|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat vind ik ook wel eigenlijk Ach, ik heb zoveel gekke shit meegemaakt die me mijn leven hadden kunnen kosten, ik ben eraan gewend.. |
|
quote: Some say life is a bitch Ask that punk who dug his own ditch.. Suck my piss |
|
Ik kan er begrip voor tonen dat sommige mensen zelfmoord willen plegen. Tenslotte zijn ze verwijderd van de bron en willen ze daar graag naar terug. Tsja, feit is wel alleen dat je hier op aarde bent gekomen, om je te herinneren waar je vandaan komt. Dus kun je beter geen zelfmoord plegen. american psycho |
|
quote: Ik ook! |
|
quote: Ehh, gebruikt u ook drugs? |
|
dat spul wil ik ook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik slik wel eens B12 [Dit bericht is gewijzigd door peer op 14-03-2005 0:22] american psycho |
|
gast flikker toch eens op met je bron, ga rukken ofzo. |
|
Ghoulliette, ik heb het gevoel dat je erg ver van je bron bent verwijderd. |
|
ja, denk dat die verstopt zit... veel kalk in deze regio |
|
Hehe. |
|
mmm rukken? ik wist niet dat ik een piemel had... american psycho |
|
ah, je hebt gewoon een flinke beurt nodig dus. Peer is een jongens naam. |
|
Tsja, mijn vriend slaapt, letterlijk en figuurlijk zit er dus niks in american psycho |
|
quote: Ik ben wel blij dat sommige mensen zelfmoord plegen. En van sommige vind ik het jammer dat ze het niet doen. |
|
quote: vind je het niet vervelend van anderen afhankelijk te zijn? Als je geen eigen persoon bent, hoe kun je dan een tweelingziel hebben? |
|
ik wordt lichtelijk zenuwachtig van die peer, blij dat ze iig geen feminist is..tering zeg...fwegh Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Is dit soms een hele subtiele hint? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-03-2005 20:24] |
|
+ wens ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: wel subtiel hoor |
|
quote: Tsja, en daar weet jij natuurlijk alles van POLIO american psycho |
|
quote: Waar heb je die wijsheid vandaan Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
WC-tegeltje? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik denk dat WCtegeltjes-schilders niet met zulke intelligente uitspraken kunnen komen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |