|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Morghodius, de laatste keer, berichten aanpassen ipv aan de lopende band te gaan quoten, komt het forum niet ten goede. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 0:24] |
|
maar geen zorgen schat, ik ben uitgeblaat, heb alles gezegd wat ik wou zeggen. mijn punt en informatie is geplaatst, mijn taak hier op aarde is gedaan, ik ga nu naar de hemel [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 10-10-2004 20:26] |
|
quote: Precies, het Jamaicaanse ras!!! Dat je daar nog nooit van gehoord hebt!! |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 0:25] |
|
als je nog nooit kleurlingen (als ik het zo mag noemen) die van metal houdn hebt gezien check dan de nieuwe clip van rammstein - amerika |
|
quote: Het woord acteren al op school geleerd? spelfout weggehaald... |
|
hij is pas bij aars |
|
quote: Oh vandaar. Dan duurt het nog een hele poos dus hehehe. spelfout weggehaald... |
|
hehe ik ken eigenlijk maar 1 'buitenlander' die naar metal luistert. En bij ons op school loopt een zwarte jongen rond met pinnen om zn nek enzow. Maar verder niet eik. schoppen aas in je hol klootzak! |
|
Ehm, die dudes met dreads op Jamaica zijn aanhangers van een GELOOF genaamd Rastafari. Niet dat et boeit, maar toch... |
|
hahaha moslim hardrockers?? moet nie gekker worden!!! och ja iedereen kent toch die moslim band SCHOARMER?? met TOWERS OF DEATH: new york, the meaning of pain the why that i want you to die slow death,immense decay towers that cleanse you of your life moslim hardrock??is cker net zoiets als frans blacker? het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: 35 quotes... wow... Oud Vuil. |
|
quote: Der komen best veel brute bands uit Indonesia, t grootste moslim land ter wereld: North Batavia, Kekal, Barzakh, Hellgods |
|
Maar zijn die ook islamitisch, of uit de gristenlijcke hoek? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik denk liberaal islamitisch. Of ze hebben dikke mot met hun familie (blasfemie! blasfemie!) |
|
quote: I and I Rastafari!!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Yeah man! I love Jah Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Moslims zijn volgers van de Islam, dit staat los van (wat de meeste van jullie denken) Turken, Marokkanen. De meeste moslims komen uit Indonesie. Er wordt veel gegeneraliseerd, door er van uit te gaan dat alle moslims Turken en Marokkanen zijn. Dat je Turk of Marokkaan bent zegt alleen iets over je afkomst, het staat los van je ideeen, gedachte gang enz. Verder om de vraag te beantwoorden: Ja, die zullen er best zijn. Moslim-HARDROCKERS, (bijna) iedereen verward dit blijkbaar met Moslim-(BLACK)METAL. Ik ken een meisje van Turkse komaf die black metal luistert, ze is een vriendin van me. Verder, niet iedereen weet wat een ras precies inhoudt, bekijk dat maar eens biologisch: We zijn 1 ras! Homo Sapiens Sapiens. Er bestaat geen ander ras, het andere ras is al heel lang geleden uitgestorven: Homo Sapiens Neanderthales. |
|
Ja moeder |
|
Kan beter zijn nick veranderen in legion of Jezus. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Je vergeet de Homo Sapiens Floresiensis, homo! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vind het gewoon erg opmerkelijk dat mijn topic van drie jaar geleden nog altijd actueel is! Geen idee wat ik ontketend had! the Scorpion a.k.a. Paulien die dead enough |
|
waar is die tijdmachine dat ik terug kan naar de jaren 80 en begin 90, maffe metal onzin de laatste tijd, vroeger was het nog uniek als je iemand met een metalshirt zag, lekker babbelen en biertje erbij...*zucht*...en nou dit weer ach ja...generatiekloof Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |