|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Der Lexus Black Lily MBMarduk Slechtheid is die dude met die twee voelsprieten. En enkele mensen chat ik wel eens mee. |
|
hmmm....vroeger kende ik Angela Mortis nog als kleine zusje van een vriend van mij maar das ook al weer jaaaaaren geleden. |
|
nachtvorst karnivor mcdoom ares undertaker |
|
quote:Da's wel heel lang geleden ja Goede oude tijd toen ik nog 9 jaar was MuayThaigerrr!! |
|
das nog niet zo lang gelden toch |
|
Hm..nou je het zegt.. MuayThaigerrr!! |
|
Och, is iig heel veel biertjes geleden |
|
Kennen is een groot woord mensen, sommige in het lijstje ken ik beter dan anderen en van sommigen weert ik eigenlijk alleen hoe ze eruit zien (in het echt), maar daar gaat ie! DarGull (ja, echt waar) Lady Rose Greycloak ZwaarMetaal Vargen666 Valorian Rajackar Dwaallicht Lord Morgoth Morke Witch Cadaveria Amarantha Suzanne Beli Mawr Infaustus Linknl Judge M. Shera Sasette General Skullfuck Karnivoor McDoom FireFox En ik vergeet vast nog wel iemand... (lijkt veel maar sommige ken ik echt alleen van gezicht) [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 22-05-2002 14:34] |
|
quote: vergeet je mij nog zeg ik gaf ej zelfs nog een op zmfest Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Vergeef je me... |
|
quote: vooruit dan maar Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
IRL ken ik Wishmaster Airwolf The Beast en gezien op concerten : Snagger Necromantica Skullfucker en nog wel een paar ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote:dat neem ik zo van je aan MuayThaigerrr!! |
|
Dargull, die is heel lief. |
|
quote: Ja, want ik kam m'n haren en poets m'n tanden voor satan |
|
quote:The Dark Side is strong in this one... |
|
retum lobotomy greycloak en goulliete een beetje niet echt veel dus |
|
Ik ken: Oebe, Dood Spoor, 1i1ith, Smirre en MischiefMira. Ik weet wie Greycloak en Heavy Debby zijn. Ik praat wel eens met Metal Mark over horloges. Verder zijn er vast wel een paar die ik van gezicht ken, of vaag eens ontmoet heb bij een optreden. Maar goed, ik snap ook wel dat de meeste mensen er niet voor uitkomen dat ze een Voleg kennen. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 23-05-2002 12:54] Touché, pussycat! |
|
Niemand Gesproken: -=Zwaarmetaal=- Fallen_Angel Angela Mortis Gezien, niet echt gesproken (of alleen hoi): Rajacker General Skullfucker Paul Jenje Dargull Aerodis Fire RDP en nog een paar die ik nu ben vergeten |
|
quote: sebinsagoil |
|
Toevallig een zilveren kermis horloge? Trieste gast |
|
Wie ken ik in het echte leven, moeilijke vraag, eens mijn grijze massa hier vanboven aan het werk stellen. -Sharteel -The Wounded Immortal -Mortanius -Dargull -Dwaallicht -Cadaveria -Mordheim -Zjosjuwa (sorrie voor enige spelfout) -Suzanne -Rajackar -Vargen666 -Valorian666 -mörke -Witch -Davy -Amarantha -Greycloak Dat zijn ze zo ongeveer, mijn grote spijt voor die die ik vergeten ben erbij te plaatsen, sorrie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Je hebt je twee borsten laten aanmeten? |
|
nee... zijn teelballen zijn helaas weggehaald vanwege een ernsitge vorm van kanker... die voelsprieten heeft ie dus niet meer... |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |