IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 24-01-2005 14:08 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 24 januari 2005 12:51 schreef Schaep het volgende:
Ga jij nu ook zelfmoord plegen, omdat je download niet werkt?


uh.. dan kan ik het ZM forum niet meer pesten..


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


oscura
Usericon van oscura
Posted 24-01-2005 14:12 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 22 januari 2005 18:06 schreef VodeVilicious het volgende:
hwulff:

eens zien hoe jij reageert als ik een pistool tegen je slaap druk.


dit heeft ook niets met zelfmoord te maken dacht ik? Bij zelfmoord kies jezelf voor de dood....


carcasstrid


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 13-02-2005 4:07 by el mariachi Profiel van el mariachi

die opmerking van VodeVilicious heeft hier idd geen ruk mee te maken, aaaarco zei alleen dat we zo moeilijk doen over doodgaan, daar heeftie gelijk in, het is wel een deel van het leven.

By the way, ik zou dan wel eens willen weten wat je doet als je een pistool tegen mijn slaap drukt en ik zeg: pull the trigger....

[Dit bericht is gewijzigd door el mariachi op 13-02-2005 4:09]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-02-2005 10:04 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 februari 2005 4:07 schreef el mariachi het volgende:
By the way, ik zou dan wel eens willen weten wat je doet als je een pistool tegen mijn slaap drukt en ik zeg: pull the trigger....


Als ik zover heen zou zijn dat ik een pistool zou bezitten en deze tegen iemands slaap aan zou zetten, dan zou ik ook zo ver heen zijn dat ik daadwerkelijk zou kunnen schieten.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-02-2005 14:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

S.U.I.C.I.D.E.
It might be messy
but it's money for free


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 13-02-2005 15:39 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 januari 2005 14:08 schreef flebbie het volgende:
uh.. dan kan ik het ZM forum niet meer pesten..


En dat zou balen zijn.



[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-02-2005 15:39]



el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 13-02-2005 16:58 by el mariachi Profiel van el mariachi

@ mindless, waarom moet je ver heen zijn om een vuurwapen te bezitten?
Off topic: nice cats you have.....


Carnal Flesh
Usericon van Carnal Flesh
Posted 21-02-2005 13:20 by Carnal Flesh Profiel van Carnal Fleshhttp://www.geziet.tk

ik ben zelf van mening dat zelfmoord laf is. Je laat je familie en vrienden zomaar achter omdat het je even tegen zit. Ik heb het zelf nooit geprobeerd daar ben ik te positief voor ingesteld. je kunt altijd wel iets doen om je problemen op te lossen.


Only in death does duty end


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-02-2005 13:22 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 februari 2005 16:58 schreef el mariachi het volgende:
@ mindless, waarom moet je ver heen zijn om een vuurwapen te bezitten?
Off topic: nice cats you have.....


Omdat ik mezelf niet zie als iemand die moedwillig op zoek zou gaan naar een vuurwapen en die ook daadwerkelijk zou kunnen gaan gebruiken. Vandaar dat ik wel heel ver heen moet zijn om het wel te kunnen doen.

Een ander heeft misschien weer een andere reden om in het bezit te zijn van een vuurwapen, ik heb die reden simpelweg niet. Vandaar.. enne thanks, mijn katten zijn gaaf!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-02-2005 13:23]


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 21-02-2005 17:55 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 13 februari 2005 4:07 schreef el mariachi het volgende:
die opmerking van VodeVilicious heeft hier idd geen ruk mee te maken, aaaarco zei alleen dat we zo moeilijk doen over doodgaan, daar heeftie gelijk in, het is wel een deel van het leven.

By the way, ik zou dan wel eens willen weten wat je doet als je een pistool tegen mijn slaap drukt en ik zeg: pull the trigger....


Wasn't me, hwulff was te lui om op zijn account te kruipen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-02-2005 18:18 by Hexegot Profiel van Hexegot

Zelfmoord... Hoewel de mensen die het doen natuurlijk wel op de een of andere manier in de shit zitten, vind ik het eigenlijk een best wel zielig verschijnsel. Toevallig sprak ik vanochtend via MSN met een meisje dat recentelijk een zelfmoordpoging had gedaan en ik vroeg haar hoe lang ze dan al wel niet problemen had. Haar antwoord: "Een maand."



Natuurlijk, er zijn zat mensen die al lange tijd (sociale danwel psychische) problemen hebben en pas na jaren zelfmoord plegen, maar een behoorlijk deel van de zelfmoordenaars wordt gevormd door mensen die tijdelijk in een dal zitten (of dat nou een week, een maand of een jaar is), maar door een uitgesproken pessimistische levensvisie zelf stomweg niet in (kunnen) zien dat dat maar tijdelijk is. Tja, aan ons de taak om ze tegen zichzelf te beschermen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-02-2005 18:47 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 februari 2005 18:18 schreef Hexegot het volgende:
Zelfmoord... Hoewel de mensen die het doen natuurlijk wel op de een of andere manier in de shit zitten, vind ik het eigenlijk een best wel zielig verschijnsel. Toevallig sprak ik vanochtend via MSN met een meisje dat recentelijk een zelfmoordpoging had gedaan en ik vroeg haar hoe lang ze dan al wel niet problemen had. Haar antwoord: "Een maand."






Wat precies had ze gedaan dan? Overdosis microgynon geslikt? Oftewel, roep om aandacht als men er ook nog eens leuk op msn over gaat lullen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-02-2005 19:11 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 februari 2005 18:18 schreef Hexegot het volgende:
Zelfmoord... Hoewel de mensen die het doen natuurlijk wel op de een of andere manier in de shit zitten, vind ik het eigenlijk een best wel zielig verschijnsel. Toevallig sprak ik vanochtend via MSN met een meisje dat recentelijk een zelfmoordpoging had gedaan en ik vroeg haar hoe lang ze dan al wel niet problemen had. Haar antwoord: "Een maand."



Natuurlijk, er zijn zat mensen die al lange tijd (sociale danwel psychische) problemen hebben en pas na jaren zelfmoord plegen, maar een behoorlijk deel van de zelfmoordenaars wordt gevormd door mensen die tijdelijk in een dal zitten (of dat nou een week, een maand of een jaar is), maar door een uitgesproken pessimistische levensvisie zelf stomweg niet in (kunnen) zien dat dat maar tijdelijk is. Tja, aan ons de taak om ze tegen zichzelf te beschermen.

Het leven wordt overschat. Waarom is doodgaan zoiets ergs? Omdat we dan geen tv's meer kunnen kopen en het slecht voor de economie is?


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-02-2005 19:14 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 februari 2005 18:47 schreef MindlessMayo het volgende:
Wat precies had ze gedaan dan? Overdosis microgynon geslikt? Oftewel, roep om aandacht als men er ook nog eens leuk op msn over gaat lullen.


Niks geslikt, ze had "gewoon" d'r polsen door proberen te snijden - en inderdaad: een beetje aandacht vond ze volgens mij niet verkeerd, nee (maar dat vinden wel meer zelfmoordenaars niet... ).


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-02-2005 21:10 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 21 februari 2005 18:47 schreef MindlessMayo het volgende:
Wat precies had ze gedaan dan? Overdosis microgynon geslikt? Oftewel, roep om aandacht als men er ook nog eens leuk op msn over gaat lullen.


n meisje bij mij op t internaat heeft dat wel eens gedaan t enige effect wat dat had was dat ze de boel helemaal onderkotste, en dr maag leeggepompt moest worden.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-02-2005 21:38 by Schaep Profiel van Schaep

Gewoon ophangen, geen gezeur.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-02-2005 21:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 februari 2005 19:14 schreef Hexegot het volgende:
Niks geslikt, ze had "gewoon" d'r polsen door proberen te snijden - en inderdaad: een beetje aandacht vond ze volgens mij niet verkeerd, nee (maar dat vinden wel meer zelfmoordenaars niet... ).


Ik had 'r dat plaatje toegestuurd van "remember kids... it's down the road, not across the street". (Zo ging die toch?)

Ik kan echt niet tegen dat soort mensen die op zo'n ziekelijke manier om aandacht jengelen... Als je dan zo graag zelfmoord wilt plegen, zorg dan tenminste dat het lukt...

(Mensen die al wat langer op ZM zitten, weten wel wat me dwarszit... Ga ik nu niet uitgebreid over uitweiden, als jullie het niet erg vinden...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-02-2005 21:59 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 21 februari 2005 21:38 schreef Schaep het volgende:
Gewoon ophangen, geen gezeur.

vandaag bij RTL4 dat dat de meest gebruikte methode was (399 per jaar ofzo). Had ik niet verwacht, vooral niet omdat jezelf goed ophangen, zodat je nek breekt, erg lastig is.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-02-2005 22:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Je Moeder had een mooie link met allemaal handige en soms wat minder handige manieren

zoals 20 liter water drinken, of jezelf tot waterstofbom maken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-02-2005 22:09 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 februari 2005 22:06 schreef ElitE het volgende:
Je Moeder had een mooie link met allemaal handige en soms wat minder handige manieren

zoals 20 liter water drinken, of jezelf tot waterstofbom maken


http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html

Zojuist gekregen van je moeder jah


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-02-2005 22:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

heeh wilde hem net plaatsen, maar hij is een tijdje uit de lucht geweest.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-02-2005 22:12 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 februari 2005 22:06 schreef ElitE het volgende:
Je Moeder had een mooie link met allemaal handige en soms wat minder handige manieren

zoals 20 liter water drinken, of jezelf tot waterstofbom maken


Wil je me dood hebben of zo?





(Ok, dan komt nu poging #2 om naar m'n nest te gaan...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-02-2005 22:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 februari 2005 22:12 schreef altx het volgende:
Wil je me dood hebben of zo?





(Ok, dan komt nu poging #2 om naar m'n nest te gaan...)

hoezo

als het niet lukt staan op de site nog wel wat tips


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-02-2005 22:18 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 februari 2005 21:52 schreef altx het volgende:
Ik had 'r dat plaatje toegestuurd van "remember kids... it's down the road, not across the street". (Zo ging die toch?)



Haha, dat heb ik in mijn onbezonnen jeugd, toen ik een jaar of 10 was, per ongeluk een keer gedaan met een zakmes terwijl ik een takje aan het slijpen was.

--> Knoest --> kracht zetten naar binnen toe --> mes schiet over knoest --> op een milimeter na van de slagader mijn linkerpols over de lengte van 10cm opengesneden, een centimeter diep.

Ik krijg nog steeds rillingen als ik daar aan terugdenk, hehe

*veegt zweet van voorhoofd af*


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-02-2005 9:22 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Nico, wat achterlijk Mooi dat je het overleefd hebt, though!


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen