|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
argh |
|
quote: Feit?!?!?! Dat is slechts JOUW mening. En ik denk niet dat de doorsnee zelfdoder zich "verwijderd voelt van de bron." Veel zelfdodingen kennen als oorzaak depressie. En dat is vaak een ziekte met een fysieke oorzaak (niet altijd, natuurlijk). |
|
Raar topik. Alleen mensen die het geprobeert hebben kunnen weten waar ze over praten. But then again, they're dead? Of iedereen hier heeft het geprobeert en was er te laf voor? |
|
quote: Hoe kan je het proberen terwijl je er te laf voor bent? je doelt op een mislukte poging? Dan ben je toch niet te laf? Bruce Banner |
|
quote:Onee wacht; Dan hou je toch nog genoeg van het leven. Maareh, ja, dan ben je dus te laf. Sucks trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 17-03-2005 12:58] |
|
quote: Jawel. Als je het echt wilt dan lukt het wel. Het grootste deel van de mensen die een "mislukte" poging gedaan hebben willen gewoon aandacht. |
|
quote: Ik weet er gelukkig niet zoveel van af. Was ook nooit "lichtelijk teleurgesteld" genoeg om het te proberen. Wil ik graag zo houden. Heb je zelf een aantal mislukte pogingen gehad? Bruce Banner |
|
quote:Ja. |
|
quote:hoe? of wil je er niet over praten? Bruce Banner |
|
als mensen der een eind aan willen maken hebben ze mijn zegen........... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Ow jawel, waarom niet? Omdat het prive is? Ja, dat is het in feite, maar prive is onzin, want iedereen weet hoe zelfmoord er aan toe gaat, dus niet zo moeilijk doen. Pillen hebben meestal de voorkeur. |
|
Vaak geprobeerd? gevolgen? Bruce Banner |
|
Vaak geprobeerd. Gevolgen; Allesbehalve het gewenste. |
|
mwoa.. als je zelfmoord pleegt meot je eht goed doen... dus gewoon ook voor een trienspringen of jezelf door je kop knallen.... dat gaat lekker snel en je voor 99% zxeker dat je dood bent.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja inderdaad. Dan kan er weinig mis gaan. Je kan ook vragen of Erica Terpstra een dag op je wil gaan zitten. Ben je ook wel dood |
|
tsja, als je dood wil dan wil je dood... zorg dan ook dat je dood gaat.... mislukte pogingen bestaan ook niet echt in mijn optiek, want als het mislukt is het geen poging, maar een vraag of hulp of aandacht..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Zo werkte het dus niet, maargoed: quote: |
|
quote: Dit begrijp ik niet. Als je echt dood wil dan kan het toch bijna niet mislukken? |
|
kom op zegf.. als je echt dood wil dan lukt eht toch of niet dan???? waarom zou je pillen slikken... duurt alleen maar langer en de kans dat iemand je "stopt" (door je te vinden je naar eht ziekenhuis te brengen) is vele malen groter dan dat je rustig op eht perron staat te wachten en jezelf voor de voorbijrazende intercity werpt.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Dit stukje is altijd er moeilijk. Niet wel echt doodwillen, betekent niet wel stiekem verder willen leven. |
|
quote: dan meot je geen zelfmoord plegen als je NIET dood wilt, dan moet je hulp zoeken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Heb je ook nagedacht over de opties die hierboven zijn vermeld? of wilde je dat de machinist+lui op het station niet aandoen? Bruce Banner |
|
quote:Niemand moet niks. This isn't going anywhere. En ik ga mezelf niet nogmaals kwooten. |
|
quote:Ik lach je uit. Net als alle mensen die ooit voor dergelijke "keuze" gestaan hebben. En dan heb ik het over "het de machinist aan doen", en niet de daad opzich. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |