![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
hahahaha yes yes bingo ![]() ![]() Kankerlul ![]() |
|
quote: bijna idd, hier zit er nog ene ![]() en ik ken Child of Decadence in't echt... en beli mawr ben ik tegen het lijf gelopen op graspop, that's all folks ![]() ![]() |
|
Oh sinds Flix hier ook rondhangt ken ik ook een zm'er... ghehehe... hoewel ie eigenlijk een lsd'er is want hij was eerst op mijn forum voordat ie hier kwam ![]() Zenial ![]() |
|
Wablieft ni vele westvlamingen? da weet ik nog niet direct toch! die meute van rond oostende en al.....ik zit ier ook, den Brr (eigelijk biter weinig) AgonY blijkt ineens ook W-Vl te zokn..... dan nog den Davy Upperhellcult! Hin hees moa Has! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Ik denk dat ik jou toch eens gesproken heb tijdens het Handzame-metalfest in '99 ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
jaaj da zit er dik ik herken ui totjen.....ma werover?????? pfrrrrt veel keure da'k zondag ook al vergeten ben wat er zaterdag gebeurd is (na 6 uur) Anyway ik heb er zin in ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: en k ken Nix, en nu ben k dus heel vrolijk. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() tot morgenaaf he ![]() *ehm, waarom ben je niet online* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: omdat k dacht dat je dr toch niet was. ![]() maar nu mot k dr af ,snik! ![]() ![]() |
|
quote: * Ik zie/spreek je morgenaaf wel. Ik bel wel zodra ik er ben ![]() ![]() * I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Some of you i don't know as well as i should like an the other half of you i like more than i should but one person only on this whole forum has a special place in my heart ![]() -=[FIRE_ZM]=- op IRC heet hij teminste zo. hij heeft me ooit een keer snoep per post gestuurt ![]() ![]() Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last ![]() |
|
quote: " ben geen metal fan maar vindt het niet erg om te horen ![]() "meuh?" ![]() ![]() |
|
beli mawr;maar of hij mij nog kent??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Van Mutilator ken ik eigenlijk alleen 1 deel, dat kleppert wel eens door de brievenbus ![]() ![]() |
|
JaneDoe-- Beste vriendin, al 7 jaar (leren kennen op de middelbare school ![]() Snaack-- Slaaf van JaneDoe ![]() Voor de rest Gummibeer,Firefox, Psycho ![]() I laugh untill my head comes off ![]() |
|
quote: Arme jongen! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Ik ken: -She_Devil -Lordjohn_2 Ik heb gezien: -Shredhead -Marcel -Wickedkimmie -Triple Dan -Heuy -Frietbal [wat was je stil? ![]() -Paul -Suzanne Ik weet wie ze zijn: -Mansongirl [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 17-12-2002 20:25] ![]() |
|
ik weet wie unchained wolf is ![]() ![]() |
|
quote: hehe... ik ken er genoeg, wie precies... weet ik niet ![]() |
|
quote:Oja! Oja! Ik heb jouw ooit gezien. ![]() ![]() |
|
Mja, wat is kennen. Ik heb er genoeg gesproken in laveloze toestand, maar ik ken er maar een paar en die posten hier niet zoveel. Een beetje nutteloos trouwens, een dit-zijn-mijn-vriendjes topic Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
Ik ken/wel es mee gepraat: - triple-dan - she_devil ![]() - mcoenen - mies - joep 777 - bonnie - myth of fury - thightmare - mbmarduk - mirandarijntje - snaack - azzy - lord morgoth - gummibeer - janedoe - bintmeister - slechtheid - megalodon - benhume - collision-tammi - hub de gallier - heuy - redelijk - frietbal - ghouliette - thightmare - angela mortis - psycho - G. - MetalgirlOphelia - Argentumfeles - susan ehhh, nog iemand vergeten? ![]() |
|
En wie hebben mij dan allemaal al gezien? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 17-12-2002 22:22] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |