|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ken er eiegenlijk geen. Ik ben ook wel benieuwd |
|
een moslim kan geen hardrocker zijn want dan past ie zijn geloof niet toe. is ie toch een hardrocker dan is ie geen moslim |
|
ik ken wel een neger die echt helemaal van blackmetal houdt, is ook zwaar immortal-fan ziet er best raar uit met corpsepaint op Je moeder. |
|
quote: Da's waar. Als ik bij een optreden ben valt het me toch wel op dat er over het algemeen bijna geen "buitenlanders" zijn. the only pleasure is pain |
|
quote: negers zijn lang niet allemaal moslims karnivoor |
|
ik weet et maar toch, komt ook niet vaak voor [beetje offtopic jah] Je moeder. |
|
en inderdaad een neger met paint is wel funny |
|
Blackmetal-negers. Wel een erg letterlijke opvatting van het woord BLACKmetal. |
|
suffoction had twee negers in de band. had ik ook nog nooit gezien |
|
De drummer van Diabolic is ook negroide en vele metalfans komen van over de hele wereld metal is dus niet zozeer cultuurgebonden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
moslim zijn is ook geen cultuur maar een geloof |
|
Ik ken er verder ook geen nee... Al passen vele moslims met hun haat wel bij black metal... Heb met een vriend van mij wel eens bekeken wat het zou worden als Akhenaten en Bin Laden samen zouden gaan werken: "here's a gun, mister Akhenaten. Shoot at any white man coming near". "A gun? I don't use guns, only very large clubs and axes. And what's with all the sand over here? I need frosty forests to feel comfortable... No, I'm not wearing that silly towel on my head. It would ruin my make-up". |
|
quote: Correctie; geloof is onderdeel van cultuur The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: correctie geloof is soms onderdeel van een cultuur. |
|
Wanneer niet dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
kijk eens naar nederland heeft hier het geloof iets met de cultuur te maken? [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 19-11-2001 0:02] |
|
Metal is toch vooral blanke muziek. De thematiek is toch vooral een 'blanke' thematiek. De muziek ook. De melodie is zeer belangrijk in metal, en het ritme is ondergeschikt, terwijl Afrikaanse muziek vaak veel meer de nadruk legt op ritme en niet op melodie (note: ik heb het uiteraard niet over R&B, dat is pathetische trendy troep gedreven door marketing, net als blanke troep zoals Britney Spears e.d.). Ander voorbeeld: hoeveel niet-blanke fantasy-fans ken je? |
|
Ik ben tegen Islam eerlijk gezegd maar niet tegen Islamieten . Ik vind dat Islam ook niet echt thuishoort bij spiritualiteit maar meer bij doctrines . (dit is geen verwijt aan de topicstarter ) Ik zou het leuk vind als morgen bijvoorbeeld mensen zouden stoppen met Islam en dat men zich bezighouden en herstellen van de oorspronkijke culturen van het middenoosten (diversiteit ) dei ooit bruut zijn onderdrukt en vernietigd in Naam van Islam .(niet dat ik voor orthodox israel ben wan dat heeft ook helemaal niks met spiritualiteit te maken ) |
|
Ik ken een moslimse metalhead! Hij vind Metallica en CoF etc etc etc wel kickuh! Hij is wel moslim, maar hij doet niet veel aan z'n geloof...dus moslimse metalheads/hardrockers bestaan zeker! Want, waarom zouden ze niet bestaan? Alleen omdat ze een ander geloof hebben? Is dat niet discriminerend?? Ik dacht dat er in de metal/rockscene niet zo vrolijk tegen discriminatie aangekeken werd??? Muziek is niet alleen voor het blanke ras hoor, maar ook voor andere rassen! Muziek is gewoon voor iedereen! [Dit bericht is gewijzigd door Creepieboy op 19-11-2001 13:18] MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
beste creep als je een moslim bent en veel aan je geloof doet kun je niet een metal head zijn, want dat is in strijd met je geloof. Meeloper is eerder het goede woord voor zo'n iemand |
|
quote: ..... anders lees je even wat er staat, ipv een verhaal op te gaan hangen over een probleem wat niet bestaat. |
|
Kan iemand mij dan uitleggen waarom een metal geen moslim kan zijn. Wat is er in strijd met zijn geloof? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: fuck ik ga hier niet eens op antwoorden. lees de koran of ga naar een moskee vraag het daar maar |
|
quote: METAL is in strijd met zijn geloof! Af en toe vraag ik me wel eens af of sommige mensen wel helemaal begrijpen waar ze naar luisteren. Ik zou zeggen, pak eens een tekstboekje en lees wat er staat. BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW BREAKING THE LAW, BREAKING THE LAW (Judas Priest!!) |
|
Hey people!! Check ff deze link die bewijst dat moslims ook op metal kicken en flink ook!!!!! http://www.emptywords.org/VoicesFromIran.htm The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |