|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Sjorry lykletje! DAMES EN HEREN ZMMERS...IK KEN lYKLE OOK IRL!!!!!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:kut voor je We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: en ik snakte liefelijk naar adem Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
btw je zou nog een keer in delft langskomen en ergens wat gaan doen maar niks meer van je gehoord of was dat zon dronke ingeving Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Hmm ik was er wel, maar ik heb geloof ik niet met je gepraat, wel even met Impaled Succubus. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ook nog ellesar en zijn vriendin |
|
quote: Ik ben nooit dronken...ik was gister in Delft..voeg me anders toe op msn? babyschaapje@rotmail.com Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik ken/heb ontmoet/gesproken: - Shredhead - Hollie - Joep 777 - Triple Dan - Devilicious Pem - mcoenen - snaack - psycho - vampie - mirandarijntje - vomitory - bintmeiser - metaltuuplimburg - she_devil - myth of fury - bonnie - ratje - redelijk - hub de gallier - heuy - sharteel - helmet - Hoolie99 - Murdering Monk - Trommelke - Blackjack - Morning [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 03-08-2003 23:56] |
|
ik ken: undertaker hgarrotwulff nachtvorst necromantica snagger desire karnivoor folkwang ylic die ik met regelmaat spreek: rasputin kleine micha banaan irritante klootzak sater wie ik ooit heb gesproken verder zijn er teveel. [Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 04-08-2003 0:09] |
|
quote:JA die jah, no offence Bintmeister Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
bekend: folkwang undertaker hgarrothwulff nachtvorst impaled succubus mcdoom h-k vager: necromantica snagger desire irritante klootzak en nog wat lui die ik zelden spreek Je moeder. |
|
ik was mcdoom vergeten =impaled succubs duz [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 04-08-2003 1:37] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
niet zo veel: Helmet Beli Sharteel MBMarduk. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:ow, maar die ken ik ook ff een tiootje ???? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:gefeliciteerd ermee |
|
huhu, ik ben impaled homobus en ik ken mezelf |
|
gelukkig is haggardwolf niet dronken en heeft hij steeds 100% door dat hij steeds onder mijn naam post |
|
Ik ken niemand en dat wil ik graag zo houden Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Volgens mij heb je mij ook wel eens gezien... Zenial |
|
Ik ken Kleine Micha Banaan met broertje Rasputin. -Iljyc -Jane Doe En Snaack als Bandlid. |
|
Arson DMTR Pil 1i1ith Lainedil Natascha [Dit bericht is gewijzigd door Mithrandir op 04-08-2003 11:14] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: jah nog een paar, fallen angel en mij :p |
|
quote: zeg ik ook altyd maar het lukt niet meer AARGHHH |
|
Icequeen Gunman |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |