|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken Greycloak, Sassette, FireFox, Shadow Smile en Hagrath En ow ja Metalian Diablo natuurlijk. Sorry Vic, hoe kan ik jou nou vergeten? bla...bla...bla... |
|
kende abyssos ook, maar dies nu pas op ZM Je moeder. |
|
Lady Rose FireFox Shadow_Smile Lord Morgoth Bintmeister Jenje Shera Suncross Ixl Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Oeps... Judge M vergeten te noemen. *schaam* en dat terwijl ik mede dankzij hem hier terecht ben gekomen *schaam* bla...bla...bla... |
|
foei.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
ja ik ken nu opeens hagrath, shadow smile, lady rose, en dat zijn ze eigenlijk Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
oh ehh liesbeth mijn nick is Rajackar LOL [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 13-11-2001 16:14] |
|
okee ik ken rajackar Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik ken nachtvorst ik ken karnivoor ik ken ares niet meer denk........ |
|
Cadaveria , Rajackar, Dwaallicht, Vargen [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-11-2001 20:43] |
|
quote: wat is er mis met ares?¿? hij heb een lief zusje hoor Je moeder. |
|
Ik ken ik ken wie jullie niet kennen en 't is... |
|
je moeder Je moeder. |
|
Nee! Ja ook eigenlijk... |
|
this better me ontopic Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
NIemand kent mij IRL...en wie wel moet dat nu zeggen 10...9..8...7...6..5...4...3..2.1...0 sorry niemand reageerde...en voor zover ik weet ken ik ook niemand |
|
Vanavond heb ik Hagrath gezien [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 19-11-2001 2:07] |
|
waar ? Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last |
|
dwaallicht wie ben jij dan? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik.... ik ben de geest van Euronymous!!! raaaahhhhh... *PANG* OK, sorry . Ik ben Maarten, je hebt me wel eens gezien (bij Centurian nog, ik zat met Vinnie in de kleine zaal te ouwehoeren). En we zijn ook al eens samen met Vincent, Olivier en nog wat van die vago's naar Cannibal Corpse enz. in de 013 geweest. |
|
gister zomaar opeens Jenje en Fire in het wild gezien.... Ben nu nog even aan het herstellen bla...bla...bla... |
|
quote: Dat zal wel enkele dagen vergen vrees ik. Dead things grow from deep inside... |
|
Ben idd bang van wel. Dus mensen als jullie me ff niet zien hier, dan weten jullie waar het van komt bla...bla...bla... |
|
Ik ken Lady Rose en Greycloak natuurlijk. Ik heb Shera gezien toen zij ons de tijd vertelde in de Baroeg en ik geloof dat ik weet wie 1i1ith is. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |