|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
En wekt ergernis. |
|
Zijn wel meerdere op dit forum die het doen ... |
|
Die ook ergernis wekken. |
|
Dat verkorten moet dus door de andere forummers weer ontcijferd worden, wat een helehoop extra tijd kost. Energieverspilling! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Oke oke ik zal vanaf nu het afkorten zo veel mogelijk beperken Nabua Vonveilla |
|
quote: Mijn dank is groot. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: shut up! lol |
|
Ik ken helemaal niemand hier, maar ik ken ook weinig mensen uit mijn omgeving die van dezelfde muziek houden als ik, dus vandaar dat ik mijn toevlucht zoek op forums enzo. Waar komen jullie allemaal vandaan? Ik gok dat de meesten uit brabant komen,...ik woon zelf noord holland, vlakbij alkmaar. You can't go beyond the limit without falling down |
|
quote: Dan woon je al vlak bij een aantal zm'ers: Elessar ZwaarMetaal en ik, volgens mij nog een aantal, maar dat weet ik zo even niet |
|
ff kijke, ik ken: nachtvorst impaled homobus karnivoor voice of doom schemerzang (ban nog heel veel dagen ) irritante klootzak desire (volgens mij...) en vast nog wel een aantal anderen wie ik me niet meer kan herrinneren op dit moment We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Je kent mij toch ook? |
|
Ik ken alleen de Moordlustige hamster. Deze zie ik ook zeer regelmatig. Vuig heb ik ook een aantal keer gezien maar deze kende ik alleen van naam. Wonen er nog wat ZM'ers in Arnhem en omstreken? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: panda en elmar toch? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:je staat er toch ook bij We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik woon op 35 km van arnhem. maar ik ben zo true, dat ik onzichtbaar ben. Oud Vuil. |
|
woehoe, tr00heid We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ja laat maar... ik had 't niet goed gelezen beetje dom....belg he |
|
quote:hahaha hoe ist met ozz? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ja goed Nog steeds errug geil |
|
quote:hee homo, waarom sta ik er niet tussen? |
|
Omdat dit je eerste post is |
|
quote:omdat jij je met je kuthoofd net heb aangemeld homo We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:ah, vandaar ik kom zo richting A'doorn...ben er rond half 9 |
|
je doet maar We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |