|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Met inlevingsgevoel schiet gelukkig te kort... |
|
pfffft ik zou gewoon zelfmoord willen plegen om ook al deze fantasien over zelfmoord te kunnen begrijpen |
|
Bij het lezen van sommige reacties hier maakt het ook weinig uit of ze het doen, maar dan heb ik liever dat iemand het doet die hun aan het hart gaat [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 05-07-2005 9:54] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Geen idee. Ik heb gezocht, maar volgens mij zitten er in deze tijd van het jaar nog geen besjes aan. Of ik zit in de verkeerde coniferen te snuffelen. Foto iemand? |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zien er lekker uit. |
|
Oh, die ken ik wel. Dergelijke struiken hadden we jarenlang langs de oprit groeien. Ik wist wel dat ze giftig waren maar zo dodelijk is nieuw voor me. |
|
de pit dus he! eet vooral de bes mensen doe maar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ga eens wat plukken en gooi dat ff op de post. |
|
Gaat een beetje moeilijk, de struiken zijn 2 jaar geleden vervangen door een soort verroest gaaswerk (dat is modern) met klimplanten er in. Misschien zijn die ook wel giftig |
|
quote:TRY. |
|
quote: Dat is jaren geleden al afgedaan als fabeltje. |
|
Baileys met tonic toch? |
|
quote:Onzin. Ik leef immers nog. |
|
dit topic heeft nog geen eddy wally plaatje! Suck my piss |
|
HEERSCH. |
|
quote: Meen je dat nou? Ik zou toch zweren dat door de gistende klonterende massa je een maagbloeding krijgt...Maar als jij het levende tegendeel bent |
|
maagbloedingen zijn niet per definitie dodelijk. |
|
baileys, hmmm Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ja die dus. irri kleefspul, en blijkbaar nog ongezond ook. |
|
DE PIT! laatste keer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als ik zelfmoord ga plegen ga ik het toch niet op zo'n pauper manier doen. Doe het dan als in het begin van Sin City, mooi eerst professioneel op je gemak gebracht worden en dan ff zoenen met een lekkere gozert en dan paf, einde. |
|
Zoenen met een lekkere kerel is nou niet bepaald iets wat ik in gedachten had voor m'n laatste momenten.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |