|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Bint is mijn nageboorte dus die ken ik wel ja... Uhm, Jenje en Hagrath heb ik ook wel eens gezienm, en dat is het wel... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ken Michiel, JudgeM dussss. Sorry als ik nog iemand vergeten ben ofzoooooo. |
|
ik GA ZwaarMetaal ontmoeten op het Iced Earth concert MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
ow en Bint en ik hebben Judge ook meerdere keren gezien op Eurorock Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ken Judge M. , Suzanne is mijn vriendin, Marty, Amy, Ultima en de rest moet ik nog ontmoeten... maar dat zal niet lang duren. |
|
Van dit forum helemaal niemand (behalve Devoraz, maar da's mijn echtgenoot If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ken ook helemaal niemand... |
|
dan moeten we daar maar eens verandering in gaan brengen! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Idemdito, behalve dat Hirogen mijn vlammetje is. the only pleasure is pain |
|
quote: dan ga je mij ook ontmoeten voor de rest ken ik niemand hier, alleen necromantica heb ik IRL gezien [Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 02-11-2001 22:27] I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
ik ken niemand persoonlijk maar wie weet kom ik ooit een van jullie eens tegen op een concert. |
|
quote: jeps |
|
quote:Jep, daar voor hebben we het Zwaremetalen festival! |
|
IRL 'ken' ik: Jenje Shera Lord Morgoth Bintmeister Suncross Ixl (oud klasgenoot ) en de rest van de Enschede'ers hier (hirogen/vampire_girl/blubber/fire enzo) zal ik binnenkort ook wel es ontmoeten... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Hey Hagrath.....en ik dan? Jij kent mij toch wel een klein beetje? "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote:Het gaat eigenlijk meer om IRL (in real life) [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 03-11-2001 14:50] |
|
Oooooow. Sorry.... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Ik ken Valorian (met z'n mooie zachte haren ), Demorpheus, en verder niemand voor zover ik weet. |
|
quote: |
|
Black Lily ken ik nu een beetje via MSN ja Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Kennen is 'n groot woord... Heb Lady Rose 1x gezien Heb Judge M. wel 'ns gesproken (en zit net als mij ook op DOA-forum) Ken nog wat lui van andere fora. |
|
quote: Hey MoRGaN! Waarvoor zit je eigenlijk? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dat was dus gisteren en heb dus gisteren Lord Morgoth en McDoom ontmoet Je moeder. |
|
En ik dus Karnivoor, Lord M. en Bint. PS. Karnivoor heeft Bint toch ook ontmoet? |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |