|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja helemaal mee eens dan heb je geen leve.. alleen kut voor nabestaanden yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: ik geloof daar dus wel in, ik heb dus helemaal alle redenen om aan te nemen dat hij het beter zal hebben yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: en dan zijn er ook nog mensen en die noemen ze lozers yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: nou psygiators hebben anders werk als n bakker... zijn berge mensen die ze hebben en in mijn vriende groep kan je er iig gewoon over praten.. waarom kan dat niet gewoon op andere plekke? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: klopt ja ... maar toch... zelfmoord moet het laatste zijn waar je aan denkt... en hoe komt het nou dat hij zichzelf niet zielig vond en de rest wel... meschien heeft dat te maken met de maten van depressie yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: hij = zij... het ging in dit geval (dacht ik) over dat ik erboven op kwam... want die hij, van eerder int verhaal, heeft zichzelf opgehangen... (verduideling van het verhaal ) we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Misschien kan de naam van dit topic worden veranderd in "Zelfmoord? Poging 2" "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
hahahahaha No meat is sweater |
|
quote: Inderdaad, ik doelde op jou. quote: Hier kan ik het dus pertinent niet mee eens zijn... De enige manier om als winnaar uit zo'n situatie te komen is om met die neerslachtigheid om te leren gaan en ervoor te zorgen dat je van die depressie af komt, maar zelfmoord is gewoon niet de oplossing. Ik realiseer me terdege dat het in sommige gevallen ontzettend moeilijk kan zijn, maar het probleem met dit soort mensen is - zoals ik ook al eerder gezegd heb - dat ze zich juist steeds verder gaan afzonderen en er juist helemaal niks aan doen om van die depressie af te komen. Ik zie het zo vaak om me heen dat mensen juist het tegengestelde gaan doen van wat ze eigenlijk moeten doen... Maar je zei zelf al dat zo iemand zelfmoord pleegt omdat het hem niet lukt om met zijn gevoelens om te gaan. Dus als iets niet lukt, ben je een winnaar??? By the way, dat de schuld bij jullie gelegd werd, is natuurlijk absoluut onterecht. De enige "schuldige" is de persoon zelf. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: oke maar ik bedoelde met deze quote, dat het ook nog aan de mate van depresivieteit kan liggen.. tenminste dat lijkt mij soort van logisch yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Bwahahaha, als je mij dood wil hebben van het lachen moet je zoiets recht in m'n gezicht zeggen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
BARABAS, groei hersenen. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Om dit nog ff wat te nuanceren: Ik heb zelf een gigantisch relativeringsvermogen. Ik heb vrij snel zoiets van "het is helemaal niet zo erg" of "het had in ieder geval nog veel erger kunnen zijn", terwijl mensen die (zogenaamd) depressief zijn, op een gegeven moment van elke mug een olifant gaan maken, of van een olifant een nóg grotere olifant (voor de duidelijkheid: niet iedereen natuurlijk). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nou wil ik niet lullig doen hoor.. Maar.. Psygiators?? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Daar sta ik dan in het holst van de nacht Is dit het dan, Waar ik zolang op heb gewacht? Doet het pijn of voel ik niets. Ik wist niet dat het zo moeilijk was Ik kijk nog eens goed naar beneden Vroeger liep ik gelukkig over deze stoep Maar dat was toch erg lang geleden? Mijn ouders verloren, Door mijn vriendje gedumpt, Al mijn vrienden verdwenen Door iedereen verlaten Geen drukte om me heen Kan nergens over praten Nu sta ik hier in het holst van de nacht Wie had dit nou gedacht Toen de drukte om me heen Heel erg gepest En nu op dit moment de dodelijke stilte, de leegte in mijn hart Zometeen is alles voorbij, en zijn mijn zorgen verdwenen Mijn leven was een grote fout Ik open de ramen, en voel de wind, zo koud. Ik spring en mijn leven is nu uit De stilte, de spanning, de regen, de wind, de drukte Haar vrienden, haar ouders, haar leven.. 7 februarie 2004 23:46 Bibi .:zelfgemaakt:. ik vind zelfmoord heewl erg.. ik vind het trouwens absoluut niet laf.. I'm the curse in your heart, and I hope you Rott in heaven. |
|
quote: ik neem aan dat er mensen zijn die mij (met het mindere iq) ook kunnen begrijpen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: wat staat er dan Maar waarom geeft iedereen depressiviteit als oorzaak van zelfmoord, bij depressiviteit kom het juist minder snel voor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Jah, heewl erug kewl. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zelfmoord, hopla. Jammer, toch een aantal toffe mensen aan verloren. Meestal in een opwelling. Oké ze waren niet allemaal even happy maar goed, een fles drank helpt een boel. Ik vind het jammer dat ze dood zijn, maar goed, ieder z'n keuze. Ik vind het zelf niks. Tenzij ik weet dat ik toch al dood ga. Dan is het wel ludiek om uit een vliegtuig te springen zonder chute bijvoorbeeld. Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) |
|
quote: dus als jij op en top in je vel zit pleeg jij zelfmoord ? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Er zijn gevallen bekent van mensen die de laatste weken van hun leven uitzonderlijk vrolijk waren Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: pistool kopen? My madness, my sadness |
|
quote: dat zeg ik ook niet maar depressief zijn is juist een manier om je gevoel te verwerken, je kan ook je gevoel verstoppen, vrolijk zijn en als het gevoel teveel word opeens suicidiaal worden, maar voor de rest heel vrolijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik lek ook alweer! YAY!!! En ik ben zat ............... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |