|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:En welke usernames hebben die hier op ZM dan? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Helmet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Hmpff.. als ik dat geproduceerd had was ik allang in therapie gegaan! En zo oud ben ik nog helemaal niet! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik ken -|Nix|- Nabua Vonveilla |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hehe, nou terug dan maar:D Nabua Vonveilla |
|
quote: Ik niet... The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
zal ook nie snel gebeuren denk ik aangezien je een foto van dani filth onder je naam hebt staan Nabua Vonveilla |
|
quote: vervelend I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Koop een bril zou ik zeggen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Inderdaad The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Echt kennen ken ik hier weinig mensen, ik heb er wel een hele zeul gezien / gesproken / wat mee gedronken. Ik, Wil Schuurman |
|
ist dani filth nie, oh d8 ik maja ben dr ook geen fan van dus zout ook nei weten Nabua Vonveilla |
|
het is Brandon Lee! the crow!! heersch en No Nonsense woont 1 straat verderop |
|
Ik ken alleen Ebullition....die's net nieuw dacht ik, net als ik eigenlijk. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Ik ben nog steeds van mening dat je van je bREezAh taaltje af moet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik ga es n normale reply posten in dit topic: ik ken IRL mislyd, Dwaallicht, Iron Glory, Agony, Sharteel en Zjosuah... verders zijn er nog wel wat mensen die ik es heb gezien, of n beetje ken, zoals Beli, Greycloak, Mordheim... fuck, wie ben ik nu allemaal vergeten? |
|
wat is de definitie van kennen.. als ik nu een lijstje ga neerzetten vergeet ik vast de helft. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ff offtopic: Check je mail! |
|
quote: WTF? Zelfs drie van die rare Vroomshoopjes hier? |
|
Ik ken ondertussen een zooi mensen hier en ik heb geen zin een lijstje te gaan maken Iig de Unholy Krimpen Dead by Dawn crew |
|
ik ken Dwaallicht Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |