|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: er staat dus echt op de bijsluiter van sommige anti-depressiva als nevenwerking: depresiviteit. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote:23, 1m60, roodachtige lange haren, groene ogen, metal, veel lawijt en een groot hartje.Voor de rest buikdansen rulez, in mijn autootje stoer zitten meekwelen vooral in de zomer met mijn ruitje naar beneden... eeeeeeeeh...ZM is geen dating service lijkt me ontopic: als je van anti-depressiva depri wordt, wordt het alleen gemaakt voor de opbrengst lijkt me, kapitalisme olé een tekst van mijn hand over zelfmoord: Lopend over de paden van emotie Melancholisch kijkend naar de gestorven hemelen Snijdend door de aderen, de wanhoop nabij Diep zinkend in de tranen van vergane glorie Pijn en inzinking, gevoed door nostalgie Gedachten zwervend door de bebloede wonden Opengerukt door kettingen van het verleden Verscheurd Verborgen in de duisternis Het eindpunt De verlossing Niet wetend dat er hoop is Schizofrene waanzin Paranoïde angst Angst voor falen Angst voor emotie Angst voor wanhoop Angst voor leven Zijn ziel, vertrapt, verloren Gestorven in de kille buitenlucht Ingestort Doodgebloed De aarde De hoop geabsorbeerd [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 30-03-2004 4:33] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Pubers zijn zo schattig |
|
quote: You're killing me ! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
[offtopic] bist op skool? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik kom eraan...half twee ongeveer bin ik er Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:zou een argument met waarheid in zich zijn als ik dat was We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Dat ben je ook. |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
CUT YOUR FLESH AND WORSHIP SATAN!!! MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:wat een puberale opmerking We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: je moeder! MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:aids We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik heb gister geprobeerd mn kop in te slaan met een honkbalknuppel en nu is mn topic ook nog us gelocked, dit is de druppel!!! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Waar woon je? Zoeken wij voor jou een brug! |
|
een brug waarnaar toe? een nieuw leven? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Wat jij wilt knul |
|
Je kunt je vrijwillig opgeven voor een onthoofding in Irak. |
|
achja doe maar dan.. wel fijn, eindelijk iemand gevonden die me echt kan helpen Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Er is maar één iemand die jou echt kan helpen, en dat ben je zelf. Probeer die eens te vinden zou ik zeggen. |
|
Volgens mij heb ik hem voor je gevonden, zag hem laatst nog staan daar bij de rails! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ja die heb ik al gevonden, echt een stom figuur is dat Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Zet Oprah voortaan uit ja ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |