|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Okay..toch maar ff klein lijstje maken: irl ken ik: -aerodis (lijkt me duidelijk) -Anne (heeft ooit in een tussenuur 3 posts hier gedaan) -Magistus (als zijnde de broer van mijn vriendje/beste vriend toen ik nog 8/9 jaar was) Dat was het geloof ik. Oh ja, ik ken ook mensen van icq/msn en concerten, maar niet echt irl, dus ik zie ze niet vaak. MuayThaigerrr!! |
|
quote: ff updaten he... |
|
ummm ik ken morgull gorgull ummm nick vergeten. gozer boven mij. en meschien lord morgoth, als hij iig de zelvde is van Gathering of Tweakers. |
|
quote: DarGull *schopt* stratos beetje m'n nick vergeten barbaar! Dat wordt ritueel koffie naar binnen gooie morgen |
|
mmmm kofffieee en daarna stoer aan de bar zitten met je flesje chocomel, terwijl je alle phylosophiese en wetenschappelijke stelingen afbreekt en weer opbouwt. en natuurlijk ook nog even alle wereld problemen de wereld uit helpt. persoonlijk ben ik voor het legaal maken van het eten van mensen vlees. scheelt je werkenloosheid, overbevolking en er is dan eten voor iedereen. |
|
Ik ken G. & Maupie. Verder (her)ken ik Jade zeg maar. Valorian een keer tegengekomen op Utrecht CS. That's about it. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-05-2002 3:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: KOFFIE Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Goh, en ik maar denken dat heel Groningen het nu wel doorhad. Ik bedoelde eigenlijk dat ik je bij diverse concerten herken van foto's die op het forum zijn gepost. Het is, denk ik, toch verstandiger als ik mijn identiteit nog maar even niet prijs geef... Touché, pussycat! |
|
Ik heb de nodige mensen irl gezien..de meeste zijn erg gezellig. Speciale vermelding voor Lady Rose en Lord Morgoth voor jullie vriendschap en steun de afgelopen maanden.Jullie zijn geweldig! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Spannend, nog steeds keine blasse Ahnung. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
uhm alleen wickedkimmie en siqdiz hiero in real life en voor de rest nog morgil, ooypunk ofzo, jamie(hoe die hier heet weet ik niej), tnightmare, erik, hannah... niet zoveel dus |
|
quote: je hebt mij ooit is gezien toen ik nog nie bij zm zat, same met karnivor en mcdoom zm meeting voor x-mass 2001 |
|
Via Jade naar binnengesmokkeld... Nu zie ik 1 andere bekende me lastig vallen. A.k.a. GFT_Bak |
|
Ken in ieder geval 2 personen IRL, deze hebben me op het laatste Molfestfestival verteld van deze site, alleen weet ik hun Nicks nie.... Pain is my Power |
|
Nou, ik heb me net geregistreerd. Ik zou hier een hoop mensen moeten kennen maar wat hun nick is moet ik nog maar effe uitzoeken dan. of er een middag voor uittrekken om alles te lezen Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
quote: HEEEY BLOEDDORSTTTT IK KEN JOUW!! Ik ben vlad...je weet wel die troll van finntroll forum... |
|
quote: gekkie daar zijn vrienden juist voor bla...bla...bla... |
|
wacht effe misschien als ik wat bandnamen laat vallen waarvan ik dan nu weer zeg dat ik leden ken. Bolthorn, Her Enchantment, Mortal form, Non-devine we zien wel weer Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
quote: mcoenen (eigenlijk al ruim een jaar eerder van een optreden met Stormrider buiten het Dynamo-gebouw) soepkoeltoer |
|
quote: Heeeey Wlad, da's snel, nu al een bekende. Keep on trollin' vlad Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
Ik ken niemand van dit forum. sebinsagoil |
|
Ok hier mijn lijstje van mensen die ik weleens in het echt gezien heb en mee gesproken heb. (als ik iemand ben vergeten, feel free to correct it) Amarantha Ashera Beli Bint Cadaveria DarGull Dwaallicht FireFox Hagrath Helmet Jamie (ben ff dr username vergeten) Jenje Judge M. Lord Morgoth Marcel Coenen Melanchon (is hier al een tijs niet meer) Morke Paul Rajackar Sasette Shera Suzanne Valorian Vampie Vargen666 Witch ZwaarMetaal En dan ben ik nog mensen vergeten die ik tijdens het Zmfest heb ontmoet. [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 17-06-2002 15:19] bla...bla...bla... |
|
Mark [TNightmare] kende ik al, maar zaterdag nog gezien. En ik geloof dat ik Marcel [Coenen] gezien heb zaterdag, maar dat weet ik niet 100% zeker [blame the alkohol]. |
|
kom hier maar pas en ken dus alleen iron maiden erg goed tja en nu dus ook rajacker ........ ozzy vergeef me, heb dislectie |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |