IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2005 13:37 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

omdat hij onwijs irritant post in meerdere topics.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2005 13:38 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 augustus 2005 13:36 schreef Slechtheid het volgende:
Ik snap 'm gewoonweg niet. Asin: snap niet waar hij op doelt of waar hij naartoe wil met z'n posts.

Idd, die gast heeft ze niet allemala op een rijtje


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 13:40 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 13:38 schreef ghoulliette het volgende:
Idd, die gast heeft ze niet allemala op een rijtje
Nee, Skullfuck is normaalgesproken een van de prettigere gespreksgenoten vind ik zelf, maargoed.

Alleen vandaag niet schijnbaar.



[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 23-08-2005 13:40]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 13:42 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 augustus 2005 13:14 schreef Slechtheid het volgende:
Ik slik dagelijks 1 pil. Zo weinig omdat bijna alles bij mij in de persoonlijkheid zit, en dat is niet met pillen om te vormen. Ik zit nu op een open afdeling, omdat ze eindelijk [na bijna 2 jaar] doorhebben dat ik me niet tegen laat houden door een gesloten deur.

Ik heb wel tijden op een gesloten afdeling gezeten, en daar ben je waar mogelijk nog minder dan een hond. ALLES moet je vragen, ALLES wat je zegt wordt dubbelzinnig opgevat. Als je nog niet gek bent wordt je het op een gesloten afdeling wel.


Ah dat is een stuk prettiger ja, dat wonen op een open afdeling. Gesloten lijkt me verschrikkelijk, ik heb overigens wel gewerkt op een gesloten afdeling. Maarre, wat ik gewoon niet snap is dat als iemand zo graag uit het leven wil stappen.. het gewoon niet wordt toegelaten door de omgeving. Waarom eigenlijk niet, vraag ik me af. Waarom moet men alles maar gaan tegen houden?


Eragon
Usericon van Eragon
Posted 23-08-2005 13:46 by Eragon Profiel van Eragon

quote:
Op 23 augustus 2005 13:42 schreef MindlessMayo het volgende:
Waarom eigenlijk niet, vraag ik me af. Waarom moet men alles maar gaan tegen houden?
Omdat het mensenleven heilig is volgens de gemeenschap. Een ziek zwak beestje mag humaan afgemaakt worden een mens niet.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 13:46 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 13:42 schreef MindlessMayo het volgende:
Ah dat is een stuk prettiger ja, dat wonen op een open afdeling. Gesloten lijkt me verschrikkelijk, ik heb overigens wel gewerkt op een gesloten afdeling. Maarre, wat ik gewoon niet snap is dat als iemand zo graag uit het leven wil stappen.. het gewoon niet wordt toegelaten door de omgeving. Waarom eigenlijk niet, vraag ik me af. Waarom moet men alles maar gaan tegen houden?
In de psychiatrie geldt het volgende gedachtengoed:

Mensen die zelfmoord willen plegen willen dat nu, maar in de toekomst waarschijnlijk niet. Men gaat er vaak vanuit dat de suicidale wens een tijdelijk iets is [door depressie/psychose of wat dan ook]. Ze gaan er dus eigenlijk vanuit dat NIEMAND zelf te totaal heldere keuze maakt zich te suicideren.

Voor velen klopt dit [dat het een tijdelijke wens is], maar voor vele dus ook niet!!

Snaack heeft ergens vooraan in dit topik iets geschreven over het feit dat iedereen dat ZELF moet weten, het is immers diegene z'n leven. En daar kan ik niet anders dan het mee eens zijn.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 13:48 by MMayo Profiel van MMayo

Ja ik weet hoe dat werkt in de psychiatrie maar goed, ook al zou het iets tijdelijks zijn.. dan nog. Hun leven, lijkt me ook dat ze zelf mogen beslissen wanneer het genoeg zou zijn. Vreemde kijk blijft het inderdaad, iedereen koste wat het kost in leven houden.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-08-2005 13:51 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 23 augustus 2005 13:40 schreef Slechtheid het volgende:
Nee, Skullfuck is normaalgesproken een van de prettigere gespreksgenoten vind ik zelf, maargoed.


Alleen vandaag niet schijnbaar.

[/quote]

Praten over dit onderwerp= no joy

Ik ben ook niet uit op een "warm gevoel". Ik zie dingen gewoon anders en, heb ook geen zin om "hapklare" of "voorgekauwde" berichten te typen.

Daar zijn mensen, denk ik niet aangewend. Daarom zeg ik eerder ook; neem de tijd. Maar wat er nu al staat in mijn vorige posts is niet bedoeld als provocatie...

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 23-08-2005 13:52]


Suck my piss


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 13:51 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 13:48 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja ik weet hoe dat werkt in de psychiatrie maar goed, ook al zou het iets tijdelijks zijn.. dan nog. Hun leven, lijkt me ook dat ze zelf mogen beslissen wanneer het genoeg zou zijn. Vreemde kijk blijft het inderdaad, iedereen koste wat het kost in leven houden.
Idd. Een ziekmakende gedachtegang en meteen een self fullfilling prophecy voor de psychiatrie.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-08-2005 13:53 by altx Profiel van altx

Als iemand zo graag zelfmoord wilt plegen, heeft diegene mijn zegen.

Maar als diegene dan de hele tijd om aandacht loopt te vragen, is er toch echt wat anders aan de hand...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 13:55 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 13:53 schreef altx het volgende:
Als iemand zo graag zelfmoord wilt plegen, heeft diegene mijn zegen.

Maar als diegene dan de hele tijd om aandacht loopt te vragen, is er toch echt wat anders aan de hand...
Idd. Negatieve aandacht is ook aandacht.
Ben zelf trouwens ook niet zo gediend van dat theatrale.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 13:56 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 augustus 2005 13:51 schreef Slechtheid het volgende:
Idd. Een ziekmakende gedachtegang en meteen een self fullfilling prophecy voor de psychiatrie.


Tja ach, is wel goed voor de werkgelegenheid. Maarre, dan vraag ik me toch af he.. je zit nu open, je wil van je leven af en waarom doe je er momenteel niks mee? Of kan dat niet?

Ik vind het trouwens prettig om te zien dat er momenteel serieus over gepraat kan worden, zonder getrol hier en daar.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-08-2005 13:58]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 14:02 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 13:56 schreef MindlessMayo het volgende:
Tja ach, is wel goed voor de werkgelegenheid. Maarre, dan vraag ik me toch af he.. je zit nu open, je wil van je leven af en waarom doe je er momenteel niks mee? Of kan dat niet?
Ik ben met voorbereidingen bezig. Maarja, aan pillen komen die effectief zijn is niet makkelijk, zeker niet op een afdeling. Daarnaast hou ik ervan om eruit te gaan with a bang.
Las laatst over Doornappel [Datura stramonium].



Wordt als heksenplant gezien, omdat hij naast toxische bestandsdelen ook hallucinerende delen heeft. Je denkt te kunnen vliegen [en probeert dat dan ook].

Daarnaast heb ik nog niet al mijn wensen omtrent crematie en dergelijke op papier.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 23-08-2005 14:05 by Jansuh Profiel van Jansuh

Jeetje, zwaar onderwerp.

Maar, Slechtheid, hoe oud ben je eigenlijk, als ik vragen mag?



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 14:07 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

20.

Maargoed. Ik laat het hierbij. Als je ooit verder wilt lullen kan dat via mail, want ik haat het verwijt dat ik om aandacht vraag [is niet zo, maar mensen denken dat ].

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 23-08-2005 14:07]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 14:10 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 augustus 2005 14:02 schreef Slechtheid het volgende:
Ik ben met voorbereidingen bezig. Maarja, aan pillen komen die effectief zijn is niet makkelijk, zeker niet op een afdeling. Daarnaast hou ik ervan om eruit te gaan with a bang.
Las laatst over Doornappel [Datura stramonium].



Wordt als heksenplant gezien, omdat hij naast toxische bestandsdelen ook hallucinerende delen heeft. Je denkt te kunnen vliegen [en probeert dat dan ook].

Daarnaast heb ik nog niet al mijn wensen omtrent crematie en dergelijke op papier.


Toch nog een beetje aandacht hehe..
Maar goed, voorbereidingen treffen is wel nodig lijkt me. Nog een vraag, op welke manier zou jij absoluut niet uit het leven willen stappen dan?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2005 14:12 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 23 augustus 2005 14:10 schreef MindlessMayo het volgende:
Toch nog een beetje aandacht hehe..
Maar goed, voorbereidingen treffen is wel nodig lijkt me. Nog een vraag, op welke manier zou jij absoluut niet uit het leven willen stappen dan?
Nog 1 dan!

Ik zou nooit voor een trein springen. Totaal niet omdat de conducteur daar een trauma aan overhoud, maar omdat ik dan als hoopje aan elkaar genaaid vlees in de kist lig. En zo kunnen mammy en pappy niet fatsoenlijk afscheid nemen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 14:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 augustus 2005 14:12 schreef Slechtheid het volgende:
Nog 1 dan!

Ik zou nooit voor een trein springen. Totaal niet omdat de conducteur daar een trauma aan overhoud, maar omdat ik dan als hoopje aan elkaar genaaid vlees in de kist lig. En zo kunnen mammy en pappy niet fatsoenlijk afscheid nemen.


Hehe okee, goed punt ja.
Thnx voor de info, ik vond het wel boeiend


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-08-2005 14:15 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 augustus 2005 14:12 schreef Slechtheid het volgende:
En zo kunnen mammy en pappy niet fatsoenlijk afscheid nemen.


Hoe kijken je ouder er tegenaan eigenlijk?

Edit: mag ook via MSN als je niet alles hier wil posten. unholy_iscariot AT MSN.com


[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2005 14:16]


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 23-08-2005 14:40 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 23 augustus 2005 13:37 schreef ghoulliette het volgende:
omdat hij onwijs irritant post in meerdere topics.
Doe ik inderdaad ook wel es(excuses daarvoor), maar als ik zie hoe Lain hier dingen brengt irriteert mij dat veel meer.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-08-2005 15:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 augustus 2005 14:07 schreef Slechtheid het volgende:
20.

Maargoed. Ik laat het hierbij. Als je ooit verder wilt lullen kan dat via mail, want ik haat het verwijt dat ik om aandacht vraag [is niet zo, maar mensen denken dat ].

neem de zaden die zijn het meest giftig, het is een zeer ongeschikte drugs omdat deze slecht te doseren is. Dus zorg dat je zeker genoeg krijgt.

doden door plantvergifteging zijn iet de meest prettige meestal zijn het uren(of dagen) van hevige pijnen en krampen.

een overdosis insuline lijkt mij het beste, gevoelloos vrij snel en makkelijk aan te komen als je iemand kent met suikerziekte.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-08-2005 16:46 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 23 augustus 2005 13:53 schreef altx het volgende:
Maar als diegene dan de hele tijd om aandacht loopt te vragen, is er toch echt wat anders aan de hand...

Maar wat is aandacht vragen? Gewoon praten over dit onderwerp wordt jammer genoeg ook al zo snel opgevat als aandacht vragen...


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-08-2005 16:49 by altx Profiel van altx

quote:
Op 23 augustus 2005 16:46 schreef Zenial het volgende:
Maar wat is aandacht vragen? Gewoon praten over dit onderwerp wordt jammer genoeg ook al zo snel opgevat als aandacht vragen...


Ligt aan de manier waarop je erover praat.

Sommige mensen doorspekken hun verhaal met toespelingen naar hoe zielig ze zichzelf wel niet vinden en dan heb ik zoiets van, kap eens met dat om aandacht bedelen.
Maar er gewoon over discussiëren valt in mijn woordenboek niet onder om aandacht vragen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 17:34 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 23 augustus 2005 16:49 schreef altx het volgende:
Ligt aan de manier waarop je erover praat.

Sommige mensen doorspekken hun verhaal met toespelingen naar hoe zielig ze zichzelf wel niet vinden en dan heb ik zoiets van, kap eens met dat om aandacht bedelen.
Maar er gewoon over discussiëren valt in mijn woordenboek niet onder om aandacht vragen.


Nouja ik heb nog geen post van Slechtheid gezien waarin hij om aandacht lijkt te vragen, zijn hele gewone discussies over een misschien wat apart onderwerp.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2005 17:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 augustus 2005 16:49 schreef altx het volgende:
Ligt aan de manier waarop je erover praat.



Fout ligt eraan hoe anderen vinden dat je erover praat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen