![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Okay, vertel.. NU!! Eventueel met foto's ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Uhm ik wil d'r 1 ding over kwijt and that's it: eet geen shoarma in Eerbeek. En nu weer ontopic ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
bwahahhhaaaa FOTO!!!! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Uhm laat me even nadenken... Nee. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
dat verhaal staat al ergens in een post op dit forum dus zoek het op ![]() Maar goed. Wie was nou die gast op de campus? IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT ![]() |
|
Flauwerd! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
en solarisis uiteraard (oeps bijna ![]() ![]() |
|
quote: ik heb jou ook ooit eens langs zien komen ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Ik ken Lordjohn_2. ![]() ![]() |
|
Lord_john2 en slechtheid. luuuuuuv is in the air......... ![]() |
|
quote: En Mansongirl. ![]() |
|
Muilkorfje is een goede maat van maat en Maurice ken ik alleen van de klepperende brievenbus... ![]() ![]() |
|
Wat is kennen??? wanneer ken je iemand nou echt soms lijkt het of je je beste vrienden niet kent.... What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum ![]() |
|
quote:Ik ken je, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat wil ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
SleepwalkeR ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Nouhou!!! ![]() ![]() |
|
quote:Ik wil je, maar dat wil nog niet zeggen dat ik je daarvoor hoef te kennen ![]() ![]() |
|
quote: Nix ![]() ![]() ![]() |
|
Tammi ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Kijk, zo mag ik het hoeren. ![]() |
|
JAAAH!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ohw, ik ken The Grim Reaper en Ensiferum. En heb Nix vandaag op de stoep zien zitten, telt dat ook? [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 02-09-2002 21:35] ![]() |
|
quote: ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Ehm... voordat ik Nix gothic had genoemd zou ik naast haar in de bus zitten ![]() En die namen die ik vergeten was waren The Grim Reaper en Ensiferum, maar dat had ik net al gepost. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 02-09-2002 21:39] ![]() |
|
quote: ![]() Overzeas brammie ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |