|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
En wie kent mij? |
|
Ik heb je 1x gezien in Atak, maar dat wil niet zeggen dat ik je ken. the only pleasure is pain |
|
quote: ikke niet. sorry. |
|
niemand. Ik eeh...zit binnen, laat me ma de boodschappen doen..en de koelkast staat ook in huis dus tja zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
eum........niemand eingelijk. Welja, niet IRL. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Zo, ook maar weinig mensen die mij kennen. |
|
Hehe, gek hè? Ik heb eigenlijk de meeste mensen hier al wel eens irl gezien(en gesproken). Maar kennen is een groot woord. |
|
~kramy~ ~folkwang~ ~ulfheidnir~ ...Wat Een Mooie Dag... |
|
Beli woont hier zowat om de hoek When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Die lullo die zoch Lordjohn_2 noemt is een makker vamme. |
|
ik ken er ook nog een paar van i-net die hier komen. Die ga ik vast nog wel is zien. vorige keer bij Doa gemist |
|
-bean sidhe -folkwang -misanthrope (die kennen jullie ook karin en trudy...das basje! ) -Kramy (neej toch wel ) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
en misanthrope dus.. wist niet dat die ook op dit forum zit! *dag basje?!* ...Wat Een Mooie Dag... |
|
ulfhednir (vriend ) bean sidhe (zusje) misanthrope (kerel van school en jonosh ) kramy (kerel van school ) |
|
Ach, wat is kennen. Een aantal ben ik wel eens tegen gekomen op concerten/festivallen en heb er een aantal alcoholische versnaperingen me genuttigd. Echt enorm goed kennen doe ik er echter geen een. Life doesn't get much better than this! |
|
Alleen Panda echt |
|
Ik ken gelukkig niemand IRL... |
|
Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: (Ehhh, ja, sssjt, jou wel natuurlijk ) |
|
quote: (goed goed, ik begrijp dat ik snel uit het geheugen verdwijn) Ik ken hier dus niemand. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: |
|
Niet slowtjette! |
|
quote: Met knoflooksaus, broodje en sambal? JA!!!! In Goes zit een hele vette shoarma-boer.... Thus spoke the night spirit.... |
|
ik ben bevriend mat nachtvorst ben ik nu true |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |