|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: kut met peren |
|
Ik heb gisteren Frietbal aan een oud dametje de weg naar de Bosuil zien vragen. |
|
quote: |
|
quote: Ja MUSTAFA!!! Heerscht Tel Aviv heerscht echt alle shoarma tenten er vet uit! (en psychoblast ken ik dus ook, das niet zo raar aangezien er in goes mischien 15 metalheads wonen op 36.000 man...) |
|
quote: Nope, Nachtvorst giechelt te veel als-ie bezopen is... Jaja, ik heb hem dus ook 1x gezien. |
|
Ikke twee keer! |
|
quote: Baas boven baas. |
|
Heb onderhand al een hoop mensen gezien,maar echt irl kontakt heb ik veel met L.M. L.R. Bintmeister,Morgil en SQT. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
p.s. toch fijn dat je Helmet er niet bijzet [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 12-08-2002 1:02] |
|
quote: duh.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ken niemand echt goed. Enkel Sharteel en IronGlory van ziens, en dan nog. Misschien nog wel enkele anderen zonder dat ik het weet. Dunno. I cut myself again and again to remind myself of you |
|
ik heb op wacken heel veel ZM'ers gezien, betekend het dat ik heel veel mensen ken? |
|
quote: haha klopt.....maar ze wist het wel een metaloma Verder........niet dat je ff zegt dat jij het bent. Ik ken jou van uiterlijk niet anders hak je wel aangestoten. |
|
Asherah heb ik vorig jaar in Gent ontmoet- ze kende me nog van enkele fests in St-Niklaas. Judge M.ben ik ook eens tegengekomen- en deze vakantie heb ik IronGlory gezien in de Frontline,I think- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Sassette en Judge M ken ik beide IRL ...maar zijn mij beide mooi vergeten te vermelden |
|
ik ken iemand op dit forum die bijna nooit post, maar ik ben zijn username vergeten en vanaf het volgende schooljaar zit ik een paar jaar lang naast Nix in de bus en op school... woehoe!!! |
|
Ik ken Jenje, Hagrath en Solarisis....da wassut volgens mij wel |
|
quote: avee.. en eujm... Kramy en Folkwang Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
MJA & Thees natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 13-08-2002 15:33] |
|
Ik ken natuurlijk Bint, eltjo, Lady Rose, Holtor Kahn, tokus, wat gasten waarvan ik de naam niet meer kan herinneren die bij het ZM fest waren. Gister liep er trouwens een knakker met een ZM shirt over de campus in Enske, toen we daar bezig waren zieltjes te werven voor de EHBO. Wie wasda? IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Hehehe, geen Eltjo he... Da's Lord Morgoth voor jou. Of Lord Eltjo Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
King Couchkots dan perhaps IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Lordje Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |