|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
k ken marcelcoenen en redelijk (dennis) ennuh..denk denk verder weinig mensjes..ow jah lady rose en lord morgoth Kankerlul |
|
Ik ken: Zwartdoornroosje( ) Karnivoor Nachtvorst McDoom Abysoss dat was het wel geloof ik.... I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
niemand wil mij kennen.. ik geef ze geen ongelijk! In 't graf zonder steen nooit geprezen |
|
Ik ben iemand helemaal vergeten ik ken General Sculfucker!! Solly Floris!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik ken FAAL en marcel coenen en Grimnir ik ken wel een klasgenoot van genraal schedelneuker is dat ook goed. Oja niet te vergeten unitas wag. haha hoe kon ik jou nou vergeten |
|
waarschijnlijk ken ik wel een aantal mensen van gezicht en zo maar omdat ik doorgaans niet zo vaak op internet zit zal ik er wel nooit achter komen wie dat zijn. kan die smily met die gitaar niet wat ruiger trouwens? met een flying V bijv. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ik ken ook haas niemand van het forum, maar heb er wel een paar onmoet |
|
irl: Snaack gummibeer jester666 firefox bint(vaag,zie hem zo af en toe) wel eens gezien: Lord M G. Marcelcoenen Redelijk Tripel Dan Shredhead |
|
Heb ooit Bint in de baroeg gesproken en spreek hem regelmatig op MSN.Snaack krijg ik gitaarles van dus dat zal niet lang meer duren totdat ik die in IRL zie |
|
Ken: -overturnedskewer maar die dude is bijna nooit meet hierzo -skullfuck, hmmm, no comments -KoraX, vele, vele liters whisky ken ik hem al |
|
quote: Oja... H-K vertoeft ook op dit forum... die kennen we ook irl If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
wie ben jij dan? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ben ook een keer bij een concert een paar mensen tegen gekomen, weet alleen niet meer wie dat allemaal waren, blame the alcohol |
|
quote: weet ik dat ook weer No meat is sweater |
|
quote: Doe niet zo raar Trieste gast |
|
quote: ik ken alleen infaustus, metal mark, sickheaddread, duxmortem en schaambaard 11.45: restate my assumptions |
|
Dan hoef je mijn post niet te kwoten hoor steinemans Trieste gast |
|
quote: oh ja die ken ik ook nog , sorry mirthe No meat is sweater |
|
quote: hoe weet jij mijn naam? 11.45: restate my assumptions |
|
Ok, ik ken infaustus sickheaddread metal mark duxmortem schaamhaar stein Trieste gast |
|
quote: ohja nou herinner ik mij jou ook, biestijal blesfiemur! 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ken: Snagger Metalheus Necromantica Witchking Aragorn ( post es wat!! ) ooit Ontmoet: Vargen Morke laatst ontmoet: Valorian Cadaveria Rajackar Dwaallicht |
|
quote: Ik ben nu zeer, zeer diep beledigd. |
|
ik ken: redelijk mcoenen triple-dan bintmeister lord morgoth G. mies joep 777 snaack psycho wel es gezien: ghouliette metalgirlophelia angela mortis dawasset geloof ik! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |