|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik had tenminste dr Martens aan. Die worden geasocieerd met nazi's dus zijn ze stoer.. |
|
alleen tegn komen en hier melden is gay, er staat KENT in de topic titel. |
|
quote: elfensteen is ook gay Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Kijk maar uit want straks moderate ie je nog. En ja, wat is nou kennen, ik heb een heleboel mensen ontmoet op wacken, en met een stel heb ik ook nog best wel even staan/zitten praten maar kennen is weer zo'n groot woord he. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nou ja, als je iemands tepels gelikt hebt ken je iemand toch wel vrij goed, ik bedoel, dat doe je niet met iedereen, weet je wel. |
|
quote:Ik ook van jou hoor Ik KEN maar een stuk of 3,4 mensen van ZM |
|
quote: Verschrikkelijk, en vervolgens micha die tegen ryn ging vertellen dat ik m zo'n leuke aardige jongen vindt (niet dat ik dat niet vind hoor, maar toch ) Ja, dat schept dan toch wel weer een band. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: neej? zal wel aan mij liggen dan |
|
quote: AARGHHH |
|
quote: valt me nu pas op. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: ON FUCKING TOPIC |
|
quote: daar is een ander topic voor toch? anyways on topic: Ik ken Jenje jammer genoeg, en misschien dat Claw wel eens tegen het lijf ben gelopen aangezien hij in rocks schijnt te komen, maar daar staat me verder nix van bij...owja en Djkrizz kent ik ook een beetje |
|
Ik ben die hele stoere gast waarvoor iedereen altijd aan de kant gaat in de Rocks Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: tussen de benen doorlopen telt niet |
|
Damn...ik vergat Zenial..sorry Lirimaer Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
mag ik jullie tepels likken, ik heb meer nieuwe vrienden nodig We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Hehe Ontopic ken ik Fedaykin en Vlkodlak. En heb ik wel eens wat woorden gewisseld met Mörke, Fire, Ryn en Humanator. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: mm helpt dat ? AARGHHH |
|
quote:bij jo misschien wel... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:en bij mij dan |
|
quote:als dat zo is .. AARGHHH |
|
Hey, niet slowchatten! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hmm tsja, ken alleen orion *Loving Orion |
|
quote: Nee... Maar hij vergeet mij! Naja, toen was ik ook nog geen zm'er... ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |