|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Thou art truly most selective in making choices, Milady. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: vergeten Ik ken ook Greycloak in het echt :D bla...bla...bla... |
|
quote: rajackAr |
|
quote: Damn, hoop jij nog steeds op moderator status ofzzo ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
bastard |
|
Ik ken niemand, maar ik ken vele wel... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik ken er wel wat van gezicht, maar verder ken ik alleen Soepkoeltoer, Humanator en der Strumer. |
|
U kent weinig, en dat is niet veel. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: sorry vergeef me, heb dislectie |
|
OK.. gaan we.. - Paul - Suzanne - Jenje - Shera - Lord Morgoth - Bintmeister - VUIG - Necromantica - Lady Rose - Hagrath - Asherah - Mcoenen - Iron Maiden - LinkNL - Zjoshua - Natascha - Dargull - Amy - Vampire Girl - HK66666 - Harachte - Miepje - Vampire Ricardo En verder nog een stel lieden die hier slechts enkele posts gedaan hebben..(en ik zal er ongetwijfeld nog een heleboel vergeten zijn...) |
|
not a single soul My madness, my sadness |
|
quote: same here ! misschien kunnen we eens afspreken ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
wie weet.... damnz...ik ga ff uo aan de praat proberen te krijgen en dan pitten. truste mensen ( of meer toepasselijk: lekker geslapen?) My madness, my sadness |
|
quote: woonde jij ook niet in rdam vlak bij de black widow ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: nope ik woon in good old dordrecht (wel vlak bij r'dam) btw slapen kunnen we wel vergeten, pokkehitte My madness, my sadness |
|
quote: ok nevermind Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
gehheh heb lekker een ven op stand turbine op me snuffert gezet en zit nu lekker onderuitgezakt zonnepitten te eten en een beetje te internetten... zo filmpje opzetten 3 minuten later hoor je een hard knal wanneer ik van me stoel afdnder ( btw xcuses voor eventuele typfouten maar heb een oud kutbeeldscherm en die invulvakkies op forums zijn bijna niet te lezen My madness, my sadness |
|
sinds deze week ken ik Korax en boypunk en demogorgon?? ofzo en soepcultuur |
|
Ik ken alleen Sporty Voleg en 1i1ith. We zijn zo'n beetje buren maar ik wist in het begin niet dat zij ook op dit forum zaten... [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 18-06-2002 16:25] Bla |
|
He ooypunk, vieze langharige germaan Hier is u dus, Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
quote: jou ken ik ook, alleen ik ben soepkOEltOEr. en demorgorgon en humanator en rajackar en vuig en sturmer en HK en MBmarduk. ook weet ik wie valorian 666, cadaveria en dwaallicht zijn. |
|
quote: hij is hier... maar hij is wel moeilijk te vinden, omdat hij zo weinig post.. |
|
Ik ken mezelf Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Grmbll je was me voor Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |