IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 10-10-2004 20:08 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 19:47 schreef beli mawr het volgende:
En ook, er zijn toch ook legio blanken die graag naar reagge luisteren, moeten de zwarten van Jamaica dat dan ook raar gaan vinden?


dat is een ras schat geen religie


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-10-2004 20:09 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Morghodius, de laatste keer, berichten aanpassen ipv aan de lopende band te gaan quoten, komt het forum niet ten goede.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 10-10-2004 20:11 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 0:24]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 10-10-2004 20:24 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

maar geen zorgen schat, ik ben uitgeblaat, heb alles gezegd wat ik wou zeggen.
mijn punt en informatie is geplaatst, mijn taak hier op aarde is gedaan, ik ga nu naar de hemel


[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 10-10-2004 20:26]


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 13-10-2004 18:45 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 20:08 schreef Morghodius het volgende:
dat is een ras schat geen religie


Precies, het Jamaicaanse ras!!! Dat je daar nog nooit van gehoord hebt!!


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 14-10-2004 0:28 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 0:25]


Dude
Usericon van Dude
Posted 31-10-2004 17:22 by Dude Wijzig reactieProfiel van DudeQuote dit bericht

als je nog nooit kleurlingen (als ik het zo mag noemen) die van metal houdn hebt gezien check dan de nieuwe clip van rammstein - amerika


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2004 17:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 17:22 schreef Dude het volgende:
als je nog nooit kleurlingen (als ik het zo mag noemen) die van metal houdn hebt gezien check dan de nieuwe clip van rammstein - amerika


Het woord acteren al op school geleerd?


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2004 17:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hij is pas bij aars


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2004 18:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 17:42 schreef Jenje het volgende:
hij is pas bij aars


Oh vandaar. Dan duurt het nog een hele poos dus hehehe.


spelfout weggehaald...


granko
ik sti(n)k
Usericon van granko
Posted 01-11-2004 15:45 by granko Wijzig reactieProfiel van grankoQuote dit bericht

hehe

ik ken eigenlijk maar 1 'buitenlander' die naar metal luistert. En bij ons op school loopt een zwarte jongen rond met pinnen om zn nek enzow. Maar verder niet eik.


schoppen aas in je hol klootzak!


Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 02-11-2004 16:01 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

Ehm, die dudes met dreads op Jamaica zijn aanhangers van een GELOOF genaamd Rastafari.

Niet dat et boeit, maar toch...


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 02-11-2004 21:08 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

hahaha moslim hardrockers?? moet nie gekker worden!!! och ja iedereen kent toch die moslim band SCHOARMER?? met TOWERS OF DEATH: new york, the meaning of pain
the why that i want you to die
slow death,immense decay
towers that cleanse you of your life


moslim hardrock??is cker net zoiets als frans blacker?


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-11-2004 21:14 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 oktober 2004 20:24 schreef Morghodius het volgende:
maar geen zorgen schat, ik ben uitgeblaat, heb alles gezegd wat ik wou zeggen.
mijn punt en informatie is geplaatst, mijn taak hier op aarde is gedaan, ik ga nu naar de hemel



35 quotes... wow...


Oud Vuil.


Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 03-11-2004 16:34 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 21:08 schreef antipop het volgende:
hahaha moslim hardrockers?? moet nie gekker worden!!! och ja iedereen kent toch die moslim band SCHOARMER?? met TOWERS OF DEATH: new york, the meaning of pain
the why that i want you to die
slow death,immense decay
towers that cleanse you of your life


moslim hardrock??is cker net zoiets als frans blacker?


Der komen best veel brute bands uit Indonesia, t grootste moslim land ter wereld: North Batavia, Kekal, Barzakh, Hellgods


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-11-2004 16:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Maar zijn die ook islamitisch, of uit de gristenlijcke hoek?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 03-11-2004 16:46 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:36 schreef Mark het volgende:
Maar zijn die ook islamitisch, of uit de gristenlijcke hoek?


Ik denk liberaal islamitisch. Of ze hebben dikke mot met hun familie (blasfemie! blasfemie!)


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 03-11-2004 21:06 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 16:01 schreef Hapna Hapna het volgende:
Ehm, die dudes met dreads op Jamaica zijn aanhangers van een GELOOF genaamd Rastafari.

Niet dat et boeit, maar toch...


I and I Rastafari!!!


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 03-11-2004 21:15 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 2 november 2004 16:01 schreef Hapna Hapna het volgende:
Ehm, die dudes met dreads op Jamaica zijn aanhangers van een GELOOF genaamd Rastafari.

Niet dat et boeit, maar toch...


Yeah man! I love Jah


Bloodied by the thorns beside the leaves


Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 03-11-2004 22:20 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

Moslims zijn volgers van de Islam, dit staat los van (wat de meeste van jullie denken) Turken, Marokkanen. De meeste moslims komen uit Indonesie.
Er wordt veel gegeneraliseerd, door er van uit te gaan dat alle moslims Turken en Marokkanen zijn. Dat je Turk of Marokkaan bent zegt alleen iets over je afkomst, het staat los van je ideeen, gedachte gang enz.
Verder om de vraag te beantwoorden: Ja, die zullen er best zijn. Moslim-HARDROCKERS, (bijna) iedereen verward dit blijkbaar met Moslim-(BLACK)METAL.
Ik ken een meisje van Turkse komaf die black metal luistert, ze is een vriendin van me.
Verder, niet iedereen weet wat een ras precies inhoudt, bekijk dat maar eens biologisch: We zijn 1 ras! Homo Sapiens Sapiens. Er bestaat geen ander ras, het andere ras is al heel lang geleden uitgestorven: Homo Sapiens Neanderthales.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2004 22:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja moeder


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-11-2004 22:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Kan beter zijn nick veranderen in legion of Jezus.


Bazzio Attacks!!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-11-2004 23:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 22:20 schreef Legion of Satan het volgende:
Moslims zijn volgers van de Islam, dit staat los van (wat de meeste van jullie denken) Turken, Marokkanen. De meeste moslims komen uit Indonesie.
Er wordt veel gegeneraliseerd, door er van uit te gaan dat alle moslims Turken en Marokkanen zijn. Dat je Turk of Marokkaan bent zegt alleen iets over je afkomst, het staat los van je ideeen, gedachte gang enz.
Verder om de vraag te beantwoorden: Ja, die zullen er best zijn. Moslim-HARDROCKERS, (bijna) iedereen verward dit blijkbaar met Moslim-(BLACK)METAL.
Ik ken een meisje van Turkse komaf die black metal luistert, ze is een vriendin van me.
Verder, niet iedereen weet wat een ras precies inhoudt, bekijk dat maar eens biologisch: We zijn 1 ras! Homo Sapiens Sapiens. Er bestaat geen ander ras, het andere ras is al heel lang geleden uitgestorven: Homo Sapiens Neanderthales.

Je vergeet de Homo Sapiens Floresiensis, homo!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


the Scorpion
The system has failed
Usericon van the Scorpion
Posted 09-11-2004 23:19 by the Scorpion Wijzig reactieProfiel van the ScorpionQuote dit bericht

Ik vind het gewoon erg opmerkelijk dat mijn topic van drie jaar geleden nog altijd actueel is! Geen idee wat ik ontketend had!
the Scorpion a.k.a. Paulien


die dead enough


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-11-2004 23:24 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

waar is die tijdmachine dat ik terug kan naar de jaren 80 en begin 90, maffe metal onzin de laatste tijd, vroeger was het nog uniek als je iemand met een metalshirt zag, lekker babbelen en biertje erbij...*zucht*...en nou dit weer
ach ja...generatiekloof


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen