|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
darkscar mcdoom undertaker ares nachtvorst uh en verder nog enige personen wel eens gezien Je moeder. |
|
Ik ken alleen Warheart, verder heb ik Bint weleens gezien in de Baroeg maar daar kwam ik naderhand pas achter. Verder niemand (bewust) gezien of ontmoet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Vandaag eindelijk eens een ZM'er gezien in real life. ALt-X blijkt ook van snooker te houden Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ken blubber, Damien en Fire. Al blijkt Fire mij niet te kennen. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
secret cinderella die is hier ook af en toe |
|
quote: Dan klopt jouw user-icon dus niet (meer) met de werkelijkheid . |
|
...hmmmzzz, naar mijn weten ken ik hier ook niemand. Maar het zou zo kunnen dat er wel een bekende rondzwalkt. God hates us all... |
|
Ik ken beli mahr en mortanius, maar ik denk niet dat hij weet wat mijn nick is. |
|
quote:Oooooo-keeeee, en jij bent...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Toch wel, ik denk dat ik het hem al eens in een zatte bui verteld heb Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Helemaal niemand. |
|
quote: zoals ik toen ik hier nog nog maar net op zat. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Aja, tis just, wie was da weer da je zei Beli die hier nog op zat, ik heb mijn geheugen terug weggezopen dus ja... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: onze Wounded Immortal, ik had het je waarschijnlijk aan de baktafel gezegd in de BBQ, je was met Mathias aan het bakken, maar ikzelve was ook nie meer nuchter Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ja, ok, maar wie is dat nu juist? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Den diene die zijn T-shirt van Ramstein aan had toen ik je leerde kennen, de dienen met zijn kort haar die bij de chiro van Mariakerke zit, nu weet je genoeg. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
aja, inderdaad, nu weet ik het weer. BTW: gisteren hebben we een hectische avond gehad, 2 optredens (1 onverwacht in de Frontline omdat 1 groep afgebeld had) dus eerst in Eernegem en dan naar Gent in een rush twas wel de max, we hebben ons goed geamuseerd. De foto's zullen 1 van die dagen online komen op de site van De grindkiller: http://users.pandora.be/still.online/ Nu gonk gon maffen want kzien de mulle in van gisteren, oed em rechte é en toe volgende ki opt forum of in de BBQ tuschen de pinten! See ya Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
NIET SLOWCHATTEN!!! |
|
van'tzeeste, slap ze, e toet de volhende kè, ik komn zeker of de 15juni, toene is't me verjoardah, dus ja, feestje Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Van het feestje van Lady Rose een tijdje geleden weet ik hoe Lady Rose, Hagrath, FireFox, ZwaarMetaal en Metalian Diablo eruit zien. En ik kwam Bazzio tegen in het snookercentrum in Spijkenisse. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
3x raden wie ik tegen kwam, DUHHHH Bazzio Attacks!!! |
|
Van 't weekend ons Asherah gezien... Dit weekend nog wat mensjes aan m'n lijstje toevoegen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: DUS! Er komt een feest!!! BELI!! Waar!? HOE.. WANNEER!? Dit slaat nergens op. |
|
Grimnir, ben jij de kleine rode man? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |