|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ken Agamidion goed, Digerdoden wel aardig{ ). that's it Don't touch me. I'm evil. |
|
Username: Schemerzang Deze user is gebanned: Nog 1958 dagen duurt nog wel ffkes dus haha We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ik ken: - Helmet - Niwi - Judge M - Vampie en ik heb met BelleDamaNocturna een keer gezopen, gesproken, gezopen, gedanst en gezopen... no text supplied |
|
Ik ken Sassette, greycloak, wijers, Carnagath... en 1i1ith... Mischien wel meer, maar daar ben ik me niet van bewust, haha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
wie waren er allemaal in de baroeg bij watain? daar heb ik met enkelen staan praten.... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik ken/heb ontmoet/gesproken: - mies - hollie - joep 777 - triple dan - devilicious pem - G. - mcoenen - snaack - psycho - vampie - mirandarijntje - vomitory - tnightmare - jenje - rajacker - azagthoth - iron maiden - skitzoid kitten - janedoe - zwaarmetaal - angela mortis - bintmeiser - lord morgoth - metaltuuplimburg - metalgirlophelia - dwaallicht - argentumfeles - she_devil - aerpel - myth of fury - bonnie - judge m. - ratje - redelijk - greycloak - frietbal - hub de gallier - heuy - slechtheid - ghouliette - sharteel - MBMarduk - gummibeer - helmet - WickedKimmie - lilith - smirre - collision-tammi - Benhume - Hoolie99 - Suppository - Murdering Monk - Megalodon - Pazuzu - Forever Times - LordHelgor - general skullfucker de rest zou ik niet meer weten, sorry! [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 03-08-2003 20:48] |
|
quote: ja ik een kwartier van arnhem af met de trein AARGHHH |
|
quote: AARGHHH |
|
ken digerdoden, rammoth , firefox(mja familie he ) , belladamanocturna, shadow_builder, arrebar , en nog emer maar hersens willen ff neit verder Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Gejat van Shred met m'n eigen ik heb gezien /gesproken lijstje - mies - hollie - joep 777 - triple dan - Shredhead - Saphire - Astaroth - snaack - Possessedpacman - Paul - Suzanne - Bazzio - Dunne_Hein - jenje - rajacker - Voice of Doom - Karnivoor - Lain - skitzoid kitten - janedoe - zwaarmetaal - Lady Rose - bintmeister - lord morgoth - TNightmare - Fire - MBMarduk - bonnie - judge m. - ratje - FireFox - gummibeer - helmet En vast nog veel meer..maar ben te brak om na te denken.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dat is toch één persoon? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
pfff...ik ken alleen maar Arson, Ghoulliette en Mithrandir...da's ook niet veel... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Vampie Zwaarmetaal Saphire Lain Die dude met die zonnebril in utrecht. (vampie weet het wel) en nog iemand maar daar weet ik gewoon zijn naam niet meer van.... Oftewel vrijwel niemand Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Bintmeister! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik ken wel wat mensen van hier. Maar van de meeste weet ik naam niet meer. Aangezien ik de meeste ZMers alleen in een tamelijk dronken toestand tegen kom. |
|
Ik wil Dunne hein niet kennen Hellaas?!?!?!?! |
|
quote: die is erg lie..ehm aardig!*grijns* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
owja vampie heb ik ook nog ooit keer gezien althans gezien , die plette me bijna Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: ik knufde je lieflijk man! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
hehe ja ik weet ut maar ik heb geen spieren he dus dan is het snel al geplet worden Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Ik ken Vampie binnenkort IRL |
|
quote: Ha! echt wel!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ik ben een einzelganger, ik niemand persoonlijk grrr |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |