|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier is mijn lijst van de ZM-ers dat ik al ben tegen gekomen: - Sharteel - Agony - Suzanne - Mordheim - Paul - Mortanius - The Wounded Immortal - Wolveken - Count Usher - Ice Queen - Gunman - Iron Glory - Asherah - Child of Decadence - Ghoulliette - Snagger - Zwaar Metaal - Dwaallicht - Rajackar - Mörke - Witch - Amarantha - Vargen666 - Cadaveria - Valorian666 - Iron Maiden - Ineluki - Davy - Legatius - Lady Rose - Lord Morgoth Sorrie voor diegenen die ik nog vergeten ben. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
NIemand kent mij Niemand kent mij tralalalalalaaa |
|
En ik ken niemand, lalalaa... |
|
ik was ranzige rajacker vergeten! |
|
shredhead sorpresa slechtheid marcel coenen mansongirl Lordjohn_2 tnightmare mirandarijntje voor zover ik me nou kan herinneren [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 17-12-2002 22:37] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
kweet nu oek wie Orion is ! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Moet jij wat van mij ofzo? |
|
quote: hihi natuurlijk!, wie wil er nou geen vent die kan koken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
quote: Ik heb jou wel eens gezien Zenial |
|
quote: Twee bezwaren: - Je kent me maar 1 keer . - THightmare? |
|
quote: zoals je weet was ik aardig dronekn toen, ik zag dubbel! |
|
Ik ken er maar weinig denk ik: Faceless Unkown Metal Mark Georgie f*ck Godless Zenial Ik zou van kennen in sommige gevallen 'ooit ontmoet' willen maken |
|
-Grimnir ken ik beetje -Visor (komt hier niet meer geloof ik |
|
quote: Jij hebt veel vrienden zeg |
|
quote:+ Argent. Even vergeten. |
|
niemand |
|
ik ken alleen metaltuuplimburg, voor de rest (nog) niemand "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Volgens mij valt "speelt ermee in een band" ook onder "kennen" Zenial |
|
echt kennen? (als in vaker dan 1 keer voorbij zien huppelen i.r.l.) Grimnir Vuig soepie&demo. generaal schedelneuker (hier al lang niet meer gezien btw) kom ik welleens tegen categorie twee (iets minder vaak dus): de tsjokkevollers marcel shredhead miranderijntje en daarnaast nog de wackengangers [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-12-2002 16:08] |
|
quote: hahaha....niet al me vrienden zitten op ZM en eigenlijk: nee, heb niet zoveel vrienden ow jah: vergeten (sorry ): Trevoc |
|
ik ga jou vast tegenkomen zondag ? |
|
quote: Mij? umm...op X-Mass fest misschien wel...maar mij wil je niet tegenkomen en als het tegen iemand anders bedoeld was... sorry |
|
quote: ik ben er niet bij iig zondag, ik zit achter de kassa bij de hema in nijmegen centrum veel leuker (not!!) (mijn vriendje gaat wel!) |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |