|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
On topic! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ken B6R6A6M en Ensiferum.. Off Topic*.... He bram ik ga vnavond naar joost en als het goed is komt sander daar ook dus dan geef ik Sander wel die cd mee met die clips erop... je weet wel van vader,priest,nightwish,strato,immortal,ozzy, en BG er moeten iets van 12 clips op staan ik heb er toch genoeg dus ik geef sander ook wel 1(ik spreek je wel weer in iedergeval over twee weken) Off Topic*.....(sorry mensen ofzo...) Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Ik kan bijna iedereen van zm irl, waaronder paul, zm, bint, en nog veeeeeeeeeeeeeeeeel meer Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Ik wil jou niet eens kennen panda Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: kan je mij? kan je mij wat? |
|
quote: bijna iedereen? Ik ken Fedaykin (studie-genoot) en Jenje wel eens mee gesproken ... maar volgens mij was ie zat Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik kan iedereen van zm heel goed. Ik kom ze altijd op feesten tegen en dan drink ik een biertje met ze. en ik leen ze wel eens geld, en meer van dat soort vrienden zaken. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: hij kan je 'de boom in' waarschijnlijk of zoiets Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: mja in je natste dromen |
|
mmm kinky Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Jullie moeten wel leren wanneer iemand een grapje maakt en wanneer niet . Heos: |
|
quote: grapjes maken doen ze maar in het Onzin forum ... of had Heos nog nie genoeg posts daarvoor? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: pandagrapjes zijn niet leuk... |
|
quote: gast, jij zou mogen willen dat je mijn persoon kent |
|
quote: Weet je nog die ene keer in dat cafe? WHoepiee dat waren nog een tijden! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Mwa die ene keer bij dat ene concert lag je anders helemaal duppel vanwegen mijn joden moppen Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
hahaha, zegt het broekie van 16. Man toen zat jij nog thuis aan je moeders tepels te zuigen |
|
sjah... ik lach af en toe naar Bintje maaruhh of ik hem ken is een ander verhaal Kankerlul |
|
quote: Correctie "17" maar ik ben nu echt weg, Ik zie je eerdags weer he binty Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Lijfspreuk van Panda: Heej ga je mee naar m'n therapeut? Ze denken dat ik je verzin... Knul kom 'ns met iets geloofwaardigs Ik ken Bintje lekker wel en ga hem vanavond lekker knuffen he beertje? [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 03-09-2002 16:35] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik ken bijna elke WestVlaming op ZM en dat zijn er heel weinig |
|
quote: sommigen hier zou ik wel willen kennen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Kankerlul |
|
quote: ok meid, dat kost je de volgende keer een babbeltje |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |