IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Wie kent wie (irl) ? Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-05-2002 14:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 27 mei 2002 10:35 schreef mörke het volgende:
DUS!
Er komt een feest!!!

BELI!!

Waar!? HOE.. WANNEER!?

Ik zal wel moeten zien of het mag van mijn vader, het valt temidden van mijn examens, maar ik ga die avond zeker naar de BBQ, verjaardagen moeten gevierd worden en daarmee uit.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 27-05-2002 14:49 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Okay..toch maar ff klein lijstje maken:
irl ken ik:

-aerodis (lijkt me duidelijk)
-Anne (heeft ooit in een tussenuur 3 posts hier gedaan)
-Magistus (als zijnde de broer van mijn vriendje/beste vriend toen ik nog 8/9 jaar was)

Dat was het geloof ik.
Oh ja, ik ken ook mensen van icq/msn en concerten, maar niet echt irl, dus ik zie ze niet vaak.

MuayThaigerrr!!

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-05-2002 3:01 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 14:29 schreef Dargull het volgende:
Kennen is een groot woord mensen, sommige in het lijstje ken ik beter dan anderen en van sommigen weert ik eigenlijk alleen hoe ze eruit zien (in het echt), maar daar gaat ie!

DarGull (ja, echt waar)
Lady Rose
Greycloak
ZwaarMetaal
Vargen666
Valorian
Rajackar
Dwaallicht
Lord Morgoth
Morke
Witch
Cadaveria
Amarantha
Suzanne
Beli Mawr
Infaustus
Linknl
Judge M.
Shera
Sasette
General Skullfuck
Karnivoor
McDoom
FireFox
StratoS

En ik vergeet vast nog wel iemand...
(lijkt veel maar sommige ken ik echt alleen van gezicht)

ff updaten he...

StratoS
hail discortia!
Usericon van StratoS
Posted 28-05-2002 3:03 by StratoS Wijzig reactieProfiel van StratoSQuote dit berichthttp://www.stratos.mirrorz.com

ummm ik ken morgull gorgull ummm nick vergeten. gozer boven mij.

en meschien lord morgoth, als hij iig de zelvde is van Gathering of Tweakers.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-05-2002 3:07 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 3:03 schreef StratoS het volgende:
ummm ik ken morgull gorgull ummm nick vergeten. gozer boven mij.

en meschien lord morgoth, als hij iig de zelvde is van Gathering of Tweakers.

DarGull *schopt* stratos beetje m'n nick vergeten barbaar! Dat wordt ritueel koffie naar binnen gooie morgen

StratoS
hail discortia!
Usericon van StratoS
Posted 28-05-2002 3:14 by StratoS Wijzig reactieProfiel van StratoSQuote dit berichthttp://www.stratos.mirrorz.com

mmmm kofffieee

en daarna stoer aan de bar zitten met je flesje chocomel, terwijl je alle phylosophiese en wetenschappelijke stelingen afbreekt en weer opbouwt.
en natuurlijk ook nog even alle wereld problemen de wereld uit helpt.
persoonlijk ben ik voor het legaal maken van het eten van mensen vlees. scheelt je werkenloosheid, overbevolking en er is dan eten voor iedereen.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-05-2002 3:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik ken G. & Maupie.

Verder (her)ken ik Jade zeg maar.

Valorian een keer tegengekomen op Utrecht CS.

That's about it.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-05-2002 3:16]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-05-2002 3:15 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 28 mei 2002 3:14 schreef StratoS het volgende:
mmmm kofffieee

KOFFIE

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 28-05-2002 13:21 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2002 17:44 schreef Greycloak het volgende:
Oooooo-keeeee, en jij bent...?
Goh, en ik maar denken dat heel Groningen het nu wel doorhad. Ik bedoelde eigenlijk dat ik je bij diverse concerten herken van foto's die op het forum zijn gepost. Het is, denk ik, toch verstandiger als ik mijn identiteit nog maar even niet prijs geef...

Touché, pussycat!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-06-2002 21:51 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb de nodige mensen irl gezien..de meeste zijn erg gezellig.

Speciale vermelding voor Lady Rose en Lord Morgoth voor jullie vriendschap en steun de afgelopen maanden.Jullie zijn geweldig!

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-06-2002 22:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 13:21 schreef Sporty Voleg het volgende:
Goh, en ik maar denken dat heel Groningen het nu wel doorhad. Ik bedoelde eigenlijk dat ik je bij diverse concerten herken van foto's die op het forum zijn gepost. Het is, denk ik, toch verstandiger als ik mijn identiteit nog maar even niet prijs geef...
Spannend, nog steeds keine blasse Ahnung.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-06-2002 22:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

uhm
alleen wickedkimmie en siqdiz hiero in real life

en voor de rest nog morgil, ooypunk ofzo, jamie(hoe die hier heet weet ik niej),
tnightmare, erik, hannah...

niet zoveel dus

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 14-06-2002 23:09 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 3:01 schreef Dargull het volgende:
ff updaten he...

je hebt mij ooit is gezien toen ik nog nie bij zm zat, same met karnivor en mcdoom zm meeting voor x-mass 2001

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 14-06-2002 23:46 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Via Jade naar binnengesmokkeld...
Nu zie ik 1 andere bekende me lastig vallen.

A.k.a. GFT_Bak

Nantaquoud
You can call me Nanta
Usericon van Nantaquoud
Posted 15-06-2002 1:02 by Nantaquoud Wijzig reactieProfiel van NantaquoudQuote dit bericht

Ken in ieder geval 2 personen IRL, deze hebben me op het laatste Molfestfestival verteld van deze site, alleen weet ik hun Nicks nie....

Pain is my Power

Bloeddorst
Usericon van Bloeddorst
Posted 17-06-2002 14:55 by Bloeddorst Wijzig reactieProfiel van BloeddorstQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Nou, ik heb me net geregistreerd. Ik zou hier een hoop mensen moeten kennen maar wat hun nick is moet ik nog maar effe uitzoeken dan. of er een middag voor uittrekken om alles te lezen

Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2002 14:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 14:55 schreef Bloeddorst het volgende:
Nou, ik heb me net geregistreerd. Ik zou hier een hoop mensen moeten kennen maar wat hun nick is moet ik nog maar effe uitzoeken dan. of er een middag voor uittrekken om alles te lezen

HEEEY BLOEDDORSTTTT
IK KEN JOUW!!

Ik ben vlad...je weet wel die troll
van finntroll forum...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 17-06-2002 14:59 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 21:51 schreef Vampie het volgende:
......
Speciale vermelding voor Lady Rose en Lord Morgoth voor jullie vriendschap en steun de afgelopen maanden.Jullie zijn geweldig!

gekkie daar zijn vrienden juist voor

bla...bla...bla...

Bloeddorst
Usericon van Bloeddorst
Posted 17-06-2002 15:01 by Bloeddorst Wijzig reactieProfiel van BloeddorstQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

wacht effe misschien als ik wat bandnamen laat vallen waarvan ik dan nu weer zeg dat ik leden ken.
Bolthorn, Her Enchantment, Mortal form,
Non-devine
we zien wel weer

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-06-2002 15:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2002 23:31 schreef MBMarduk het volgende:
19 november 2001?? *kick*
Nou dan...inmiddels ken ik IRL:
TNightmare
Der Lexus
Rajackar

mcoenen (eigenlijk al ruim een jaar eerder van een optreden met Stormrider buiten het Dynamo-gebouw)
soepkoeltoer

Bloeddorst
Usericon van Bloeddorst
Posted 17-06-2002 15:06 by Bloeddorst Wijzig reactieProfiel van BloeddorstQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 17 juni 2002 14:56 schreef wladimir het volgende:
HEEEY BLOEDDORSTTTT
IK KEN JOUW!!

Ik ben vlad...je weet wel die troll
van finntroll forum...

Heeeey Wlad, da's snel, nu al een bekende.
Keep on trollin' vlad

Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 17-06-2002 15:07 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Ik ken niemand van dit forum.

sebinsagoil

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 17-06-2002 15:17 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ok hier mijn lijstje van mensen die ik weleens in het echt gezien heb en mee gesproken heb. (als ik iemand ben vergeten, feel free to correct it)

Amarantha
Ashera
Beli
Bint
Cadaveria
DarGull
Dwaallicht
FireFox
Hagrath
Helmet
Jamie (ben ff dr username vergeten)
Jenje
Judge M.
Lord Morgoth
Marcel Coenen
Melanchon (is hier al een tijs niet meer)
Morke
Paul
Rajackar
Sasette
Shera
Suzanne
Valorian
Vampie
Vargen666
Witch
ZwaarMetaal

En dan ben ik nog mensen vergeten die ik tijdens het Zmfest heb ontmoet.

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 17-06-2002 15:19]

bla...bla...bla...

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-06-2002 15:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Mark [TNightmare] kende ik al, maar zaterdag nog gezien.
En ik geloof dat ik Marcel [Coenen] gezien heb zaterdag, maar dat weet ik niet 100% zeker [blame the alkohol].

ozzy
Usericon van ozzy
Posted 17-06-2002 15:32 by ozzy Wijzig reactieProfiel van ozzyQuote dit bericht

kom hier maar pas en ken dus alleen iron maiden erg goed
tja en nu dus ook rajacker ........

ozzy

vergeef me, heb dislectie

Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com