|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Das waar ja, kom jij ook nog naar meeting in Krimpen, dan is er nog iemand die ik al een keer irl heb gezien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Kennen (beetje tot goed) - Alet - Sassette - Vampyrella - Skullfuck - Iron Maiden - Hagrath - Dwaal - Vargen666 - Lady Rose - Beli Mawr - AgonY - IronGlory - Sharteel - DarGull - SheRa etc. etc. Wel eens gezien, gesproken - Valorian666 - Witch - Mörke - Jenje - Rajackar - Paul - Suzanne - Markam - -=ZwaarMetaal=- - ghoulliette - McDoom - Karnivoor - Asherah etc. etc. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 24-12-2002 11:09] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Greycloak wat ken jij veel mensen. |
|
quote: owja? when? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Errm, was jij niet bij Sadus, of wanneer...? Toch...? Anders heb ik je nick in de war met die van iemand anders. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik denk van wel ja.... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Oeps. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kennen: - Koud zie die lul wekelijks wel eens gesproken - Morgil - Greycloack - Zenial - rpd (vriend van morgil) |
|
Ik ken iedereen. Wie waren die jochies in de kleine zaal in de 013 die tegen elkaar smiespelden 'hey, hey, da's Dwaallicht hey' en mij niet aanspraken? |
|
quote: tsja lampie ik zou iemand die zo angstaanjaagend en evil als jij is ook niet zomaar aan durven spreken hoor |
|
Niemand kent mij. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 27-12-2002 18:31] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik weet niet of iemand mij kent maar ik ken iig niemand I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Voel je je dan niet eenzaam als je 's morgens op de WC zit? |
|
quote: Volgende keer zal ik je aanspreken |
|
quote: Ja eigenlijk wel. Maar om eerlijk te zijn vind ik dat wel prettig. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Gister met Dargull aan de koffie..die 'ken' ik nu dus ook Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Oh ja bij MDB. Hoe zit het trouwens met de foto's die je bij dat concert gemaakt hebt? Die wil ik wel eens zien! Zenial |
|
Moet mn lijstje eens updaten: Ik ken (vaker mee gesproken enzo) - Shun Sacer - Inside-Lie Wel eens ontmoet: - Cadaveria - Faceless Unknown - Ghoulliette - Markam - MBMarduk - Mirandarijntje - She Devil - Valorian - Vargen - En die mannetjes gisteren bij Primordial, ben de namen alweer vergeten hahaha Zenial |
|
- MrLafawijn - SleepwalkeR - B6R6A6M I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
- XNegativeX - XPositiveX The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: WAHAHAHA ROTFFLMFAO |
|
ik ken alleen Markam, heb zelfs nog bij m op de basisschool gezeten...way way back...verder weet ik dat er een paar ZM'ers in de buurt wonen, maar ken ze niet echt. The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
Ik ken mijn ouders IRL. |
|
GAAF! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |