat ik ambetant vind is dat door al die fakers, mensen met echte problemen al snel als fakers worden afgedaan, omdat iedereen het beu is dat er weer iemand komt zeggen dat hij van een brug gaat springen... |
|
quote: Hahaha ja dat zeggen alle blekkies Zenial |
|
quote: Weet je wat het is? Mensen die echt wat mankeren, lopen daar niet constant over te zeuren. Daarom dat men zoiets ook vaak niet aan ziet komen. Kort door de bocht: Mensen die constant lopen te mekkeren dat ze zo depri zijn, vragen inderdaad alleen maar om aandacht. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Hahahaha, ja man. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
*zucht* Is deze discussie nu nog bezig? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:L'ennui. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: komt het ongeveer op neer, maar mensen verschillen dus het is wel iets te zwart wit gezegt. hou gewoon symptomen en signalen van de persoon in de gaten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Pubahtait heerscht quote: Sjezus! Wat ben jij een kortzichtige LUL! Het zeurt maar en het zeurt maar door over onderbouwen, ondertussen presteer jij alleen maar blabla aandachtsvragers neer te zetten. Yeahh dat is een goede onderbouwing. Maar okee, je hebt gelijk als je zegt dat veel mensen om aandacht vragen. Maar dat aandacht vragen is ook probleemgedrag en probleemgedrag komt altijd ergens vandaan. Of dit nu vanuit een stoornis komt of niet, feit is dat het bestaat en dat de 'aandachtvragers' haast niet te onderscheiden zijn van de 'uitvoerders'. Je kan je oogkleppen opzetten, maar je kan ook kijken wat je voor een ander kunt betekenen. Alhoewel dat niet echt met000l is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |