IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zelfmoord? deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-05-2005 13:57 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-05-2005 0:23]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-05-2005 13:57 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 3 mei 2005 13:56 schreef Zenial het volgende:
AAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat ben jij dom!!!!!!!


Sorry, moest er even uit...
idd.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 03-05-2005 13:58 by Inferno Profiel van Inferno

laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Inferno op 03-05-2005 13:58]


Het zal je moeder maar wezen...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-05-2005 13:59 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 mei 2005 13:56 schreef Zenial het volgende:
AAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat ben jij dom!!!!!!!


Sorry, moest er even uit...
Heerlijk, dat mensen geen tegenargumenten geven, maar zo op hun teentjes getrapt zijn dat ze tot dit soort uitspraken komen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-05-2005 13:59 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 3 mei 2005 13:58 schreef Inferno het volgende:
laat maar
leuke woordspeling

Maar je hebt helemaal gelijk. Waarom lees je uberhaupt dit topic als je er geen donder van begrijpt, er kennelijk niets van wilt begrijpen en mensen ook nog verder de put in kan helpen met dat domme gelul


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-05-2005 14:00 by stigma Profiel van stigma

Dus eigenlijk moeten we maar allemaal de bek dicht houden en nooit meer contact zoeken met elkaar, want als ik bijv. zeg 'hoi! ' vraag ik dus ook om aandacht. Er is een verschil tussen een vervelende manier van aandacht vragen, zoals dreigen zelfmoord te plegen, of gewoon aandacht vragen om je probleem. Wat een gezeik van jullie zeg!

@BurZum:


Subtiel kamerolifantje


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 03-05-2005 14:00 by Inferno Profiel van Inferno

quote:
Op 3 mei 2005 13:59 schreef Misanthrope het volgende:
Heerlijk, dat mensen geen tegenargumenten geven, maar zo op hun teentjes getrapt zijn dat ze tot dit soort uitspraken komen.



Ik ben het wel met je eens hoor.


Het zal je moeder maar wezen...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-05-2005 14:01 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 3 mei 2005 13:59 schreef Misanthrope het volgende:
Heerlijk, dat mensen geen tegenargumenten geven, maar zo op hun teentjes getrapt zijn dat ze tot dit soort uitspraken komen.
Ik heb wel tegen argumenten gegeven, maar je dan moet je er ook naar willen kijken. En waarom vat je het op als zijnde 'op de teentjes getrapt' wat is volgens jou dan een discussie?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-05-2005 14:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 mei 2005 14:00 schreef stigma het volgende:
Dus eigenlijk moeten we maar allemaal de bek dicht houden en nooit meer contact zoeken met elkaar, want als ik bijv. zeg 'hoi! ' vraag ik dus ook om aandacht. Er is een verschil tussen een vervelende manier van aandacht vragen, zoals dreigen zelfmoord te plegen, of gewoon aandacht vragen om je probleem. Wat een gezeik van jullie zeg!

@BurZum:
Ja, is allemaal vragen om aandacht, maar dan moet je niet gaan janken als de aandacht die je krijgt niet helemaal de aandacht is die je wilde. Risico van het vak.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-05-2005 14:02 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

maar eh? wie jankt er dan eigelijk?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-05-2005 14:03 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 mei 2005 14:01 schreef Cadaveria het volgende:
Ik heb wel tegen argumenten gegeven, maar je dan moet je er ook naar willen kijken. En waarom vat je het op als zijnde 'op de teentjes getrapt' wat is volgens jou dan een discussie?
Je argumenten waren: Ga jij je eerst maar eens verdiepen in Psychopathologie (oder so).

Mooie bijdrage aan een discussie! Krijg ik nog te horen waarom het niet zo is dat veel mensen puur om aandacht vragen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-05-2005 14:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 mei 2005 14:02 schreef Cadaveria het volgende:
maar eh? wie jankt er dan eigelijk?
Degenen die, vrij ononderbouwt, gaan schreeuwen dat ik dom zou zijn. Degenen die het blijkbaar vrij noodzakelijk vinden zo overdreven te reageren en waaruit derhalve op valt te maken dat ze enigszins op hun teentjes getrapt zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-05-2005 14:08 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 3 mei 2005 14:03 schreef Misanthrope het volgende:
Je argumenten waren: Ga jij je eerst maar eens verdiepen in Psychopathologie (oder so).

Mooie bijdrage aan een discussie!

Moet ik je dan zomaar jaren van studie materiaal zo op een bordje leggen? Dacht het niet. En bovendien zijn er zo veel stoornissen met verschillende oorzaken dat het veel te veel is om op te noemen. Je kan je er ook gewoon in gaan verdiepen.

Mooie bijdrage aan een discussie? Ik wil trouwens niet eens de moeite nemen om met iemand in discussie te gaan die er geen snars van af weet en dus klinkklare onzin brabbelt. Dat helpt jou niet en dat helpt mij niet.

En wat betreft voor nu heb ik er wel ff genoeg van.

Maar 1 tip probeer je eens in het onbekende te verdiepen en niet meteen standpunten aan te nemen waar je niets van af weet. Dat kan andere mensen echt kwetsen.



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-05-2005 14:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Stigma -->

uhr, je heb wel door dat zij niet degenen zijn waar het om gaat he? We hadden het over BurZum die overigens helemaal niet loopt te janken.
Jíj bent hier degene die om aandacht vraagt omdat mensen niet reageren op de manier zoals je dat graag zou willen. Volgens je eigen theorie over aandachtvragende jankerds dan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 03-05-2005 14:09 by Inferno Profiel van Inferno

WE kunnen ook allemaal ophouden met zeiken tegen elkaar!!


Het zal je moeder maar wezen...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-05-2005 14:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 mei 2005 14:09 schreef Inferno het volgende:
WE kunnen ook allemaal ophouden met zeiken tegen elkaar!!
Ik vermaak me prima.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-05-2005 14:12 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik vind dit topic echt complete onzin maar ik wil toch even kwijt dat ik me in grote lijnen wel kan vinden in Misanthrope zijn strekking en dat de 'beargumentatie'idd niet verder komt dan: "Wat ben jij dom"of "Houd je mond want jij weet er niets van".


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 03-05-2005 14:12 by Inferno Profiel van Inferno

Ja dat had ik al door ja


@ Misanthrope

[Dit bericht is gewijzigd door Inferno op 03-05-2005 14:12]


Het zal je moeder maar wezen...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-05-2005 14:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 mei 2005 14:08 schreef Cadaveria het volgende:
Moet ik je dan zomaar jaren van studie materiaal zo op een bordje leggen? Dacht het niet. En bovendien zijn er zo veel stoornissen met verschillende oorzaken dat het veel te veel is om op te noemen. Je kan je er ook gewoon in gaan verdiepen.

Mooie bijdrage aan een discussie? Ik wil trouwens niet eens de moeite nemen om met iemand in discussie te gaan die er geen snars van af weet en dus klinkklare onzin brabbelt. Dat helpt jou niet en dat helpt mij niet.

En wat betreft voor nu heb ik er wel ff genoeg van.

Maar 1 tip probeer je eens in het onbekende te verdiepen en niet meteen standpunten aan te nemen waar je niets van af weet. Dat kan andere mensen echt kwetsen.


En jij vindt dat ik een nuttigere bijdrage aan de discussie zou moeten leveren? Je wil zelf blijkbaar geen discussie, omdat je jezelf alwetend waant over het onderwerp.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 03-05-2005 14:13]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-05-2005 14:14 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

.


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 03-05-2005 14:14 by Inferno Profiel van Inferno

quote:
Op 3 mei 2005 14:14 schreef BurZum het volgende:
.



inderdaad!


Het zal je moeder maar wezen...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-05-2005 14:16 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 3 mei 2005 14:12 schreef Misanthrope het volgende:
omdat je jezelf alwetend waant over het onderwerp.
quote me ff waar ik zeg dat ik alles weet?

maar goed Ik wil best wel wat vertellen over bepaalde stoornissen hoor, maar ik denk gewoon niet dat dat gaat helpen. Het blijft toch een ja versus neen discussie.

edit;

Geef me dan eens echte argumenten waarom mensen die een stoornis hebben alleen om aandacht willen vragen?

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 03-05-2005 14:20]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-05-2005 14:22 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 mei 2005 14:16 schreef Cadaveria het volgende:
quote me ff waar ik zeg dat ik alles weet?

maar goed Ik wil best wel wat vertellen over bepaalde stoornissen hoor, maar ik denk gewoon niet dat dat gaat helpen. Het blijft toch een ja versus neen discussie.
Je stelt dat degenen die het tegenovergestelde van wat jij zegt, ik dus, hun bek moeten houden, omdat ze er niets van zouden weten. Daar maak ik uit op dat je denkt dat je er zelf veel van weet en vindt dat ik er niets van weet.

quote:
edit;

Geef me dan eens echte argumenten waarom mensen die een stoornis hebben alleen om aandacht willen vragen?
Moet je even quoten waar ik zoiets gezegd zou hebben...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-05-2005 14:24 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 3 mei 2005 13:20 schreef Misanthrope het volgende:
Komt omdat veel mensen met 'ziekten' en 'stoornissen' in hun hoofd eigenlijk alleen maar om aandacht vragen.


quote:
Op 3 mei 2005 14:01 schreef Misanthrope het volgende:
Ja, is allemaal vragen om aandacht, maar dan moet je niet gaan janken als de aandacht die je krijgt niet helemaal de aandacht is die je wilde. Risico van het vak.


zoiets?



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-05-2005 14:28 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 mei 2005 14:24 schreef Cadaveria het volgende:
zoiets?


Staan 'ziekten' en 'stoornissen' daar niet tussen ''? Volgens mij wel.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen