|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: tsja, als we zo gaan beginnen weet ik er ook nog wel een paar.. "niemand meot niks" , nee een lekkere dooddoener in dit topic.. je praat poep baas! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Je doelt erop dat je daar op dat moment totaal niet aan denkt? |
|
quote:Ja, daar doel ik op. |
|
ik wil ooit zelfmoord plege net als kurt cobain gewoon om te wete hoe t voelt maar da wil k pas als k 86 ben ofzo Bonecollector |
|
He .. Jammer .. |
|
Ach, aan de smile te zien rookt hij. Dat scheelt alweer een paar jaar. 86 haalt hij vast niet. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 26-03-2005 22:38] |
|
Toch jammer ... Die verlaging van teergehaltes in sigaretten .. bij sommige personen kant nie hoiog genoeg zijn .. |
|
quote:Denk je nou echt dat er een iemand is die zelfmoord heeft gepleegd en die zich om die machinist druk ging maken. Op het moment dat je zelfmoord wil plegen heb je wel iets anders aan je hoofd dan die machinist. Edit: Typo [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 26-03-2005 22:58] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wederom bewijzend dat zelfmoord puur egoisme is. |
|
quote: Totaal niet mijn mening. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ik moet de eerste zelfmoordenaar anders nog tegenkomen die zichzelf een kogel door de kop jaagt om mij een plezier te doen. |
|
quote: Ik denk dat er in de dagen en momenten kort voor de zelfmoord er geen sprake is van egoisme. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Waarom niet? De daad is toch om een oplossiong voor zichzelf te bedenken? Ongeacht wat de gevolgen voor de omstanders zijn? Dat is egoïsme als je het mij vraagt ... |
|
quote: Bull Ik heb ook zelfmoordgedachten gehad en heb hiervoor altijd naar de meest 'vredelievende' oplossingen gezocht voor andere mensen. Niet dat ik daar ooit uit ben gekomen (dat is en momente ook niet nodig gelukkig,) maar aangezien ik er al zo over dacht, wil zeggen dat ten minste een gedeelte van de mensen bij zelfmoord ook aan anderen denken wat betreft trauma's en dergelijke. |
|
quote:groot gelijk heb je ik ben et helemaal met je eens |
|
quote:Wat een slappe line ...en ze neukt elven [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 26-03-2005 23:31] |
|
ik denk dat zelfmoord een wanhoopsdaad is. Je bent je er niet van bewust wat het met mensen die om je geven doet als je jezelf van het leven ontneemt, omdat op dat moment je voor je gevoel echt helemaal alleen bent in alles waar je voor staat. Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
quote: Die mening ben ik meer genegen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Rouwen om de dood van iemand is ook egoisme... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Wat loopt iedereen hier nou te generaliseren? Er zullen vast mensen zijn die niet nadenken over wat ze anderen aandoen door uit het leven te stappen, maar er zijn ook mensen die dat wel doen. |
|
Inderdaad. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik heb er zelf nog nooit aan gedacht. Nou ja, wel er aan gedacht maar niet in het opzicht dat het op mij van toepassing zou kunnen zijn. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat als je zelfmoord pleegt, om wat voor reden dan ook, dat je jezelf dan alleen maar meer op je hals haalt, omdat je waarschijnlijk je taak op aarde nog niet vervuld hebt. Dan blijf je als ziel dus op aarde om deze taak alsnog te vervullen. Je kunt dus niet naar het Zielenrijk, en dat schijnt vreselijk te zijn. Hoe ik hier op kom? Verschillende dingen gelezen en gehoord. Of jij het gelooft maakt me niks uit. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 27-03-2005 14:03] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Maaahahahahahaa mvg wk10 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |