IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Wie kent wie (irl) ? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2001 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2001 11:22 schreef Lady Rose het volgende:
gister zomaar opeens Jenje en Fire in het wild gezien....
Ben nu nog even aan het herstellen

Pff , tja ... ik mocvht weer effe rondlopen.
Woensdag komt mijn verzorgster weer

Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 19-11-2001 17:51 by Elanthia Wijzig reactieProfiel van ElanthiaQuote dit berichthttp://htt

quote:
Op 13 november 2001 23:13 schreef Rafnagud(Nirdhoggr) het volgende:
NIemand kent mij IRL...en wie wel moet dat nu zeggen 10...9..8...7...6..5...4...3..2.1...0
sorry niemand reageerde...en voor zover ik weet ken ik ook niemand

ja ik ken jou IRL

[Dit bericht is gewijzigd door Elanthia op 19-11-2001 17:51]

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 19-11-2001 18:29 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ik ken helemaal niemand... *snik*

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-05-2002 23:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

19 november 2001?? *kick*
Nou dan...inmiddels ken ik IRL:
TNightmare
Der Lexus
Rajackar

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 20-05-2002 23:35 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik ken er drie denk ik

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Tequila the Hun
Heaven is where you find it.
Usericon van Tequila the Hun
Posted 20-05-2002 23:51 by Tequila the Hun Wijzig reactieProfiel van Tequila the HunQuote dit bericht

Ik ken het meeste volk uit enschede wel van gezicht denk ik. En een paar iets beter.

If brute force doesn't solve the problem, you're not using enough.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-05-2002 23:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik ken er zeker 2

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-05-2002 0:05 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik ken niemand van ZM en niemand kent mij.. harhar!
Ben de enige hier die in Leuven woont

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-05-2002 0:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 0:05 schreef mislyd het volgende:
Ik ken niemand van ZM en niemand kent mij.. harhar!
Ben de enige hier die in Leuven woont
Heu... Waar woonde of studeerde MoRGaN ook maar weer...?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2002 0:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ken een aantal mensen, en een aantal mensen kent mij.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-05-2002 0:14 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 21 mei 2002 0:05 schreef Greycloak het volgende:
Heu... Waar woonde of studeerde MoRGaN ook maar weer...?

Echt? Hmm.. Zou me toch verbazen als ze me zou kennen.. Ik kom nooit buiten op normale uren..

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-05-2002 0:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 0:14 schreef mislyd het volgende:
Echt? Hmm.. Zou me toch verbazen als ze me zou kennen.. Ik kom nooit buiten op normale uren..
Ik meende van wel. Nu heb ik wel een foto van haar maar ook beloofd die niet verder te distribueren. Ze heet Marlies, maar verder...

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-05-2002 0:22 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 21 mei 2002 0:17 schreef Greycloak het volgende:
Ik meende van wel. Nu heb ik wel een foto van haar maar ook beloofd die niet verder te distribueren. Ze heet Marlies, maar verder...

Haar profieltje is nogal elementair.. hehe. Ik ken alleen een Marlies De Somer.. brrr....

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 21-05-2002 0:22 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Styhn
beastial blasphemer
metal mark
schaambaard
duxmortem

datwas het wel volgens mij

No meat is sweater

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-05-2002 0:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ken niemand.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-05-2002 0:24 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 0:22 schreef mislyd het volgende:
Haar profieltje is nogal elementair.. hehe. Ik ken alleen een Marlies De Somer.. brrr....
Hoe oud is die? En wat studeert die? Hebben ze in Leuven een brouwerij? (Thou hast almost mail)

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-05-2002 0:27 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 21 mei 2002 0:24 schreef Greycloak het volgende:
Hoe oud is die? En wat studeert die? Hebben ze in Leuven een brouwerij? (Thou hast almost mail)

Die moet volgende maand 26 worden (en moet dus al lang afgestudeerd zijn, besef ik nu)
Ja, de stinkbrouwerij van Leuven.. Gelukkig maken ze daar lekker bier, dan nemen we de stank er graag bij

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-05-2002 0:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dan woon je niet als enige ZM ster in Leuven.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-05-2002 0:37 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 21 mei 2002 0:28 schreef Greycloak het volgende:
Dan woon je niet als enige ZM ster in Leuven.

Ai, en ik die dacht dat ik het Rijk voor mij alleen had
(meel komt morgen:trage typiste )

Warheart
Usericon van Warheart
Posted 21-05-2002 0:42 by Warheart Wijzig reactieProfiel van WarheartQuote dit bericht

Hm, de enige (in-het-echt) bekende voor mij is rasputin, verders naar mijn weten niemand. Tja, je leert ook niet al te veel mensen kennen wanneer in je een achterlijk havendorpje als dit (heijplaat) je leventje slijt.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-05-2002 1:43 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 0:23 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ken niemand.

Slim antwoord maarten.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-05-2002 1:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ja..

uit 'real life' ken ik:
Jester666
Firefox
PsYcHo
Gummibeer

Via ZM heb ik de volgende mensen in da flesh ontmoet:
Bintje
Heer Morgoth
Marcel Coenen
Redelijk
G.
Triple Dan
Shredhoofd

en er volgen vast nog veel meer mensen

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-05-2002 9:19 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Nou, dit lijstje is bij mij inmiddels aardig wat langer geworden.

Dead things grow from deep inside...

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 21-05-2002 9:20 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Zm-ers die ik ontmoet heb

Beli Mawr
Marcel Coenen
Davy

ZM-ster die ik dit weekend ga meeten
Asherah!! (en riskeer het nu niet van niet te komen he)

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-05-2002 9:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik weet wie TNightmare is.... voor de mooie haartjes.
En ik denk dat ik Marcel Coenen ook wel eens gezien heb, aangezien hij vaker in de bosuil optreed en ik daar regelmatig kom.

Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com