|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij mij wel gezien en ik jou niet (niet bewust althans) MuayThaigerrr!! |
|
dat heb ik nou ook |
|
Ik ken alleen Faal en Ghoulliette denk ik |
|
quote: *troost* komt vast wel een keer |
|
quote: *kwartje valt* Was jij niet met Ruud Banziger in Staddijk?? |
|
quote: Foei! |
|
quote:wrijf het er maar in quote:Als je naar het optreden in de Pit komt als dat dus eenmaal geregeld is wel ja [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 21-05-2002 20:24] MuayThaigerrr!! |
|
Niemand I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ja, enu nu wie is jij (argh i'm being watched) |
|
ik stond de hele tijd bij zijn broer Marcel en die blonde, Marco ik had dat rode shirt aan met daarop "skateboarding is not a crime". Je hebt nog een tijdje bij ons gestaan! |
|
jah! jou heb ik wel gezien, je t-shirt iig jij hebt kort haar toch?? |
|
ik ken niemand, mocht daar behoefte in bestaan ik ga naar ozzfest en waldrock, send me a mail zouk zeggen Let´s bring back the METAL |
|
quote: ehhh, nee...nogal 4 x zo lang als dat van ruud zeg maar (mijn haar dan he..) |
|
ja echt, hmmm maar je t-shirt heb ik wel gezien iig geval, kan me er wel ongeveer een gezicht bij voorstellen maar ja, misschien zou een foto ter geheugen steun wel helpen |
|
Ik ken iedereen Ik, Wil Schuurman |
|
quote: geloof er niets van, anders had je me geen trabce snol genoemd |
|
Ik ken alleen Jade uit real life To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
quote: (ik = op de voorgrond, overigens was die sik er zondag al af) |
|
ja bekend gezicht! |
|
quote: oja Ooit vaag verleden ontmoet: Dummichild |
|
irl Jester666 Firefox PsYcHo Snaack Dat is wel zo'n beetje. |
|
Ok Ik ken iedereen op Ghoulliette na Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik ken vrij veel mensen intussen! Nu ja sommige slechts de handen geschud... maar toch. |
|
je herkend nu het hoofd bij de naam.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |