|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat je kwijt wilt, ik vind het erg boeiend namelijk. |
|
quote: Zal het proberen. Als jij dan de tips uit dit topic eens wil proberen? Bedankt |
|
quote: nouja!!! carcasstrid |
|
quote: wa t nou "nouja" ? Hij zegt toch zelf dat hij donders zeker van zijn zaak is? Dan ga ik niet zeggen dat hij het niet moet doen, want... blabla... Slechtheid wil dat er open-minded en reëel over deze zaak gesproken wordt. Bruce Banner |
|
quote:Mijn laatstgestelde diangose was als volgt [in eigen woorden]: Ik heb een Persoonlijkheidsstoornis NAO [niet anderzijds omschreven], met diepe borderline karaktereigenschappen, en een diepgewortelde dwang tot zelfdestruktie. Daarnaast heb ik schizo-affectieve en schizoide persoonlijkheidsstoornissen. Daarnaast zijn er de sociale angsstoornissen en het passieve perfectionisme. Ook narcisme is mij niet onbekend. Als laatste is er de depresieve persoonlijkheidsstoornis. Maargoed, dit is alweer een dik halfjaar geleden, godweet wat het nu allemaal is. Want ja, de mijne is schijnbaar subject to change. |
|
quote: Ervaring leert dat als men echt uit het leven wil stappen, ze uiteindelijk er wel een manier voor vinden. Dan kan men maar beter succes wensen, dat het pijnloos zal verlopen en alles.. dan er een hele heisa om maken. Is mijn mening. |
|
quote:Dat succes wensen getuigd van een echt open geest kerel. Ik hoop echter niet dat je maar wat uit je nek lult. Je zou niet de eerste zijn. |
|
@Lain & Mayo: hehe.. daar zit wat in ja! maar het klonk zo.... tja.... [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 23-08-2005 13:07] carcasstrid |
|
quote: Best kans van |
|
quote: Dat is een heleboel, je zal wel een hele zooi medicatie moeten slikken. De afdeling waar je nu zit is gesloten lijkt me? Vind je het niet ontzettend vervelend met al die verplegers die je op je handen kijken? |
|
quote: Ik was serieus. Het lijkt me voor jou persoonlijk stukken beter dat, mocht je het weer proberen, het "goed" gaat. (oftewel: poging geslaagd), aangezien je er niet beter/vrolijker van wordt wanneer je je lichaam/mind verkloot met een overdosis medicamenten. Plus: je wordt ook niet vrolijk van weer een mislukte poging, lijkt me. Uiteraard heeft bijvoorbeeld Skullfuck enorm gelijk over dat je anderen flink wat aandoet, en laat je voor de nabestaanden een verschrikkelijke kutzooi achter. echter: jij hebt je keuze duidelijk gemaakt, en niets staat je blijkbaar in de weg. Vandaar dat succes wensen, want tegenhouden heeft weinig effect. Dit neemt niet weg dat ik het wel een aardig bizar gesprek vind, om eerlijk te zijn. Bruce Banner |
|
quote: zo klinkt het inderdaad, ja. zie ook mijn vorige post. Bruce Banner |
|
quote: Suck my piss |
|
quote:Ik slik dagelijks 1 pil. Zo weinig omdat bijna alles bij mij in de persoonlijkheid zit, en dat is niet met pillen om te vormen. Ik zit nu op een open afdeling, omdat ze eindelijk [na bijna 2 jaar] doorhebben dat ik me niet tegen laat houden door een gesloten deur. Ik heb wel tijden op een gesloten afdeling gezeten, en daar ben je waar mogelijk nog minder dan een hond. ALLES moet je vragen, ALLES wat je zegt wordt dubbelzinnig opgevat. Als je nog niet gek bent wordt je het op een gesloten afdeling wel. |
|
quote:Gesprek is ook bizar. Dergelijke gesprekken zouden niet moeten bestaan. Maar dan zouden psychische problemen ook niet moeten bestaan. Jammer dus. |
|
quote:Je quote mij en alle mensen die er niet serieus over kunnen/willen praten. Wat wil je nou? Ik ga hier pas mijn bek over houden als dit topik dicht is. Want zolang het open is is er schijnbaar belangstelling/intresse. |
|
quote: Insgelijks, neem de tijd... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 23-08-2005 13:20] Suck my piss |
|
Ehhh, daar heb je ongelijk, aangezien jij na een stilte van 10 dagen over die plant begon... Bruce Banner |
|
Dat het topik er uberhaupt is bedoel ik dan. Maja, het is bijna vol. |
|
quote:Dude. |
|
Kan die skullfuck geen waarschuwing krijgen ofz, of een dikke neger piemel in zijn aars. |
|
quote: Ik snap je wel, maar jij snapt mij niet. Dat is niet erg... Suck my piss |
|
Ik snap 'm gewoonweg niet. Asin: snap niet waar hij op doelt of waar hij naartoe wil met z'n posts. |
|
quote: pardon? waarvoor dan? Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |