|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Okay, vertel.. NU!! Eventueel met foto's I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Uhm ik wil d'r 1 ding over kwijt and that's it: eet geen shoarma in Eerbeek. En nu weer ontopic Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
bwahahhhaaaa FOTO!!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Uhm laat me even nadenken... Nee. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
dat verhaal staat al ergens in een post op dit forum dus zoek het op Maar goed. Wie was nou die gast op de campus? IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Flauwerd! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
en solarisis uiteraard (oeps bijna vergeten) |
|
quote: ik heb jou ook ooit eens langs zien komen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ken Lordjohn_2. |
|
Lord_john2 en slechtheid. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: En Mansongirl. |
|
Muilkorfje is een goede maat van maat en Maurice ken ik alleen van de klepperende brievenbus... |
|
Wat is kennen??? wanneer ken je iemand nou echt soms lijkt het of je je beste vrienden niet kent.... What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
quote:Ik ken je, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat wil Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
SleepwalkeR I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Nouhou!!! |
|
quote:Ik wil je, maar dat wil nog niet zeggen dat ik je daarvoor hoef te kennen . |
|
quote: Nix |
|
Tammi |
|
quote:Kijk, zo mag ik het hoeren. |
|
JAAAH!!! Ohw, ik ken The Grim Reaper en Ensiferum. En heb Nix vandaag op de stoep zien zitten, telt dat ook? [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 02-09-2002 21:35] |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ehm... voordat ik Nix gothic had genoemd zou ik naast haar in de bus zitten En die namen die ik vergeten was waren The Grim Reaper en Ensiferum, maar dat had ik net al gepost. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 02-09-2002 21:39] |
|
quote: Overzeas brammie I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |