|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Aragorn Wishmaster |
|
Body_of_evidence kende ik al voordat ze op dit forum verscheen. Wishmaster heb ik via ZM ontmoet. Kende hem daarvoor alleen van gezicht. |
|
Ik ken, Bommeltje, Dwaalicht en Azzie SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
hm mijn lijst is wel gegroeid nu, de meeste zmers ken ik na zmfest nu wel van gezicht Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: IK KOM!!! Zjos heeft me op de guestlist gezet, dus... (Maar eigenlijk heb ik jou al es ontmoet hé ) [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 21-05-2002 13:20] |
|
Ik ken helemaal niemand |
|
Ik ken ze niet , maar ik weet wel van een aantal ZMers wie ze zijn, omdat ik ze IRL ben tegengekomen. okay, Angela Mortis dan |
|
Ik ken niemand Trieste gast |
|
quote: Ik ken een aantal ZM'ers persoonlijk, dat zijn er niet eens zoveel. En ik heb een hele waslijst ZM'ers die ik een keer heb gesproken, maar die's wel heel lang MuayThaigerrr!! |
|
ik denk dat mijn waslijst wie ken ik niet. inmiddels korter is dan andersom Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik ken jou niet en wil je ook niet kennen!!! sebinsagoil |
|
quote: Da's waar.. Toen in Leuven.. was ik al vergeten.. Maar dat was niet echt een bewuste ontmoeting he Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dames .. on topic aub. |
|
Ik ken Siqdiz ( ) en Wladimir...dat is het wel geloof ik. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Shera (duh) Lord M Bint Fire Damien Hirogen Vampire Girl LinkNL XNegativeX Paul Suzanne Lady Rose Hagrath Rajackar Op vriendelijke verzoek: Schaduwlandje Ik zal de mensen waarmee ik alleen handjes heb geschud er maar niet bij zetten, dan wordt de lijst te lang, aangezien ik mateloos populair ben [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 21-05-2002 15:24] |
|
quote: *kuch* toch vind ik wel dat jij mij erbij moet zetten, aangezien jij BOMMELTJE!!!!!!!! in mijn oor heb geschreeuwd! in de Atak! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik sta ook niet op jouw lijstje .. |
|
quote: ik ken dus ook niemand, maar als wij nou doen alsof we elkaar kennen, dan kennen we allebij toch iemand! Ik ken Beastial Blasphemer! |
|
ik ken zo ver ik weet alleen koud |
|
quote: Oeeeppssss!!!!!!!!!!!!!! Nou bij deze dan, Olly, Super Teddy, Azzie en Jenje (vooral zijn stem galmt nog steeds door mijn oren). SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Dank U OOLLIIIEEE BOMMMEEELTJJEEEEE |
|
quote: ahum...nu wil ik mijn naampje ook op uw lijstje zien verschijnen....... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Moet je ff naar het lijstje kijken .. |
|
oohhh dank u nu kan ik weer rustig doorgaan met werken SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |