|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hee da's toevallig, ik jou ook! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ik denk wel dat hij met de trein gaat, met wie weet ik niet. maar handen thuis he, alleen ik mag aan die harige billen zitten |
|
quote: dan ga ik je vriendje versieren |
|
neem je slingers mee ??? hahaha |
|
quote: hij heeft wel mooie blonde haren als je die naar voren haalt kan hij zo voor meisje door!! |
|
quote: cup? |
|
Ik ken iedereen hier in riel lijf! Jullie zijn allemaal mijn vrienden! Maar mijn grootste vriend is toch wel Jenje (aka Jan) Dit slaat nergens op. |
|
quote: ja, mocht ik meer tijd hebben.... If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote: aaaaaa |
|
Ik heb toch niet zo'n grote handen |
|
strax ken ik iedereen irl! na x-mas fest ken ik er iig 80 meer "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
79. |
|
ok dan "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik ken mijn vrienden irl |
|
quote:Maar ze zijn wel onzichtbaar Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nee hoor ik moet ze alleen opblazen |
|
quote:Geil. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: wow zijn er inmiddels wel wat meer, iig waar ik regelmatig contact mee heb. oa: folkwang, impaled succubus, mcdoom en h-k Je moeder. |
|
ken wel wat mensen hier irl, maar die ga ik alemaal nie opnoemen , geen idee of firefox dit al keer heeft gepost hier, maar anyway- firefox en ik zijn neefjes Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Waarom zou Firefox dat nou niet gezegd hebben |
|
quote: HE! ik kan ook lief zijn hoor Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Dat wil ik niet eens weten ... |
|
wiejjj ik kwam net Markam tegen in de trein van Amsterdam naar Den Bosch..heel toevallig en leuk. Was ook een hele lieve jongen |
|
heh, vanaf morgen komen er veel lijstjes bij denk ik |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |