IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : moslim-hardrockers?? Vorige pagina | Volgende pagina
BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-12-2006 23:17 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 12 december 2006 23:16 schreef attila_de_hun het volgende:
niet klikken
niet klikken
niet klikken

mind over matter

Hmmm lekkor!!


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:17 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:13 schreef BerserkerWoman het volgende:
Nee, ze willen gewoon dat je bij elk woord wat je zegt nog eens uitleg geeft, zal wel het stangen zijn anders zijn ze echt dom


Oh maar ik heb ´engelen´geduld hoor, als de kindertjes er lol in hebben om te proberen iemand te stangen, laat ze lekker hun lol hebben.
Ze komen zelf alleen maar dom over met hun puberaal gedrag.
En als ze het echt niet snappen, wil ik ze best wat leren hoor.
Misschien dat het niveau dan ook een beetje omhoog gaat hier op het forum.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:15 schreef BerserkerWoman het volgende:
Dan zal dat wel rein vlees zijn
Exactement, zo hoeft niet elke vorm van metal bij bepaalde stromingen in de Islam als onrein gezien te worden.

Bij stromingen binnen de Islam waar niet naar muziek geluisterd mag worden natuurlijk wel.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 23:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:16 schreef CorpseQueen het volgende:

Fine:
zoals de islam tegenwoordig gepredikt wordt, is alles wat niet strookt met de islam, zoals ze zelf zo mooi zeggen: haram.
Gezien , in de ogen van heel veel gelovigen, metal in verband wordt gebracht met satanisme, wordt het dus niet erg gewaardeerd door de omgeving als ze er wel naar luisteren.
want alles wat ´haram´is, mag niet.
Dus VOLGENS HUN EIGEN PREDIKINGEN zou het niet logisch zijn als een ECHTE moslim metal maakt of luisterd.


Duidelijk genoeg, kindertjes???


Euh nee. Binnen Islam net als binnen het Christendom bestaan verschillende stromingen en gradaties. Veel daarvan zijn zeer gematigd en zijn in staat kunstuitingen in velerlei vormen, waaronder muziek, te onderscheiden van hun religieuze denkbeelden.

Zodoende zijn er zat moslims die weldegelijk metal kunnen/mogen luisteren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-12-2006 23:21 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 12 december 2006 23:18 schreef Misanthrope het volgende:
Exactement, zo hoeft niet elke vorm van metal bij bepaalde stromingen in de Islam als onrein gezien te worden.

Bij stromingen binnen de Islam waar niet naar muziek geluisterd mag worden natuurlijk wel.


Juist maar aangezien de meeste moslims dat beeld ervan hebben (denk ik ) zullen ze er toch niet gauw iets mee doen, njah je hebt natuurlijk ook het type moslim dat dagelijks bij de hoeren en goktenten te vinden is..die zullen zich er wellicht anders bij opstellen.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:23 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:19 schreef Chelman het volgende:
Euh nee. Binnen Islam net als binnen het Christendom bestaan verschillende stromingen en gradaties. Veel daarvan zijn zeer gematigd en zijn in staat kunstuitingen in velerlei vormen, waaronder muziek, te onderscheiden van hun religieuze denkbeelden.

Zodoende zijn er zat moslims die weldegelijk metal kunnen/mogen luisteren.


Ja en die verschillende stromingen zijn allemaal aftakkingen van wat er in eerste instantie werd geschreven.
En daar komt bij dat als er moslims zijn die er voor uitkomen, die meteen afgestoten worden door familie omdat ze naar hun zeggen GEEN ECHTE MOSLIM zijn.

Ga hier nou niet over beginnen tegen me, ik heb genoeg mee gemaakt met die gasten.
Woon zelf in het mekka van amsterdam, heb sociaal cultureel werk gedaan.
Please, ik weet echt wel waar ik het over heb.

Jullie hebben het over de liberale moslims. Ik heb het over de moslims die doen wat ze horen te doen, namelijk het officiele geschrift volgen!



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:21 schreef BerserkerWoman het volgende:
Juist maar aangezien de meeste moslims dat beeld ervan hebben (denk ik ) zullen ze er toch niet gauw iets mee doen, njah je hebt natuurlijk ook het type moslim dat dagelijks bij de hoeren en goktenten te vinden is..die zullen zich er wellicht anders bij opstellen.

Nouja, de stelling dat geen enkele moslim metal mag luisteren, omdat het vaak als satanisch gezien wordt, is simpelweg niet steekhoudend.

Dat wil alleen niet tot de Grote Hersenen van de Alwetende, Dochter der Dochters, Moeder der Gelukkigen, Stralende God van bloemen en vrede, CorpseQueen doordringen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:25 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:21 schreef BerserkerWoman het volgende:
Juist maar aangezien de meeste moslims dat beeld ervan hebben (denk ik ) zullen ze er toch niet gauw iets mee doen, njah je hebt natuurlijk ook het type moslim dat dagelijks bij de hoeren en goktenten te vinden is..die zullen zich er wellicht anders bij opstellen.



Dank je
En idd zoals je zelf eigenlijk min of meer al zegt: een ECHTE MOSLIM bestaat niet meer.
Ze zondigen hun hele leven (roken, drinken, gokken, slaan hun wijf het hele huis door terwijl alleen een corrigerende tik op een niet zichtbare plaats is toegestaan) gaan op hun 70ste naar Mekka en alle zondan zijn vergeven.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:23 schreef CorpseQueen het volgende:
Ja en die verschillende stromingen zijn allemaal aftakkingen van wat er in eerste instantie werd geschreven.
En daar komt bij dat als er moslims zijn die er voor uitkomen, die meteen afgestoten worden door familie omdat ze naar hun zeggen GEEN ECHTE MOSLIM zijn.

Ga hier nou niet over beginnen tegen me, ik heb genoeg mee gemaakt met die gasten.
Woon zelf in het mekka van amsterdam, heb sociaal cultureel werk gedaan.
Please, ik weet echt wel waar ik het over heb.

Jullie hebben het over de liberale moslims. Ik heb het over de moslims die doen wat ze horen te doen, namelijk het officiele geschrift volgen!


BEGRIJPEND lezen zei je? Liberale moslims? Waar lees je dat?

Verschillende stromingen in de Islam. En zoals je net zelf al toegaf, staat er in de Qu'ran NERGENS dat het luisteren van metal verboten ist. Dus waarom zouden stromingen in de Islam geen metal kunnen luisteren zonder tegen de Qu'ran in te gaan?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:26 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:24 schreef Misanthrope het volgende:
Nouja, de stelling dat geen enkele moslim metal mag luisteren, omdat het vaak als satanisch gezien wordt, is simpelweg niet steekhoudend.

Dat wil alleen niet tot de Grote Hersenen van de Alwetende, Dochter der Dochters, Moeder der Gelukkigen, Stralende God van bloemen en vrede, CorpseQueen doordringen.



Zoals ik al zei (ahum.........mi mi mi mi)......VOLGENS HUN EIGEN INSTEEK, HUN EIGEN OPVATTINGEN(!!!! ja snappen jullie doorgeblowde kiddybrains het nog??) is metal een satanistische vorm van muziek.
Daarom mogen ze VOLGENS HUN EIGEN INTERPRETATIE geen metal luisteren.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2006 23:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:23 schreef CorpseQueen het volgende:
Ja en die verschillende stromingen zijn allemaal aftakkingen van wat er in eerste instantie werd geschreven.
En daar komt bij dat als er moslims zijn die er voor uitkomen, die meteen afgestoten worden door familie omdat ze naar hun zeggen GEEN ECHTE MOSLIM zijn.

Ga hier nou niet over beginnen tegen me, ik heb genoeg mee gemaakt met die gasten.
Woon zelf in het mekka van amsterdam, heb sociaal cultureel werk gedaan.
Please, ik weet echt wel waar ik het over heb.

Jullie hebben het over de liberale moslims. Ik heb het over de moslims die doen wat ze horen te doen, namelijk het officiele geschrift volgen!




Die "gasten", in hoeverre zijn die representatief voor een hele groep?? In hoeverre is iemand van Urk of welke biblebelt dan ook representatief voor een standaard christelijke?? nul-komma-nul.
Als je het over een zo grote groep, "de moslim" een algemene conclusie wil trekken moet je je steekproefgrootte effe wat opschroeven.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-12-2006 23:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

liberale moslims? wtf?!

liberale hardrockers? WTF?!


signature


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:26 schreef CorpseQueen het volgende:
Zoals ik al zei (ahum.........mi mi mi mi)......VOLGENS HUN EIGEN INSTEEK, HUN EIGEN OPVATTINGEN(!!!! ja snappen jullie doorgeblowde kiddybrains het nog??) is metal een satanistische vorm van muziek.
Daarom mogen ze VOLGENS HUN EIGEN INTERPRETATIE geen metal luisteren.
Je praat poep. Nogmaals:verschillende stromingen, geen verbod op het luisteren van metal in de Qu'ran.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-12-2006 23:28 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 12 december 2006 23:24 schreef Misanthrope het volgende:
Nouja, de stelling dat geen enkele moslim metal mag luisteren, omdat het vaak als satanisch gezien wordt, is simpelweg niet steekhoudend.

Dat wil alleen niet tot de Grote Hersenen van de Alwetende, Dochter der Dochters, Moeder der Gelukkigen, Stralende God van bloemen en vrede, CorpseQueen doordringen.


O ik denk heus wel dat ze weet waar ze het over heeft als ik die posts lees, maar het typische hier op zwaar metaal is en blijf dat als iemand iets schrijft en het niet helemaal duidelijk heeft uitgelgd in een zin, dat iedereen daar dan gelijk op af moet gaan terwijl ze wel weten wat ze bedoeld.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:30 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:26 schreef Misanthrope het volgende:
BEGRIJPEND lezen zei je? Liberale moslims? Waar lees je dat?

Verschillende stromingen in de Islam. En zoals je net zelf al toegaf, staat er in de Qu'ran NERGENS dat het luisteren van metal verboten ist. Dus waarom zouden stromingen in de Islam geen metal kunnen luisteren zonder tegen de Qu'ran in te gaan?


En nee tuurlijk staat het niet in de Qu´ran dat er geen metal geluisterd mocht worden........net als de bijbe komt de Qu´ran ook juit het jaar nul......een tijd waarin metal nog helemaal niet gemaakt werd.
Wel word er duidelijk gepredikt dat alles wat haram is (varkensvlees, dingen die in verband kunnen worden gebracht met de duivel, etc.) volledig afgestoten moeten worden.

En gezien de metal VOLGENS HUN INTERPRETATIE te herleiden is naar de duivel (goh als je naar Deicide, Vital Remains, Dark Funeral, Cradle of Filth, etc. gaat luisteren zouden ze daar niet eens zo heel ver vanaf zitten) moet het dus worden afgestoten.

HUN logica, niet de mijne dus

Zien jullie doorrookte oogjes het verschil nog????


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 23:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:23 schreef CorpseQueen het volgende:
En daar komt bij dat als er moslims zijn die er voor uitkomen, die meteen afgestoten worden door familie omdat ze naar hun zeggen GEEN ECHTE MOSLIM zijn.



Bronnen? Graag wetenschappelijk en niet raarmaarwaar.nl

Welke percentages praten we over? Hoe groot is de groep strenge moslims? Hoe groot zijn de andere groepen?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:31 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:27 schreef attila_de_hun het volgende:
Die "gasten", in hoeverre zijn die representatief voor een hele groep?? In hoeverre is iemand van Urk of welke biblebelt dan ook representatief voor een standaard christelijke?? nul-komma-nul.
Als je het over een zo grote groep, "de moslim" een algemene conclusie wil trekken moet je je steekproefgrootte effe wat opschroeven.


Ja joh ik heb ook helemaal geen onderzoeken hoeven doen voor mijn opleiding............. ga toch fietsen man.
Als er 1 iemand is die zich heeft verdiept in de manier waarop die gasten zich bewegen, ben ik het wel.
Tijdens mijn opleiding.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 23:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:30 schreef CorpseQueen het volgende:
En gezien de metal VOLGENS HUN INTERPRETATIE

HUN logica, niet de mijne dus




Wie zijn HUN?

Alle moslims? Streng gelovige moslims? Hoe groot is de groep die dat vindt? Hoe groot is de groep die dat vindt in verhouding met alle moslims?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 12-12-2006 23:32 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Dit is dus precies wat ik bedoel


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:30 schreef CorpseQueen het volgende:
En nee tuurlijk staat het niet in de Qu´ran dat er geen metal geluisterd mocht worden........net als de bijbe komt de Qu´ran ook juit het jaar nul......een tijd waarin metal nog helemaal niet gemaakt werd.
Wel word er duidelijk gepredikt dat alles wat haram is (varkensvlees, dingen die in verband kunnen worden gebracht met de duivel, etc.) volledig afgestoten moeten worden.

En gezien de metal VOLGENS HUN INTERPRETATIE te herleiden is naar de duivel (goh als je naar Deicide, Vital Remains, Dark Funeral, Cradle of Filth, etc. gaat luisteren zouden ze daar niet eens zo heel ver vanaf zitten) moet het dus worden afgestoten.

HUN logica, niet de mijne dus

Zien jullie doorrookte oogjes het verschil nog????
Jij begrijpt het niet echt... Metal is niet altijd satanistisch, niet alle moslims zien metal als alleen maar satanistisch of een middel van de duivel.

En al zouden ze het wel doen, dan zou het ze nog niet tegenhouden, aangezien een hoop van die lui het Westen als Duivels beschouwen en toch gebruik maken van uitvindingen (auto, vliegtuig enz.) die in het Westen worden gedaan. Al die uitvindingen zijn volgens hun eigen interpretatie te herleiden naar de Duivel. En toch doen ze dat niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-12-2006 23:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waar gaat het hier eigenlijk over? sociologische coëfficiënten of traditioneel gedachtengoed?

Metal is niet echt "accepted"
Moslims zijn traditioneler

dus LOGISCH gezien wordt het daar nog minder ACCEPTED

behalve Accept misschien...



SLOTJUH


signature


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2006 23:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:31 schreef CorpseQueen het volgende:

Als er 1 iemand is die zich heeft verdiept in de manier waarop die gasten zich bewegen, ben ik het wel.



Zodra iemand zoiets post bedoelt hij eigenlijk: ik wou dat het zo was maar mijn argumenten zijn op en dus gebruik ik dit trucje. Misschien raken ze hiervan onder de indruk.
quote:

Tijdens mijn opleiding.


Maar goed...ik geef je het voordeel van de twijfel. Vertel iets over je opleiding en je onderzoek.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:31 schreef CorpseQueen het volgende:
Ja joh ik heb ook helemaal geen onderzoeken hoeven doen voor mijn opleiding............. ga toch fietsen man.
Als er 1 iemand is die zich heeft verdiept in de manier waarop die gasten zich bewegen, ben ik het wel.
Tijdens mijn opleiding.
Ow God, 'ik heb me er in verdiept, dus ik weet er meer dan genoeg van, dus wat ik zeg is waar!'.

Lekker steekhoudend.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


CorpseQueen
Usericon van CorpseQueen
Posted 12-12-2006 23:34 by CorpseQueen Wijzig reactieProfiel van CorpseQueenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:30 schreef Chelman het volgende:
Bronnen? Graag wetenschappelijk en niet raarmaarwaar.nl

Welke percentages praten we over? Hoe groot is de groep strenge moslims? Hoe groot zijn de andere groepen?




Ga voor de grap eens met een moslim praten, dan begrijp je snel genoeg wat ik bedoel.
En dan bedoel ik ook wel een moslim van buiten het evt zogenaamde metalgroepje wat jij om je heen hebt (waar na deze discussie NATUUUUUUUURLIJK ook een moslim tussen zit ).
een moslimwijf bijvoorbeeld, zo´n stofdoek!
Die zal het je persoonlijk vertellen.
Volgens die groep MOET je namelijk ook een hoofddoek dragen terwijl in de Qu´ran puur staat: als je respect hebt voor je man draag je een hoofddoek.
Er staat nergens in dat boekje dat het VERPLICHT is om een hoofddoek te dragen.

Dus nogmaals een voorbeeld interpretatie!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-12-2006 23:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 23:34 schreef CorpseQueen het volgende:
Dus nogmaals een voorbeeld interpretatie!
Weet je dat wanneer mensen gaan interpreteren, ze niet allemaal op hetzelfde gedachtengoed uitkomen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen